יום חמישי, 2 בדצמבר 2021

שולחן אוכל נפתח

 

למה לבחור שולחן אוכל נפתח ואיך עושים את זה?

התלבטות בין סוגים שונים של שולחנות אוכל מעלה את הדיון לגבי דגמים שאותם ניתן לפתוח ולסגור על פי דרישה. על פניו, שולחן אוכל נפתח אמור לספק פתרון מושלם: ניתן להשאיר אותו סגור במהלך השגרה, לחסוך במקום ולפתוח כאשר מגיעים אורחים, חברים, בני משפחה וסועדים נוספים. אבל בפועל, שולחן אוכל נפתח נוטה להיות יקר יותר ולכן זה עשוי להטות את הכף.

הפתרון הוא לבחון כל מקרה לגופו ורק אז להחליט האם ומתי שולחן אוכל נפתח אכן מספק את התשובה האידיאלית לצרכים. קודם כל, מגדירים את מסגרת התקציב ובודקים מעשית מה ההפרש בין שולחן אוכל נפתח לבין שולחן אוכל רגיל. לאחר מכן, מבררים לגבי מידות של שולחנות מסוימים והצורך בהם בפינת אוכל, במטבח, בסלון או בכל מקום רלוונטי אחר בבית.



מה עושים עם שולחן אוכל נפתח?

היתרון של שולחן אוכל נפתח בא לידי ביטוי בכך שהוא חוסך במקום, בלי שזה יבוא על חשבון נוחות. בעוד שולחן אוכל רגיל נוטה להיות קטן ולכן מספר הסועדים שיושבים סביבו עלול להיות מוגבל, עם שולחן אוכל נפתח אין בעיה כזו. יתרה על כך, ניתן כיום לבחור דגם ספציפי של שולחן אוכל נפתח וליהנות מהיתרונות שלו גם מבחינה דקורטיבית ואסתטית.

שולחן אוכל נפתח יכול לשמש כפתרוןעיצובי בחללי פנים גדולים, כמו למשל בבתים צמודי קרקע. אם רוצים להשתמש בו לעיצוב חלל הפנים בדירה קטנה יותר, כדאי לבחור שולחן אוכל נפתח לפי סוג חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לבנות אותו. ברוב המקרים, חומרי הגלם ישפיעו על האופי של השולחן. בגלל שהשולחן מטבעו בולט ובעל נוכחות, יש לכך השפעה רחבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה