יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

פנג שואי


פנג שואי

בשנים האחרונות תופסת תורת הפנג שואי הסינית מקום מרכזי וחשוב בחברה המערבית המודרנית. אנשים פרטיים, מנהיגים פוליטיים, אנשי עסקים, אנשי חינוך ועוד רבים אחרים – כולם נעזרים היום בכלים הנפלאים שמעניקה להם התורה הסינית: פנג שואי.

כן, אף על פי שהיא הומצאה לפני כ- 5,000 שנה בחצרות סין הקיסרית ונועדה בעיקר לקיסרים ולבני משפחתם, שביקשו לשמור על עליונות מול הארצות השכנות, תורת הפנג שואי אקטואלית מאד גם במאה ה- 21 ויכולה לסייע לכל אדם. באמצעות יצירת איזון אנרגטי בינינו לבין סביבתנו: בית, משרד, מוסד לימודי או מוסד רפואי, באפשרותה של תורת הפנג שואי לחולל שינוי אמיתי בחיינו. מדובר כמובן בשינוי חיובי אשר יכול להתרחש בכל תחום: מערכת יחסים, משפחה, הצלחה בעסקים, בלימודים וכן הלאה.



 פנג שואי – קצת היסטוריה

תורת הפנג שואי הומצאה כאמור לפני כחמשת אלפים שנים בסין. פירושו של השם בסינית: רוח ומים והוא למעשה ציטוט מספר הקבורה הסיני העתיק: "הצ'י מתפזר ברוח ונאסף על גבולות מקווי מים". תורת הפנג שואי, שעמדה בבסיס הדת הטאואיסטית, עוסקת בארגון חפצים ומבנים במטרה להגיע להרמוניה מקסימאלית עם הטבע. הפנג שואי עצמו נמדד באמצעות מצפן מיוחד - "לופן", כאשר החישובים נעשים בעקבות מדידות המתבססות על עקרונות היין היאנג, חמשת האלמנטים ומערכת היחסים ביניהם וכן על 12 החיות הסיניות ומערכת היחסים ביניהם.פנג שואי מעניין אתכם? קראו עוד אודות לימודי פנג שואי וסינית...



פנג שואי – לסביבת מגורים

פנג שואי הוא כלי נפלא לאיזון התנועה הטבעית בין רצונותינו וצרכינו, בין רוח וחומר ובין רגש ורציונאל. משמעות הדבר שמי שמזמין יעוץ של פנג שאוי לביתו זוכה לחיות בסביבה מאוזנת ומלאה באנרגיות חיוביות של יצירה, צמיחה וריפוי. את יעוץ הפנג שואי ניתן להזמין לבית קיים או לבית שנמצא בשלבי תכנון אדריכליים, אפשר להזין אותו בשלב של בחירת המגרש, בשלב של בחירת בית לקנייה או בשלב של שיפוץ או הרחבה.

פנג שואי – לבתי עסקים

כדאי לדעת, יעוץ פנג שואי, הוא למעשה אחד הייעוצים הפופולאריים והמבוקשים כיום בארצנו. מסתבר שרבים השכילו להבין כי אותם עקרונות אנרגטיים המשפיעים על הסביבה הביתית שלנו עשויים לתרום גם להצלחה בעסקים. חברות בינלאומיות מובילות כגון אורנג', סי.אן.אן, מקדונלד'ס, בריטיש איירוויס, דיסני ואפילו הבורסה בשוויץ מזמן אימצו את עקרונות הפנג שואי  בסביבת עבודתן. יעוץ פנג שואי וכן תכנון העסק או המשרד לפי עקרונותיו, מעניק איזון אנרגטי התואם את דרישות העבודה ומסייע בהשגת היעדים הרצויים בכל חלל ובקרב אנשי הצוות השונים.

קוטג' בכפר סבא


קוטג' בכפר סבא - מידע
                       
שוק הנדל"ן בכפר סבא הפך בשנים האחרונות לאחד השווקים הלוהטים בארץ. למעשה, בזכות מיקומה הגיאוגרפי, שיפור התשתיות העירוניות, הקמת כבישים חדשים והאווירה הכפרית הייחודית שהעיר מציעה לתושביה – זוכה כפר סבא להתעניינות רבה הן בקרב הקבלנים והן בקרב רוכשי הדירות. קוטג' בכפר סבא, דירה בכפר סבא, בית בכפר סבא – זהו היום מצרך מבוקש ביותר בשוק. אם עד לפני מספר שנים ניתן היה להשיג קוטג' בכפר סבא או דירה במחיר הנמוך בעשרות אחוזים מהמחיר בתל אביב והערים הסמוכות לה, הרי היום פער המחירים כמעט נעלם. 



כמה עולה לקנות קוטג' בכפר סבא

כאמור, קוטג' בכפר סבא הוא מצרך מבוקש למדי שמחירו ממשיך לטפס. כך למשל, ניתן למצוא היום קוטג' בכפר סבא בשכונת קפלן: 5.5 חדרים בגודל של 200 מ"ר על שטח של כ- 500 מ"ר כחדש במחיר של כ- 3 מיליון שקל. על קוטג' בן 6 חדרים 210 מ"ר ללא שטח צמוד בשכונת בית ונוף החדשה נצטרך לשלם אפילו פחות – 2.6 מיליון שקל. לבחירתם של המבקשים לגור בעיר עומד מספר רב של שכונות איכותיות מפני שלמרות הביקושים ותנופת הבנייה, כפר סבא לא הצטרפה לטרנד המגדלים והעדיפה לקדם שכונות בצביון כפרי ובניה רוויה של פרויקטים של עד 6-9 קומות וצמודי קרקע.

מחירי דירות חדשות בכפר סבא

דירות חדשות בכפר סבא, עד פרוץ מחאת הדיור שגרמה לרוכשים פוטנציאליים רבים לשבת על הגדר ולהמתין להתפתחויות בשוק, נמכרו כמו לחמניות. בדומה לצמודי קרקע וקוטג'ים, גם מחיריהן כיום יחסית לא זולים. בפרויקטים של מחיר למשתכן, דירות בנות 3 חדרים נמכרות היום בכ- 1.3 מיליון שקל כאשר בשנת 2001 מחירן עמד על 600 אלף שקל בלבד. השכונות הירוקות של העיר הן ראש החץ של כפר סבא: דירות 5 חדרים בפרויקט ECO בשטח של 127 מ"ר מוצעות היום למכירה החל מ- 1.7 מיליון שקל.

מחירי דירות יד שנייה בכפר סבא

לרוכשים שאינם מסוגלים לשלם כ- 1.7 מיליון שקל עבור דירת 5 חדרים חדשה, קיימת אופציה לפנות לשוק דירות היד שנייה ולרכוש דירה דומה אך לא חדשה במחיר של כ- 1.4 מיליון שקל. בשכונות הוותיקות של העיר ניתן אפילו למצוא דירות במחיר נמוך עוד יותר: דירת 5 חדרים שמורה בשכונת הדרים הישנה כ- 110 מ"ר מוצעת היום למכירה בכ- 1.48 מיליון שקל. מחירה של דירת 3 חדרים משופצת בשכונת אשכול בשטח של 70 מ"ר עומד על כ- 900 אלף שקל. 

טיולים מאורגנים לסין


טיולים מאורגנים לסין - כללי

היתרון הגדול בטיולים מאורגנים טמון בעובדה שאתם יכולים פשוט לבוא וליהנות! זה נשמע כל כך טריוויאלי אבל זה ממש לא!  כאשר אתם יוצאים לטיול שאינו מאורגן, ליעד כמו סין למשל, אתם תגלו עד מהרה שזה לא כל כך פשוט להגיע למדינה ולהתחיל ולטייל בה. במקום ליהנות משפע האתרים והאטרקציות שיש למדינה הזאת להציע אתם תהיו עסוקים בלנסות להבין איפה אתם נמצאים וחבל. 

לרוב,  טיולים מאורגנים לסין נמשכים בסביבות השלושה שבועות – חודש ומאפשרים לכם לחוות את אחת המדינות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות, מדינה קומוניסטית שרק לאחרונה (באולימפיאדת בייג'ינג) פתחה צוהר לעולם קסום של תרבות עתיקה ומסורת.



טיולים מאורגנים לסין – עם מי לנסוע?

על מנת להפוך את הטיול המאורגן שלכם לחוויה בלתי נשכחת עליכם לבחור קבוצה מתאימה לטיול. טיול מאורגן לסין אינו נמשך זמן קצר ולכן ישנה חשיבות גבוהה לכימיה שתהיה לכם עם שאר הקבוצה. איך ניתן לבחור קבוצה מתאימה? ישנן מספר אפשרויות: האפשרות הראשונה היא לארגן קבוצה מבית. אם יש לכם מספיק חברים שרוצים להתארגן ביחד על טיול מאורגן לסין זאת יכולה להיות אפשרות נהדרת. האפשרות השנייה היא להירשם לקבוצה לטיול מאורגן לסין ולהגיע למפגש הראשוני. במפגש הראשוני עם חברי הקבוצה תוכלו לראות את סוג האוכלוסייה והאם מתאים לכם לבלות איתם פרק זמן ממושך או לא.

טיולים מאורגנים לסין – בחירת מדריך

בחירת מדריך יכולה להיות בחירה משמעותית ביותר. מדריך מקצועי ומיומן יכול להפוך לכם את הטיול מטוב למעולה ולהפך. ההמלצה הכי טובה בעניין של מדריך זה פשוט לשאול חברים שלכם שיצא להם לנסוע לטיול מאורגן לסין מי היה המדריך שלהם ואם הם נהנו. המלצה מהפה של חבר או מישהו שאתם מכירים היא ההמלצה הבטוחה ביותר. לאחר שיש לכם שם של מדריך תוכלו ללכת ולשמוע אותו באחת ההרצאות. במקום כמו סין ישנה חשיבות עליונה להכרות של המדריך עם ההיסטוריה והתרבות של המדינה וכמובן לצורה בה הוא מעביר את הידע שלו.

טיול מאורגן לסין – חוויה של פעם בחיים

כל ההקדמה הזאת נעשתה על מנת להבטיח שתוכלו ליהנות מהטיול המאורגן לסין הכי טוב ומקצועי שיש. הטיול אמנם אינו זול אולם החוויה של טיול בסין היא באמת חוויה ייחודית שונה מכל חוויה שיצא לכם לחוות. החומה הסינית, אולימפיאדת בייג'ינג, הרפואה הסינית, האוכל הסיני, התרבות הסינית הם רק ממה שמצפה לכם. תבלו!