יום שבת, 23 בינואר 2021

היתרונות של מענה טלפוני לעסקים

שירות של מענה טלפוני לעסקים יכול להינתן על ידי העסק עבור קהל היעד הנוכחי שלו. בפועל, זה אומר שבעלי עסקים מפעילים שירות של מענה טלפוני כדי לשמור על קשר עם לקוחות קיימים. באמצעות שמירה על קשר עם לקוחות קיימים ניתן לאסוף את הפניות בצורה מסודרת, לחזק את מערכת היחסים מול אלה שכבר שילמו על המוצר או השירות ובמידת הצורך גם להציע שדרוגים ותוספות.

לצד מענה טלפוני לעסקים לשמירת קשר עם לקוחות, יש גם אפשרות להשתמש בשירות הזה עבור גיוס לקוחות חדשים. כאן מדובר בעיקר על גיוס פאסיבי של לקוחות, כמו למשל אחרי פרסום מספר טלפון בקמפיין שיווקי מסוים. כאשר אדם שמתעניין במוצר או בשירות יוצר קשר טלפוני עם אותו עסק, יהיה בצד השני מענה טלפוני שיספק עבורו את הפרטים הרלוונטיים.

Office Telephone Systems

למה דווקא מענה טלפוני לעסקים?

את היתרונות של מענה טלפוני לעסקים אפשר להבין בצורה הטובה ביותר באמצעות השוואה לאלטרנטיבות. קודם כל, צריך לזכור שהאלטרנטיבה הקיימת היא שימוש במענה ממוחשב. אז מצד אחד, מענה ממוחשב, לא דורש גיוס של כוח אדם וגם התפעול שלו הרבה יותר זול לעומת המענה הטלפוני האנושי. מצד שני, מענה ממוחשב לא מספיק גמיש והלקוח בצד השני גם מרגיש שהוא לא מקבל את היחס הכי אישי ומקיף.

השוואה אחרת אפשר לבצע בין מענה טלפוני לעסקים שנבנה כמוקד בתוך העסק – לבין שירות כזה במודל של מיקור חוץ. למרות שמבחינת הלקוח אין לזה משמעות והוא לא שם לב להבדל, בעל העסק צריך להבין מה נכון עבורו. ברוב המקרים, האפשרות של מענה טלפוני לעסקים תהיה משתלמת יותר כי היא תחסוך את גיוס כוח האדם והכשרתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה