יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

קוטג' בכפר סבא


קוטג' בכפר סבא - מידע
                       
שוק הנדל"ן בכפר סבא הפך בשנים האחרונות לאחד השווקים הלוהטים בארץ. למעשה, בזכות מיקומה הגיאוגרפי, שיפור התשתיות העירוניות, הקמת כבישים חדשים והאווירה הכפרית הייחודית שהעיר מציעה לתושביה – זוכה כפר סבא להתעניינות רבה הן בקרב הקבלנים והן בקרב רוכשי הדירות. קוטג' בכפר סבא, דירה בכפר סבא, בית בכפר סבא – זהו היום מצרך מבוקש ביותר בשוק. אם עד לפני מספר שנים ניתן היה להשיג קוטג' בכפר סבא או דירה במחיר הנמוך בעשרות אחוזים מהמחיר בתל אביב והערים הסמוכות לה, הרי היום פער המחירים כמעט נעלם. 



כמה עולה לקנות קוטג' בכפר סבא

כאמור, קוטג' בכפר סבא הוא מצרך מבוקש למדי שמחירו ממשיך לטפס. כך למשל, ניתן למצוא היום קוטג' בכפר סבא בשכונת קפלן: 5.5 חדרים בגודל של 200 מ"ר על שטח של כ- 500 מ"ר כחדש במחיר של כ- 3 מיליון שקל. על קוטג' בן 6 חדרים 210 מ"ר ללא שטח צמוד בשכונת בית ונוף החדשה נצטרך לשלם אפילו פחות – 2.6 מיליון שקל. לבחירתם של המבקשים לגור בעיר עומד מספר רב של שכונות איכותיות מפני שלמרות הביקושים ותנופת הבנייה, כפר סבא לא הצטרפה לטרנד המגדלים והעדיפה לקדם שכונות בצביון כפרי ובניה רוויה של פרויקטים של עד 6-9 קומות וצמודי קרקע.

מחירי דירות חדשות בכפר סבא

דירות חדשות בכפר סבא, עד פרוץ מחאת הדיור שגרמה לרוכשים פוטנציאליים רבים לשבת על הגדר ולהמתין להתפתחויות בשוק, נמכרו כמו לחמניות. בדומה לצמודי קרקע וקוטג'ים, גם מחיריהן כיום יחסית לא זולים. בפרויקטים של מחיר למשתכן, דירות בנות 3 חדרים נמכרות היום בכ- 1.3 מיליון שקל כאשר בשנת 2001 מחירן עמד על 600 אלף שקל בלבד. השכונות הירוקות של העיר הן ראש החץ של כפר סבא: דירות 5 חדרים בפרויקט ECO בשטח של 127 מ"ר מוצעות היום למכירה החל מ- 1.7 מיליון שקל.

מחירי דירות יד שנייה בכפר סבא

לרוכשים שאינם מסוגלים לשלם כ- 1.7 מיליון שקל עבור דירת 5 חדרים חדשה, קיימת אופציה לפנות לשוק דירות היד שנייה ולרכוש דירה דומה אך לא חדשה במחיר של כ- 1.4 מיליון שקל. בשכונות הוותיקות של העיר ניתן אפילו למצוא דירות במחיר נמוך עוד יותר: דירת 5 חדרים שמורה בשכונת הדרים הישנה כ- 110 מ"ר מוצעת היום למכירה בכ- 1.48 מיליון שקל. מחירה של דירת 3 חדרים משופצת בשכונת אשכול בשטח של 70 מ"ר עומד על כ- 900 אלף שקל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה