יום שבת, 28 בינואר 2017

טבעות אירוסין זולות



טבעות אירוסין זולות

מה קובע את מחיר הטבעת
כשמדובר על טבעת אירוסין נהוג לחשוב שמדובר על הוצאה  של עשרות אלפי שקלים, אך האמת היא שכיום ישנן טבעות אירוסין זולות ואיכותיות. כדי שתבחרו טבעת איכותית במחיר הוגן חשוב שתדעו מה קובע את המחיר. הקראט כלומר אחוז הזהב הטהור. על טבעת יהיה מוטבע הקראט. הקראט המקובל כיום בשוק בישראל הוא 14 קראט ומעלה כאשר מדובר על כ58% של זהב טהור בטבעת, ככל שהקראט יהיה גבוה יותר כך המחיר של הטבעת. 14 קראט הינן טבעות איכותיות מאוד ולמען האמת אין סיבה לקנות טבעת בקראט גבוה יותר. חשוב לדעת שמחיר הטבעת נקבע לא רק בערך חומרי הגלם שלה אלה הייצור והמתווכים שהיא עברה, לכן כאשר אתם קונים טבעת בדקו אם היא אכן איכותית ושווה את המחיר שאתם משלמים.



טבעות בעיצובים אישיים
תוכלו למצוא טבעותאירוסין זולות ולא יקרות בעיצובים אישיים וייחודיים, אינכם צריכים בהכרח לקנות טבעת משובצת ביהלום קלאסית, אם בת הזוג שלכם אוהבת תכשיטים מיוחדים חשוב שגם טבעת האירוסין שלה תהיה מיוחדת. זוגות רבים משלבים בטבעת האירוסין כיתוב אישי, מה שמעצים את חשיבות של טבעת האירוסין. כמו כן, ישנן טבעות אירוסין זולות יותר שמשובץ בהם אבן ספיר במקום יהלום. בחירה אשר נעשית פופולרית מאוד.

זכרו את מה שחשוב
כאשר אתם מציעים נישואין לאוהבת ליבכם אתם בעצם מחליטים כי אתם רוצים לבלות את כל חייכם איתה. בני זוג רבים דוחים את הרגע או מבזבזים חסכונות על טבעת האירוסין. אין כל סיבה לעשות זאת כאשר ישנן כל כך הרבה טבעות אירוסין זולות איכותיות ויפות לא פחות. זכרו שהאהבה שלכם היא החשובה ולה כמובן אין מחיר.


תגובה 1:

  1. טבעות יהלומים הן הטבעות איתן נהוג לבקש את יד הכלה. מאילו סוגים של זהב נהוג ליצור טבעות אירוסין?

    השבמחק