יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

מוקד הודעות



אחד התפקידים החשובים של מוקד הודעות הוא לסייע לחברה, ארגון או עסק בשימור לקוחות. השימור קובע את קצב ההתקדמות של החברה ומשפיע ישירות על נתח הרווחים. שימור מוצלח מאפשר לחברה להפנות משאבים וכספים לגיוס לקוחות חדשים, תוך שמירה על הקיים ומבלי לערער על היסודות. יחד עם זאת, לא כל המנהלים יודעים לבצע את השימור. כאן נכנס לתמונה היתרון הייחודי של מוקד הודעות.

ראשית, מוקד מאפשר ללקוחות לשמור על קשר עם נציגי החברה במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כל מנהל יכול להחליט מתי להפעיל את המוקד ובאיזה אופן לשלב אותו עם עובדי החברה. המוקד מייצר תקשורת איכותית בין המוען והנמען ומבטיח העברת מסרים בצורה ברורה, מדויקת ומהירה. שנית, מוקד הודעות מקנה למנהלים יכולת לעקוב אחר דרישות הלקוח. חברה שלא יכולה להרשות לעצמה להקצות עובדים למענה טלפוני צריכה להשתמש במוקד ולנצל את יתרונותיו.

איך מייעלים את פעילות המוקד?
הקמת מוקד הודעות לשימור לקוחות היא רק הצעד הראשון בהשגת המטרה. לאחר ההקמה יש לעבוד קשה כדי לייעל את פעילות המוקד, בין היתר בשל התחרות בין עסקים וחברות בארץ ובעולם. על מנת לעשות זאת כדאי לקבל דוח נתונים על פעילות המוקד, לבצע התאמות ושינויים ולהישאר עם אצבע על הדופק. יש לעודד את הלקוחות להשאיר מושב ולהשתמש בו כדי לעקוב אחר איכות המענה וזמינותו.

עסקים וחברות שמנצלים היטב את היתרונות של מוקד הודעות יכולים לשמר עשרות אלפי לקוחות בעת ובעונה אחת. שימור לקוחות עושה את ההבדל בין עסקים קטנים, בינוניים וגדולים והוא נחשב תנאי להצלחה. את השימור מבצעים כיום בעזרת שמירה על קשר ישיר מול הלקוחות ומענה טלפוני הולם ויסודי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה