יום שני, 16 באפריל 2018

מהו מענה אנושי?


כאשר אנו רוכשים מוצר או שירות מבית עסק, במקרים בהם קיימת בעיה או שמתרחשת תקלה, נרצה לפנות לבית העסק בו ביצענו את הרכישה לקבלת שירות. בשעות העבודה, נוכל תמיד להתקשר ולקבל מענה אנושי בדמות נציג שירות אשר יוכל לסייע לנו להתגבר על הבעיה. בשעות אחרות, לעומת זאת, לא ניתן יהיה להשיג מענה אנושי בבית העסק ובמקרים בהם מדובר בבעיה שאיננה סובלת דיחוי, עלולה להיווצר בעיה. לכן, קיימות חברות רבות המציעות שירות מענה אנושי לכל עסק, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בכל זמן בו תבחרו.

מה כולל שירות מענה אנושי?
במידה ואתם בעלי עסק המעוניינים לאפשר ללקוחותיכם זמינות מלאה בכל שעה כך שתמיד יהיה לאן לפנות, תוכלו לשכור נציג מטעמכם למטרה זו אך מדובר בעלות גבוהה שאין בה צורך. האפשרות הטובה יותר הינה רכישת מנוי לחברה העוסקת במענה אנושי. כל שיחה שתתקבל בבית העסק מחוץ לשעות העבודה או בזמן שהעסק סגור עקב חופשה או כל סיבה אחרת, תופנה באופן אוטומטי אל מוקד שירות בו נמצאים נציגים העונים לשיחה בשם בית העסק ולאחר מכן מבררים את פרטי הפניה ומתעדים אותה למטרת העברה לבעל העסק באמצעות דואר אלקטרוני, מסרון או כל דרך אחרת. 



מה יתרונות של שירות מענה אנושי?
יתרונו הגדול של שירות זה הוא בכך שעלותו נמוכה יחסית והתועלת המתקבלת ממנו בדמות שביעות רצון הלקוחות וכן אפשרות לפתרון בעיות באופן מידי במקרה חירום הופכת השקעה זו לכדאית. ניתן לרכוש חבילת שירות בהתאם לגודלו של בית העסק ומספר הלקוחות הקבועים כך שההוצאה משתנה בהתאם להכנסות. השימוש בשירות מענה אנושי נהוג היום בקרב בעלי עסקים רבים ומגוונים בישראל ובעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה