יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

מעליות לנכים



מעליות לנכים

היכולת לנוע בבית באופן חופשי
 
בעוד המעליות עשו היסטוריה ונתנו לנו את האפשרות להגיע למקומות גבוהים בכמה שניות ספורות, המעליות עשו שינוי משמעותי הרבה יותר אצל קבוצת אנשים אחרת. אלו הם הנכים ובעלי המוגבלויות שסוף סוף זוכים להגיע לכל מקום שהם רוצים, בין אם מדובר במקום ציבורי או בבית דירות, ואף בתוך בית פרטי, לכל מקום שהם רוצים. מעליות לנכים יכולות להיות מותקנות בכל מקום ובכל תוואי כאשר מיטב מהנדסים שפועלים בחברות מעליות שונות יכולים להתאים מעלית ביתית כך שתתאים באופן מושלם לפני השטח. מעליות לנכים פועלות בצורה אמינה ובטוחה ומהווה את הפתרון הטוב ביותר.




תשכחו מהרעיונות שמנגישים את הבית באופן חלקי

יש הרבה פתרונות שמסייעים לנכים ובעלי מוגבלויות להתמודד עם המוגבלות שלהם כך שהיא לא תורגש בכל פעולות החיים אם כי אין תחרות עם מעליות לנכים מקצועיות. ישנן המצאות כמו מעלונים מסוימים שמגיעים בשלל צורות ודגמים אך למעשה עדיין יש צורך בהפעלה יחסית מסורבלת ולעתים אף בעזרה עם אדם אחר ולא בפתרון עצמאי לחלוטין. אמנם מדובר בפתרון שיכול להיות טוב בבניינים בהם אין אפשרות או אישורים להקים פיר מעלית ולו הקטן ביותר אך בכל מצב אחר הם מהווים פתרונות חלקיים בלבד. 

אחריות למעלית לשנים הראשונות

כל חברה שמספקת מעליות לנכים חייבת לספק אחריות לשימוש בשנים הראשונות כולל שירות תיקונים במידת הצורך. כשם שנכה לא היה רוצה למצוא את עצמו במצב בו המעלית לא פועלת ומשביתה את היכולת שלו להגיע למקומות אחרים בבית, הוא לא היה רוצה להמתין ימים ארוכים לתיקון המעלית ובוודאי לא למעלית שלא פועלת כראוי אחרי כמה חודשים של שימוש. השירות שניתן בנוסף להקמת מעליות לנכים חייב להיות מלא, אדיב, אמין והוגן כלפי הלקוח בעיקר בגלל המצב הרגיש והתלות שלהם במעלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה