יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

האח הגדול הרשמה



בין אם יש כאלו שיאהבו את הרעיון ובין אם לא האח הגדול היא אחת מתוכניות הריאליטי המצליחות ביותר שהיו כאן ומעבר לאחוזי רייטינג גבוהים היא משנה את השפה ומוסיפה מילות סלנג, היא מעדכנת את האופנה (לבוש, תספורות ועוד). זאת מפני שהדמויות שמשתתפות בתוכנית הן דמויות שקל לצופים להתחבר אליהם. משתתפי התוכנית הם אנשים אנונימיים כמוני וכמוך ולכן הצופים מתחברים אליהם כל כך בקלות ואוהבים לצפות בתוכנית.

אם אתה רואה את עצמך כאחד ממשתתפי האח הגדול כדאי מאוד שתרשם לתוכנית. האח הגדול הרשמה כבר החלה לעונה הבאה.



האח הגדול הרשמה – למה כדאי להירשם?

כפי שציינתי קודם לכן, משתתפי האח הגדול קובעים את האופנה של תקופת שידור התוכנית ומעבר לכך. כמעט כל משתתפי האח הגדול התפרסמו ונכנסו לעולם התהילה, הם עובדים בעבודות שונות בתחום הטלוויזיה והדוגמנות. הסיבה שנכנסו בקלות כזו לעולם הזוהר היא שהם כיכבו במסכי הטלוויזיה של צופים רבים כל כך שאהבו לראות אותם להתחבר אליהם ולקוות לניצחונם, כך שבסיום התוכנית הצופים שהתרגלו ואהבו את משתתפי האח הגדול דורשים לראות אותם גם בתוכניות שונות בטלוויזיה.

הפרסום היא לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיכנס לאתר האח הגדול הרשמה ולהירשם לתוכנית, מגורים משותפים עם עוד מתמודדים למשך מאה ימים בהם כל שנייה מתועדת ומשודרת לצופים בבית היא חוויה מיוחדת. זוהי חוויה שכל משתתף ומשתתף בה לומד על עצמו הרבה מאוד, לומד על היכולות החברתיות שלו, על החוסן הנפשי שלו ועל יכולתו להצליח ולגרום לסובבים אותו ולקהל בבית לאהוב אותו עד שיזכה בתוכנית.

האח הגדול הרשמה – כיצד נרשמים לתוכנית?

האח הגדול הרשמה מתבצעת דרך האינטרנט, בתקופה זו מחפשים מלהקי התוכנית את המשתתפים הבאים לתוכנית. אם אתה מעוניין להירשם לעונה הבאה של האח הגדול ורואה את עצמך ומצליח ונהנה מהחוויה המיוחדת בווילת האח הגדול, כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר של האח הגדול הרשמה ולמלא את פרטיך האישיים. בנוסף לפרטים האישיים מתבקשים המועמדים הפוטנציאליים לענות על מספר שאלות, שאלות אלו נועדו כדי להכיר את המועמדים, לדעת מהיכן הם באים, מה הם עשו בחייהם, מה הם למדו, היכן הם טיילו, למה הם חושבים שהם מתאימים להשתתף בתוכנית האח הגדול ועוד. 

האח הגדול הרשמה


מלהקי התוכנית קוראים את התשובות לשאלות אלו ולפיכך מחליטים האם לזמן את המועמדים לאודישנים לאח הגדול. ענו בכנות על השאלות הנשאלות בטופס ההרשמה, כך תגדילו את סיכוייכם לקבל זימון לאודישנים לתוכנית.


יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

הרשמה לבית ספר למוזיקה

בית ספר למוזיקה הוא הבית ספר שכל ילד שיודע לשיר רוצה ללמוד בו, בית ספר למוזיקה הוא לא כמו כל בית ספר מפני שמלמדים בו מוסיקאים והתלמידים שלו יופיעו בטלוויזיה. זה לא חלום – בית ספר למוזיקה היא תוכנית חדשה מבית טדי הפקות וקשת המיועדת לילדים בלבד.
מאז שכוכב נולד החלה את דרכה בטלוויזיה ילדים רבים רצו להשתתף בה, כבר עשר שנים (עשר עונות) שהם כותבים מכתבים ומנסים לשכנע את הפקת כוכב נולד שיאפשרו להם גם כן להשתתף בתוכנית. בעקבות הביקוש הרב ולכבוד העונה העשירית של כוכב נולד שמתקרבת החליטו בהפקת קשת וטדי הפקות לפתוח הרשמה לבית ספר למוזיקה.

הרשמה לבית ספר למוזיקה – במה מדובר?
בית ספר למוזיקה תהיה מעט שונה מכוכב נולד, הילדים שישתתפו בה יהיו בני שמונה עד ארבע עשרה, לא יהיו בה הרבה הדחות וילדי נבחרת בית ספר למוזיקה ילמדו אצל טובי אנשי המוסיקה בארץ. מדי תוכנית יעלו הילדים לשיר ובסיום העונה יבחר ילד אחד לכוכב של בית ספר למוזיקה.
הרשמה לבית ספר למוזיקה וקבלה לתוכנית תאפשר לכם להיפגש עם שופטי התוכנית, השופטים שנבחרו רק לאחרונה הם קרן פלס, יהורם גאון, קובי פרץ ומתי כספי. כל אחד מהם שר סגנון מוסיקה מעט שונה, יוכל ללמד ולשפוט בתוכנית בדרכו שלו ולהדריך את ילדי בית ספר למוזיקה על הסגנונות השונים.
הרשמה לבית ספר למוזיקה – מה צריך לעשות?
תהליך הרשמה לבית ספר למוזיקה הוא פשוט ביותר, עליכם להיכנס לאתר הרשמה לבית ספר למוזיקה, שם תתבקשו לכתוב את פרטיכם האישיים, פרטים נוספים שחשובים להפקה ולהעלות סרטון קצר שם יוכלו שופטי התוכנית לשמוע אתכם שרים. בתהליך הרשמה לבית ספר למוזיקה תתבקשו גם לבקש מהוריכם שיאשרו את ההרשמה ואת השתתפותכם בתוכנית.
הרשמה לבית ספר למוזיקה

הרשמה לבית ספר למוזיקה כבר החלה, לכן כל שנותר לכם לעשות הוא להירשם ולהמתין לזימון לאודישנים של בית ספר למוזיקה. בינתיים אתם יכולים להתכונן לאודישן. הסרטון הקצר שתשלחו במהלך הרשמה לבית ספר למוזיקה הוא רק השלב הראשון, באודישנים לא תהיה לכם הזדמנות נוספת (כמו שתהיה לכם במהלך צילום הסרטון) ועליכם להגיע מוכנים. חישבו על שיר מיוחד שאתם אוהבים, שיר מקורי שאתם יודעים לשיר היטב. התאמנו היטב ושירו את השיר בכל רגע פנוי עד שתגיעו לאודישנים. בחרו שיר נוסף לגיבוי עליו תתאמנו גם כן (במקרה ותתבקשו לשיר שיר נוסף).

יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

מיסטיקנים און ליין - הכי טובים


מיסטיקנים און ליין

עבור מי שעדיין לא מכיר, שירות מיסטיקנים און ליין הוא אחד השירותים היותר מוצלחים שעלו לאויר בשנתיים האחרונות. מדובר בשירות מיסטיקה יחיד מסוגו, מקצועי, אמין ויעיל בצורה בלתי רגילה. מטרת השירות היא די ברורה, לאפשר לכל אזרח בישראל להתייעץ באופן אישי ודיסקרטי עם טובי המיסטיקנים: מתקשרים, נומרולוגים, אסטרולוגים, פותחים בטארוט ועוד.



עבור מי מיועד השירות?

השירות שימושי במיוחד עבור אנשים שגרים במקומות מרוחקים או בפריפרייה. השירות הזה מושלם גם עבור אנשים מבוגרים ללא רכב צמוד. שירות מיסטיקנים און ליין חוסך את הנסיעה אל ביתו של המיסטיקן, את הוצאות הדלק, את הוצאות החנייה ואת התיאומים הרבים. במקום להסתבך, מתקשרים אל השלוחה המבוקשת והחיוב יורד באופן אוטומאטי מחשבון הטלפון, אפילו לא צריך כרטיס אשראי!

המלצות מדהימות

אם אתם עדיין מתלבטים אם להתקשר למומחים של שירות מיסטיקנים און ליין, כדאי לכם להציץ בחלק מההמלצות שמקבל כל אחד מהם מלקוחות מרוצים. דרך דף הבית של האתר, תוכלו להיכנס ולבקר בדפים האישיים של כל מיסטיקן ומיסטיקן. בדף האישי, תוכלו לקרוא המלצות אותנטיות וכך להחליט אם גם אתם מעוניינים לקבל קריאה, פתיחת מזל, ברכה או ייעוץ סטנדרטי.

חצי שעה זה גם טוב

גם אם אין לכם שעה שלמה לדבר, אל תוותרו על ההזדמנות לקבל ייעוץ אישי ומקצועי. זה כל היופי! שירות מיסטיקנים און ליין מאפשר לכם לקבוע את משך זמן הייעוץ. זה יכול להיות 5 דקות, רבע שעה או שעתיים. אפשר להתקשר ולשאול שאלה אחת בלבד, אפשר גם לנתק את השיחה בכל רגע. בצורה כזו תחסכו את ההוצאה של פגישה פרונטלית עם מיסטיקן בביתו, הוצאה שיכולה להגיע ל-500 ש"ח ויותר.


24 שעות ביממה

קשה לכם להירדם? רק באמצע הלילה יש לכם את החשק להתקשר למתקשרת? שירות מיסטיקנים פועל ללא הפסקה 24 שעות ביממה. בכל רגע, תוכלו לראות אילו מיסטיקנים זמינים לשיחה (סימון ירוק) ולהתקשר באופן מיידי. הגמישות הזו כל כך נוחה – כדאי לנסות!

מיסטיקנים מעולים

מיהם המיסטיקנים הכי טובים בישראל? קשה לענות על שאלה כזו. אנו מייעצים לעיין בכרטיסים של כל המיסטיקנים ולקרוא את ההמלצות של הלקוחות. שירות מיסטיקנים און ליין מקבל לשורותיו רק מיסטיקנים עם ניסיון רב שנים ותוצאות מוכחות.