יום חמישי, 10 במאי 2018

סנטף לפרגולה

פתרונות אפשריים לקירוי הפרגולה
הצורך לרכוש קירוי לפרגולה הוא ברור. ללא קירוי ראוי, ברוב ימות השנה פרגולות בישראל הן מרחב שלא נעים לשהות בו. רבים מהבתים הפרטיים בישראל כוללים פרגולה במרפסת או בחצר הבית, שלרוב הושקעו אלפי שקלים בבנייתה ובעיצובה. אולם, בסופו של דבר בפרגולות פתוחות לא נעים לשבת בקיץ כאשר השמש החמה קופחת ולא נעים לשבת בחורף כאשר יורדים גשמים באין מגן. בכדי שההשקעה בבניית הפרגולה תשתלם בסופו דל דבר, ותוכלו לשהות בחוץ כמעט לאורך כל ימות השנה, מומלץ לרכוש סוג כלשהו של פתרונות קירוי לפרגולה. אחד הנפוצים מבין הפתרונות הללו הוא סנטף לפרגולה.

מהו סנטף?
סנטף הוא שם המוצר של לוחות פוליקרבונט גליים, כאשר למעשה מדובר בלוחות של חומר פלסטיק סינתטי שקוף ועמיד במיוחד. הפוליקרבונט הוא חומר דמוי זכוכית שיש לו יתרונות רבים עליה. הוא קל הרבה יותר מזכוכית רגילה, כאשר המשקל הסגולי שלו הוא כמחצית ממשקלה של הזכוכית. בנוסף, הוא שקוף כמעט כמו זכוכית אך בעל יכולת לסנן קרינת UV מזיקה מהשמש, שנפוצה במיוחד בישראל. שלישית, הסנטף עמיד הרבה יותר מכל זכוכית בפני לחצים מכניים ופיסיים, משקעים, גשמים, מפגעים כימיים ועוד. כל אלו, הופכים את אותם לוחות פוליקרבונט גליים הקרויים סנטף למועמדים אידיאליים לקירוי. סנטף לפרגולה עומד בדרישות הבסיס של כל חומר קירוי בצורה מצוינת – הוא עמיד, הוא שקוף והוא ניתן לעיצוב ולהתאמה למרחבים שונים.

כיצד לקרות את הפרגולה בסנטף?
בכדי לרכוש סנטף לפרגולה מומלץ לחפש חנויות העוסקות באופן ספציפי בחומרים כאלו, או לחלופין לפנות לרכישה ישירות מהיצרן. לאחר מכן, עליכם לבחור את צבע הלוחות, הגודל והצורה שלהם. ההתקנה יכולה להתבצע בצורה עצמאית או בעזרת נציג מהחנות בה רכשתם את הסנטף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה