יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

דירות בכפר סבא


דירות בכפר סבא

שוק הנדל"ן בכפר סבא זוכה בשנים האחרונות לפריחה עצומה, שטרם נראתה כמותה באזור: הוקמו מספר שכונות חדשות, שופרו תשתיות, נבנו מוסדות ציבור, בתי ספר וגני ילדים.

כתוצאה מכך, וגם בשל התייקרות הנדל"ן במרכז הארץ, מחירי הדירות בעיר זינקו בעשרות אחוזים, הביקושים שברו את כל השיאים והקבלנים לא ידעו את נפשם מרוב אושר. למעשה, אם לפני כחמש שנים, היוותה כפר סבא אלטרנטיבה שפויה לרוכשי הדירות ממרכז הארץ, היום אנו מדברים על עיר המיועדת בעיקר למי שהפרוטה נמצאת בכיסו.



דירות בכפר סבא – המחירים זינקו

דירות בכפר סבא, בדומה לדירות בתל אביב ולדירות בשאר האזורים בשרון ובמרכז הארץ, רשמו בשנים האחרונות עליות של עשרות אחוזים. מעיר פריפריה באזור השרון הפכה כפר סבא לפנינת נדל"ן הקורצת לכולם: למשקיעים, למשפרי הדיור ולזוגות הצעירים המחפשים מפלט מיוקר המחייה במרכז.

אם בשנת 2004 דירות בכפר סבא בנות 4 חדרים נמכרו במחירים של כ-  650 אלף שקל, הרי היום הן מוצעות למכירה בכ- 1.5 מיליון שקל ומעלה. בשוק השכירויות – התמונה דומה: אם לפני חמש שנים דירת 3 חדרים הושכרה בכ- 1,600 שקל בחודש, כיום היא מושכרת בלא פחות מ- 3,200 שקל בחודש ומאד קשה למצוא דירות כאלה.

דירות בכפר סבא – מצב השוק כיום

דירות בכפר סבא כבר מזמן לא זולות ועל כך מעידים לא רק המחירים האסטרונומיים בפרויקטים הנבנים כיום בעיר אלא גם אלפי המפגינים שהצטרפו בשבועות האחרונים למחאת הדיור השוטפת את כל הארץ.

הם מוחים על יוקר המחייה ועל הקושי לשכור ולרכוש דירות בכפר סבא. והנה כמה דוגמאות מהשטח: דירת גן בת 4.5 חדרים בבניין ישן בן שתי קומות נמכרה לאחרונה ב- 1.79 מיליון שקל. דירת 5 חדרים חדשה בפרויקט כפר סבא הירוקה בשטח של 120 מ"ר מוצעות למכירה בכ- 1.9 מיליון שקל. דירות פנטהאוז חדשות נמכרות החל מ- 3 מיליון שקל.

דירות בכפר סבא – מה אפשר למצוא

העיר כפר סבא לא הצטרפה לטרנד המגדלים ששיגע את המדינה ואת הערים במעגל הראשון של תל אביב. על אף העלייה הגבוהה בביקושים ותנופת הנדל"ן העירייה מעדיפה לקדם שכונות בצביון כפרי ובניה רוויה של פרויקטים בסדר גודל של עד 7-9 קומות.

בין השנים 2005-2007 כ-75% מכלל הדירות החדשות שנבנו בעיר היו בניינים של עד 6 קומות. עובדה זו מאפשרת לתושבי העיר ליהנות מסביבת מגורים איכותית וירוקה. שכונת כפר סבא הירוקה היא דוגמה מצוינת לכך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה