יום חמישי, 10 בינואר 2013

אינדקס עסקים חינם



 אינדקס עסקים חינם – כולם מרוויחים
אינדקס עסקים חינם פירושו שהפרסום באינדקס הוא ללא תשלום וכולם מרוויחים מכך. הייתכן? בהחלט! אינדקס עסקים חינם הוא מנוע חיפוש המכוון את הגולשים למצוא עסקים שהם זקוקים להם כפי שבעבר שימש ספר הטלפונים הכבד שקיבלנו הביתה פעם בשנה. פעם בשנה? מי שמע על אינדקס עסקים חינם שמתעדכן פעם בשנה? כיום מתעדכן אינדקס עסקים בכל רגע. ממש כך.
אינדקס עסקים חינם? יש כאן עוקץ?
תתפלאו לשמוע כי אינדקס עסקים חינם ונגיש המאפשר פרסום חינם של כל המודעות השונות אינו עובד עליכם בעיניים ואין כל אותיות קטנות שאתם לא מצליחים לקרוא. ישראלים רבים נרתעים בכל פעם שמציעים להם פרסום חינם. הם שואלים את עצמם, ובצדק, איפה כאן הקאץ'. אף ישראלי לא אוהב להיות פראייר של אף אחד במיוחד לא כשמדובר בכסף שלו.
אינדקס עסקים חינם

היתרון של פרסום אצל אינדקס עסקים חינם
המצב באינטרנט שונה מכל מקום אחר ולכן פרסום חינם הוא לא רק שירות שניתן ללקוחות, אלא שהוא משרת את בעל האתר באופן ישיר.
הסבר: כל אתר אינטרנט זקוק לקדם את עצמו במנוע החיפוש של גוגל כדי להגיע לעמוד החיפוש הראשון בקטגוריה שלו. אם יש לכם אתר שהוא אינדקס עסקים תרצו להיות ראשונים כשמישהו יקליד את המילים "אינדקס עסקים" או כל צירוף דומה. כאן נכנס הפרסום חינם לעבודה. ככל שיש תנועה גדולה יותר לאתר כך מקודם האתר בגוגל. כאשר בעל האתר מאפשר פרסום חינם נכנסים אליו עשרות אלפי בעלי עסקים יום יום כדי לפרסם או לעדכן את הפרסומים שלהם והגולשים האחרים נכנסים בגלל ריבוי הפרסומים בתחומים השונים. כך נוצר מצב שגם בעל האתר מרוויח מכך (תנועה ענקית באתר שלו) גם בעלי העסקים זוכים לפרסם באמצעות אינדקס עסקים חינם את העסק שלהם וגם הגולשים זוכים לקבל אתר גדול המפרסם עסקים רבים בתחומים מגוונים ובדומה לדפי זהב הכל מקוטלג לפי סוג העסק, מיקומו, השירות שהוא נותן וכיוצא באלה פרמטרים ותמונות אודות העסק.

רישום קל ומהיר לאינדקס
יתרון נוסף של אינדקס זה הוא תהליך הרישום אליו שהוא מאד פשוט, קל ומהיר, ונוח לשימוש של כל בעל עסק באשר הוא.

תגובה 1:

  1. אהבתי מאוד מה שרשום פה על אינדקס עסקים בחינם. אבל האם חינם זה הרעיון הכי טוב?

    השבמחק