יום שלישי, 28 בפברואר 2012

צילום מוצר

צילום מוצר הוא חלק אינטגראלי בעולם הפרסום. כמעט כל פרסומת הן בטלוויזיה, הן באינטרנט והן בדפוס מציגה במהלכה את המוצר שאותו היא מפרסמת. המוצר יכול להופיע בפרסומת בכמה אופנים, אך תמיד הוא יהיה מצולם היטב.

העולם הויזואלי בו אנו חיים מבוסס על צילום מוצר. אנחנו צורכים אלפי דימויים ביום מכל מקום שאליו נפנה את הראש. ככל שעולם התקשורת התקדם והתפתח, החל מהעיתונות המודפסת דרך המצאת הטלוויזיה ועד האינטרנט התפתח יחד עמו גם עולם הפרסום ועמו צילום המוצר תפס תאוצה יותר ויותר.

חשיבותו של צילום המוצר בחיינו

תחשבו על כמה דימויים של מוצרים העין שלנו קולטת מידי יום, וכמה מהם נשמרים לנו בזיכרון? כמות הדימויים היא עצומה אבל רק חלק קטן מהם נטמעים בנו וגורמים לנו לרכוש את המוצר שאותו ראינו. צילום המוצר הוא המשפיע העיקרי להחלטה שלנו האם לרכוש אותו. צילום מוצר שמצולם היטב, כזה שגורם לנו להביט בתמונה ולפנטז או אפילו לנסות להושיט את היד ולגעת, יישאר בזיכרון שלנו תקופה ארוכה קרוב לוודאי עד שנשיג את המוצר עצמו. צילום מוצר שלא מצולם היטב ואינו מגרה את העין שלנו להביט בו, אינו עומד בסטנדרטים הפרסומיים והשיווקיים, ויכול למוטט מסע פרסום שלם.



היכן אנחנו נתקלים בצילומי מוצר?

התשובה היא בכל מקום ובכל עת. לאן שלא נפנה את ראשנו ובעיקר אם נפנה אותו לכיוון מסך המחשב ניתקל בצילום מוצר. הקניות שלנו עברו לאינטרנט בשנים האחרונות, ולשם כך זקוקות רשתות השיווק והחנויות הוירטואליות לכמות עצומה של צילומי מוצר.
 
חווית ההתבוננות במוצר החליפה את חווית המגע במוצר ולכן צילום המוצר חייב להעביר לנו את המוצר כפי שהוא אבל קצת יותר. כדי לספק לנו את חווית ההתבוננות המפרסמים והצלמים שמצלמים את המוצר צריכים לרוב להשתמש במניפולציות ויזואליות כאלה ואחרות על מנת לגרות אותנו ולגרום לעין שלנו להתעכב על המוצר שאותו הם מפרסמים ולא לעבור למוצר אחר שמישהו אחר מפרסם.

מי עוסק בצילומי מוצר?

צלמים המתמחים בצילומי מוצר. הם עוסקים לפרנסתם אך ורק בצילומי מוצר ולא מתמחים בסוגי צילום אחרים, מה שמאפשר להם לצבור טיפים רבים וחשובים כדי להגיע לתוצאות טובות ומהירות. לצלמים שמתמחים בצילום מוצר יהיה סטודיו מאובזר בכלים מקצועיים ומתקדמים ביותר. הצלם לרוב לוקח חלק פעיל בפיתוח הקונספט יחד עם הלקוח המזמין. המחירים יהיו בהתאם למורכבות הצילום ולכמות המוצרים.

יום שלישי, 21 בפברואר 2012

קורס צילום בתל אביב


קורס צילום בתל אביב נחשב לאחד הקורסים המבוקשים ביותר. צילום הינו תחביב שמקיף הרבה מאוד אנשים. אתם בטח מכירים את זה מקרוב: בכל משפחה יש את "הצלם", זה שתמיד לוקח מצלמה ליד ומצלם את כולם. קורס צילום בתל אביב מאפשר לכם ללמוד את רזי הצילום באמצעות מורים מקצועיים והתנסות מעשית ועיונית. מעבר לכך, מי יודע, אולי תרגישו שאתם כל כך טובים עד שתרצו להפוך לצלמים מקצועיים.

קורס צילום בתל אביב – יסודות צילום

היתרון הגדול של קורס צילום בת"א טמון בעובדה שהוא מאפשר לכם להיות להבין טוב יותר את מה שאתם עושים במשך הצילום. אם עד עכשיו צילמתם מתוך אינסטינקט או תחושה, קורס צילום בתל אביב ילמד אתכם לצלם מתוך ידע. אתם תכירו את המונחים המקצועיים שמשתמשים בהם בזמן צילום בצורה כזו שתוכלו להבין את שפת הצילום בצורה טובה יותר.
המיומנות שתרכשו בקורס יכולה לשמש אתכם בצילום היום יומי שלכם עם המשפחה ויכולה אולי להוות אולי את ירית הפתיחה שלכם לקריירה שנייה. המרצים בקורס צילום בתל אביב הם מבכירי הצלמים בישראל ויוכלו להעניק לכם מהניסיון והידע שלהם.


 
קורס צילום בתל אביב – הרבה יותר מעוד קורס

אחד הדברים הבולטים בקורס צילום בתל אביב הוא העבודה שהמשתתפים בקורס חולקים את הידע שלהם אחד עם השני. ניתן לדמות זאת ממש לצ'ט בנושא צילום בו כולם יכולים להתייעץ עם כולם רק שבמקום צ'ט הכל מוחשי. בצורה כזו אתם יכולים לצלם ביחד, להתייעץ אחד עם השני, להתלבט, להכיר הערות וכמובן להחמיא כשמגיע. דמיינו לעצמכם שאתם חוזרים מטיול בצפון וצילמתם תמונות מהממות, איזה כיף זה לחלוק את התמונות יחד עם עוד משתתפים מהקורס, להתייעץ איתם ולקבל חוות דעת מקצועית.

קורס צילום בתל אביב - הבחירה הטבעית שלכם

חשוב מאוד לבחור את קורס הצילום הנכון בשבילכם. יש לא מעט קורסים לצילום בתל אביב וכדי לבחור את הקורס המתאים ביותר לכם, מומלץ לברר את כל הפרטים הרלבנטיים לכם. כל קורס מתקיים בשעות אחרות ובימים אחרים וגם התכנים לא זהים תמיד.
כנסו לשיחה עם מנהל הקורס ובקשו את כל הפרטים על הקורס, כולל שמות המרצים. חשוב מאוד שתוודאו שמדובר בכיתה אינטימית כך שיהיה לכם יותר מקום להתבטא ולקבל יחס אישי. בסופו של דבר יש לכם כאן הזדמנות להגשים חלום. קורס לצילום בתל אביב יהפוך אתכם לצלמים טובים, מקצועיים ומנוסים יותר. בהצלחה!
 

יום שישי, 3 בפברואר 2012

901


901

יש כיום עשרות אתרים באינטרנט שמתעסקים בנושא המיסטיקה אבל רק אתר אחד שמאגד את כל המיסטיקנים בישראל תחת אותה קורת גג. אתר האינטרנט 901 מביא לכם את כל המיסטיקנים ישר אליכם בצורה נוחה ומהירה. תמיד רציתם לדעת כמה ילדים יהיו לכם? כנסו לאתר! מתים מסקרנות במה תעבדו בגיל 40? כנסו לאתר! רוצים לדעת עם מי תתחתנו? כנסו לאתר! בקיצור ולעניין אתר האינטרנט 901 מגלה לכם את כל מה שתמיד רציתם לדעתם אבל לא העזתם לשאול.



מיסטיקה – יצר הסקרנות

הדבר העיקרי שתחום המיסטיקה יוצר אצלנו זה את הסקרנות. המיסטיקנים יכולים לראות דברים שאנחנו לא. זה יכול להיות תקשור עם נשמות, חיזוי העתיד, לספר לנו על הגלגול שלנו ועוד. היכולת הזאת של המיסטיקנים לראות דברים בצורה אחרת יוצרת מעין הילה על התחום הזה.



נכון, יש לא מעט אנשים סקפטיים, שלא מאמינים במיסטיקה ואף פעם לא ניסו בכלל להתעמק בתחום הזה אבל לצידם יש הרבה מאוד אנשים שלפחות פעם אחת בחייהם ניסו להתעמק בתחום בצורה כזו או אחרת.

מספיק שאתם קוראים בסופ"ש את התחזית האסטרולוגית השבועית כדי לגרום לכך שיש לכם את הניצוץ בעיניים, את אותו יצר סקרנות. גם אם מעולם לא ביקרתם אצל אסטרולוג, למה שלא תנסו? המפגש הזה יכול לשנות את חייכם ולהעניק לכם תובנות ומחשבות שמעולם לא היו עולות בראשכם ככה סתם.

אתר המיסטיקה מס' 1 בישראל

אתר האינטרנט 901 מביא לכם בפעם הראשונה את כל האנשים המתעסקים במיסטיקה לאתר אחד. מה זה אומר? זה אומר שמעכשיו כל פעם שתרצו להיפגש  עם אסטרולוג או נומרולוג, קורא בקלפים או מתקשר לא תצטרכו לחפש אותם באתרים נפרדים, פשוט משום שכולם נמצאים במרחק קליק אחד מכם באתר 901.

לעתים נדמה כי כל האנשים בארץ מתעניינים במיסטיקה, לפחות לפי כמות החשיפה לה זוכה התחום בתקשורת ובאינטרנט. אין תוכנית אירוח שלא מתכבדת להזמין מיסטיקן זה או אחר שיקשט את האולפן וכמובן ידבר עם הצופים וייתן להם את חוות דעתו המלומדת והמקצועית.

אין ספק שהופעתם של מיסטיקנים רבים בתוכניות האירוח הפכו את תחום המיסטיקה כמעט למיינסטרים, ממש כמו הרפואה האלטרנטיבית, שפעם הייתה מוקצית ולא מוכרת והיום נמצאת בשיא פריחתה ובלב הקונצנזוס. אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט 901, לראות את כל המיסטיקנים המופיעים
באתר ולבסוף לבחור את המיסטיקן שלכם. חווית המפגש איתו הולכת לשנות את חייכם!