יום שבת, 18 ביולי 2020

פוליש לרצפה

הבדלים בין שירותי פוליש לרצפה
יש סוגים שונים של שירותי פוליש לרצפה ולא כולם מבוצעים באותה צורה. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של שירות מן הסוג הזה, צריך לבחור אותו בצורה נכונה. כאשר בוחרים את השירות בצורה נכונה, מגדילים את הסיכוי לכך שהתוצאות יהיו טובות. בנוסף, בחירה נכונה של שירותי פוליש יכולה לחסוך בהוצאות עבור לקוחות בסקטור הפרטי, העסקי והציבורי.
ההבדל העיקרי בין שירותי פוליש לרצפה נובע מעצם העובדה שלא על כל סוגי הריצוף מבצעים את אותה עבודה. במילים אחרות, חברה שמציעה שירותי פוליש לרצפת שיש לא תעבוד באותה שיטה של חברה שמבצעת את הפוליש על רצפת בטון. לזה יש להוסיף את ההבדלים בין רצפת פרקט, עץ סינתטי, בטון מוחלק, קרמיקה וכן הלאה וגם את הצרכים המיוחדים של הלקוחות.


כיצד צרכי הלקוחות משפיעים על שירותי פוליש?
עוד הבדל ביןשירותי פוליש לרצפה בא לידי ביטוי במידת ההתאמה שלו לצרכי הלקוחות. כאשר בעלי בתים או דירות למשל מזמינים שירותי פוליש, יש סטנדרטים מסוימים שהם מצפים להם מחברת הניקיון. בנוסף, אותם בעלי דירות או בתים בדרך כלל מבצעים את שירותי הפוליש כדי להשביח את ערך הנכס – אך מבלי שזה יפגע בשגרה של המשפחה או ביכולת של הילדים לשחק על הרצפה מיד אחרי שהעבודה מסתיימת.
לשם השוואה, אצל בעלי משרדים וחנויות יש דרישות אחרות מחברת פוליש. ברוב המקרים, בסקטור העסקי מודדים את המקצועיות של חברת פוליש על פי הזמינות שלה ולפי היכולת שלה לתת מענה לצרכים הקיימים. כמו כן, בסקטור העסקי מעדיפים לעבוד מול חברת פוליש מסודרת שמציעה תקופת אחריות ארוכה, עובדת על פי החוק, משתמשים בחומרי גלם טובים וכמובן גם מוציאה חשבוניות מס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה