יום שני, 1 בינואר 2018

מוקד טלפוני



מה מוקד טלפוני?
שירות מוקד טלפוני, כשמו כן הוא, הוא שירות של חברות המציעות למגוון סוגי עסקים, מוסדות וארגונים שירות של מענה טלפוני ללקוחות. שירות זה נועד למעשה להחליף את שירות המזכירות המסורתי, ולשנות את התפיסה לפיה כל משרד או עסק חייב להעסיק מזכירות שיעסקו ימים שלמים במענה לטלפונים. בחברות המציעות שירות זה, מועסקים מוקדנים מנוסים ומיומנים שבאופן הפשוט ביותר – יענו על השיחות שלכם, בשבילכם ובשמכם.

מי זקוק לשירות זה?
בשנים האחרונות יותר ויותר בתי עסק, מוסדות, מרפאות וארגונים מסוגים שונים פונים לשירות מוקד טלפוני. השירות ניתן בצורה כזו שלכל לקוח נתפרת תכנית עבודה ספציפית המותאמת לצרכיו ולרצונותיו. לדוגמה, עבור מרפאות ניתן שירות של מוקד לזימון תורים. הרופאים במרפאה מעדכנים בלו"ז וירטואלי משותף את לוח הזמנים של קבלת החולים ואילו המוקדנים של חברת השירות קובעים יחד עם המטופלים את השעות הנוחות להם ביותר בהתאם ללוח זמנים זה. דוגמה אחרת, היא רשת המעוניינת לרכז משלוחים והזמנות כדוגמת משלוחי מזון. המוקדנים אוספים את ההזמנות ומעבירים אותם לסניף הרשת הקרוב ביותר לבית הלקוח מיד בתום השיחה. גם משרדי עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים יכולים להשתמש בשירות מוקד טלפוני, עבור ניהול יעיל של לוח הפגישות ומענה לשיחות של לקוחות.



כיצד לבחור חברת שירות?
קיימות היום מספר חברות בישראל המציעות שירות מוקד טלפוני, וקשה לדעת מה השוני ביניהן וכיצד אפשר לבחור חברה ספציפית. הדרך הטובה ביותר לבחור מבין חברות אלו היא לנסות ולהתקשר בעצמכם כלקוחות של עסק מסוים שמשתמש בשירותים של החברה הזו. בדקו בעצמכם עד כמה המענה היה מהיר, יעיל ואמין ועד כמה השירות שניתן לכם על ידי המוקדן או המוקדנית היה נעים ואדיב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה