יום שבת, 26 בדצמבר 2020

טיול לפיליפינים

עד לפני מספר שנים היה כמעט בלתי אפשרי לתכנן טיול לפיליפינים בצורה מסודרת. למרות שאיי הפיליפינים היו פתוחים לכניסה של ישראלים, רק תרמילאים או יחידי סגולה הצליחו לתכנן את הטיול באופן שיעלה בקנה אחד עם הצרכים שלהם ועם מסגרת התקציב. אבל נדמה שכיום כל זה  משתנה, כי האפשרות של טיול לפיליפינים היא זמינה מאי פעם.
 
טיול לפיליפינים הפך לאופציה המועדפת על ישראלים ואפשר לראות את זה אצל הורים לילדים, זוגות בירח דבש, מבוגרים בגיל הזהב, טיולי קבוצות, טיולי בר מצווה ואפילו תרמילאים אחרי צבא. אצל כל אחת מהקבוצות האלה, טיול לפיליפינים מקבל עדיפות על פני יעדים אקזוטיים רחוקים והוא מוכיח את עצמו גם ברמה הכלכלית וגם ברמה הטכנית.

היתרונות של טיול לפיליפינים

טיול לפיליפינים הפך לאופציה הכי טובה עבור ישראלים קודם כל כי הוא מאפשר להם לראות מקרוב תרבות אחרת לגמרי מזו שאותה הם מכירים. גם אם מדובר על תיירים שכבר בילו באירופה או בארצות הברית וגם אם לא, אין ספק לגבי הייחודיות של טיול לפיליפינים. באמצעות טיול מן הסוג הזה, ניתן לחזור אחורה אל תרבות מרתקת ולראות עדויות מוכחות לחוזק ולצבעוניות שלה לאורך ההיסטוריה.

מבחינה מעשית, ישראלים בוחרים טיול לפיליפינים כי הוא מאפשר להם לשלב בין חופשת בטן גב לבין שופינג, ביקור באתרי טבע ושמורות וכן הלאה. למעשה, טיול לפיליפינים הוא בין היחידים שבהם ניתן לרכז את כל היתרונות תחת קורת גג אחת ובמסלול קצר יחסית. אם מוסיפים למשוואה טיסות ישירות שיוצאות אל הפיליפינים מישראל כמעט לכל אורך השנה, מבינים למה מדובר על אופציה מועדפת. לכן, כל שנותר הוא לבחור תאריך. 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה