יום שלישי, 23 ביוני 2020

החשיבות של מענה טלפוני

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם האם יש מקום להתפשר או לוותר לגמרי על מענה טלפוני עבור הלקוחות. מצד אחד, כמעט לכל עסק יש היום אתר אינטרנט שדרכו אפשר לפרסם את המוצר או השירות. כמו כן, אתר האינטרנט מסייע לקבלת פניות והוא המקום שאליו הלקוחות פונים כדי לקבל מידע אמין. מצד שני, מענה טלפוני ממלא פונקציה אחרת לגמרי ולכן הוא לא מחליף את האתר – אלא מצטרף אליו.

קודם כל, החשיבות של מענה טלפוני עבור העסק היא גדולה כדי ליצור רושם ראשוני חיובי אצל הלקוחות. כאשר הלקוחות רואים מספר טלפון של העסק באתר ולאחר מכן מחייגים אליו, הם מצפים שבצד השני יהיה איש מקצוע שייתן להם תשובות ופתרונות. חוץ מזה, מענה טלפוני עוזר לבדל עסקים אחד מהשני. מהבחינה הזו, יש למענה הטלפוני משמעות כספית אדירה והוא מהווה חלק בלתי נפרד מארגז הכלים השיווקי של עסקים בכל התחומים.



איזה סוג של מענה טלפוני כדאי להציע ללקוחות?
סוג המענה הטוב ביותר עבור לקוחות של בעלי עסקים הוא מענה טלפוני אנושי. כאן לא מסתפקים בכך שיהיה מספר טלפון שאליו אפשר לחייג בכל מקרה של דילמה או התלבטות, אלא מקפידים לגייס כוח אדם מיומן עבור המטרה הזו. כאשר כוח האדם מעורב בפעילות השוטפת של העסק, הלקוחות מרגישים בטוחים יותר וניתן גם לקדם אותו הלאה אל עבר יעדים חדשים.

בנוסף, כדאי להציע ללקוחות של העסק מענה טלפוני אנושי בגלל שאפשר לקבל אותו במסלול של מיקור חוץ. כאן, לא מסתפקים בכך שיש מענה טלפוני וחוסכים בהוצאות על הקמת מחלקה שעוסקת בכך. במקום זה, משלמים כל חודש סכום כסף מסוים ומקבלים תמורתו מענה ייצוגי והולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה