יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

טרקטורונים יד שניה


טרקטורונים יד שניה

בשנים האחרונות, כשיותר ויותר אנשים מבקשים לקנות טרקטורון שטח, הן למטרות טיולים והן למשק חקלאי, שוק של טרקטורונים יד שניה תופס תאוצה. למעשה, טרקטורונים יד שניה הפכו לאפשרות ריאלית ונגישה לכל מי שחולם על האוויר הפתוח והאדרנלין תוך שהם מציעים למעוניינים מגוון עצום של דגמים וסוגי טרקטורונים.

בפני כל מי שרוצה לקנות לעצמו טרקטורון משומש ובכך גם לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים, עומדות מספר רב של דרכים לרכישת טרקטורונים יד שניה: אתרי אינטרנט, סוכנויות של יבואן, מוסכים ואנשים פרטיים. כל מה שצריך זה לעשות סקר שוק, להיות ערניים ובמידת הצורך לבצע בדיקות מכאניות הנדרשות לטרקטורון.



מהם טרקטורונים יד שניה

טרקטורונים יד שניה אלה הם טרקטורונים משומשים המוצעים למכירה ללקוחות פרטיים. השוק שלהם כיום מאוד מפותח ומציע למעוניינים מגוון רב של דגמים וסוגים של טרקטורונים. מחירי טרקטורונים אלה נמוך בכמה עשרות אלפי שקלים מטרקטורונים חדשים ולעיתים אף ניתן למצוא טרקטורון במצב מעולה במחיר מציאה. כך או כך, כשהתקציב משחק תפקיד מרכזי ברכישה מסוג זה, רכישת מוצר משומש עדיפה.

רכישת טרקטורונים יד שניה

כדאי לדעת, רכישת טרקטורונים יד שניה יכולה להתבצע במספר דרכים: אינטרנט, מודעה בעיתון, חברים או סוכנות טרקטורונים. לא מעט סוכנויות, להן גם אתרי אינטרנט ברשת, מציעות שירות של טרייד אין במסגרתו ניתן לקנות טרקטורון חדיש בתמורה למסירת רכב ישן. במקרה כזה, תהיו בטוחים שתקבלו רכב שעבר את כל הבדיקות המכאניות הנדרשות ובמקרה של תקלה יהיה לכם לאן לפנות.

עם זאת, כאשר רוכשים טרקטורון משומש שלא בדרך של סוכנות מקצועית ומוכרת, כדאי מאד בטרם ביצוע העסקה לבצע באופן עצמאי את כל הבדיקות המכאניות הרלוונטיות. מחירי טרקטורונים משומשים נעים סביב 40 אלף שקל, כאשר טרקטורונים עם נזקים רציניים נמכרים במחירים עוד יותר נמוכים. זו הסיבה, כי המחיר הנמוך של הטרקטורון בהחלט מוצדק ומי שקונה אותו לוקח סיכון גבוה.

טרקטורונים במחיר מציאה

שוק הטרקטורונים המשומשים גדוש ברכבים שונים ברמות מחירים שונות. בדומה לכלי רכב משפחתיים, גם כאן קיים מחירון של טרקטורונים, אם כי כל מוכר קובע את המחיר שלו. מרבית הטרקטורונים מוצעים למכירה במחירים יחסית גבוהים, בעיקר בשל הביקוש הרב הקיים עליהם.

עם זאת, מי שיהיה ממוקד מטרה וייאזר בסובלנות, יוכל למצוא טרקטורון במחיר מציאה של ממש. בשביל זה, חשוב לבדוק מודעות המתפרסמות בכל כלי המדיה, לעקוב אחרי המבצעים בסוכנויות ולחלופין, לשאול מכרים בפייסבוק.


דירות בכפר סבא


דירות בכפר סבא

שוק הנדל"ן בכפר סבא זוכה בשנים האחרונות לפריחה עצומה, שטרם נראתה כמותה באזור: הוקמו מספר שכונות חדשות, שופרו תשתיות, נבנו מוסדות ציבור, בתי ספר וגני ילדים.

כתוצאה מכך, וגם בשל התייקרות הנדל"ן במרכז הארץ, מחירי הדירות בעיר זינקו בעשרות אחוזים, הביקושים שברו את כל השיאים והקבלנים לא ידעו את נפשם מרוב אושר. למעשה, אם לפני כחמש שנים, היוותה כפר סבא אלטרנטיבה שפויה לרוכשי הדירות ממרכז הארץ, היום אנו מדברים על עיר המיועדת בעיקר למי שהפרוטה נמצאת בכיסו.



דירות בכפר סבא – המחירים זינקו

דירות בכפר סבא, בדומה לדירות בתל אביב ולדירות בשאר האזורים בשרון ובמרכז הארץ, רשמו בשנים האחרונות עליות של עשרות אחוזים. מעיר פריפריה באזור השרון הפכה כפר סבא לפנינת נדל"ן הקורצת לכולם: למשקיעים, למשפרי הדיור ולזוגות הצעירים המחפשים מפלט מיוקר המחייה במרכז.

אם בשנת 2004 דירות בכפר סבא בנות 4 חדרים נמכרו במחירים של כ-  650 אלף שקל, הרי היום הן מוצעות למכירה בכ- 1.5 מיליון שקל ומעלה. בשוק השכירויות – התמונה דומה: אם לפני חמש שנים דירת 3 חדרים הושכרה בכ- 1,600 שקל בחודש, כיום היא מושכרת בלא פחות מ- 3,200 שקל בחודש ומאד קשה למצוא דירות כאלה.

דירות בכפר סבא – מצב השוק כיום

דירות בכפר סבא כבר מזמן לא זולות ועל כך מעידים לא רק המחירים האסטרונומיים בפרויקטים הנבנים כיום בעיר אלא גם אלפי המפגינים שהצטרפו בשבועות האחרונים למחאת הדיור השוטפת את כל הארץ.

הם מוחים על יוקר המחייה ועל הקושי לשכור ולרכוש דירות בכפר סבא. והנה כמה דוגמאות מהשטח: דירת גן בת 4.5 חדרים בבניין ישן בן שתי קומות נמכרה לאחרונה ב- 1.79 מיליון שקל. דירת 5 חדרים חדשה בפרויקט כפר סבא הירוקה בשטח של 120 מ"ר מוצעות למכירה בכ- 1.9 מיליון שקל. דירות פנטהאוז חדשות נמכרות החל מ- 3 מיליון שקל.

דירות בכפר סבא – מה אפשר למצוא

העיר כפר סבא לא הצטרפה לטרנד המגדלים ששיגע את המדינה ואת הערים במעגל הראשון של תל אביב. על אף העלייה הגבוהה בביקושים ותנופת הנדל"ן העירייה מעדיפה לקדם שכונות בצביון כפרי ובניה רוויה של פרויקטים בסדר גודל של עד 7-9 קומות.

בין השנים 2005-2007 כ-75% מכלל הדירות החדשות שנבנו בעיר היו בניינים של עד 6 קומות. עובדה זו מאפשרת לתושבי העיר ליהנות מסביבת מגורים איכותית וירוקה. שכונת כפר סבא הירוקה היא דוגמה מצוינת לכך.