יום שבת, 3 באוקטובר 2020

מהו מוקד שירות טלפוני


מוקד שירות טלפוני הוא אמצעי ליצירת קשר עם סוגים שונים של עסקים. לא משנה אם מדובר על עסק קטן, בינוני או גדול, יש צורך במוקד שירות שבצד השני שלו יהיו נציגים מיומנים. עם זאת, יש כמובן הבדל בין מוקד שירות טלפוני לבין מוקד פרונטאלי. בעוד מוקד פרונטאלי מחייב פגישה פיזית עם הנציגים של העסק, במוקד טלפוני אפשר לשמור על קשר עם העסק גם מרחוק.

האפשרות לשמור על קשר מרחוק עולה בקנה אחד עם האינטרסים של בעלי עסקים והלקוחות שלהם. מבחינת בעלי עסקים, שמירה על קשר מרחוק היא דרך טובה לעודד לקוחות קיימים להמשיך לקנות את המוצרים והשירותים. בכל הנוגע ללקוחות חדשים, מוקד שירות טלפוני הוא גם זה שאחראי על המכירות, על יחסי הציבור ועל השיווק או הפרסום.

עבור הלקוחות, מוקד שירות טלפוני הוא לעיתים קרובות הדרך היחידה להישאר בקשר עם העסק. לקוחות שונים יכולים להחליט שהם רוצים לשמור על קשר עם העסק כדי לשאול שאלות, על מנת להפעיל תקופת אחריות או כדי לברר לגבי הנחיות טכניות. בכל אחד מהמקרים האלה, האופן שבו מפעילים מוקד שירות טלפוני קריטי להצלחת העסק.


למה כדאי לעסקים להשקיע בשירות?

מוקד שירות טלפוני יכול לסייע לבעלי עסקים לייצר יתרון מול המתחרים. כאשר בעלי עסקים משקיעים במוקד שירות, הם למעשה מבטיחים שללקוחות שלהם תמיד יהיה למי לפנות. כמו כן, מוקד שירות שעומד לרשות הלקוחות מחזק את המוניטין של העסק והופך אותו לפופולארי יותר גם בקרב קהלי יעד חדשים.

בנוסף, בעלי עסקים מקבלים כיום אפשרות לתאם שירות של מוקד שירות במודל של מיקור חוץ. בתמורה לתשלום חודשי קבוע, לבעלי העסקים יהיה מוקד טלפוני מלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה