יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

מנעולן ברמת גן


למה מנעולן ברמת גן מתנייד עם אופנוע? האם יש לו מספיק מקום לכל הציוד? יש יתרונות רבים להתניידות עם אופנוע בעיקר למנעולן ברמת גן אך יש לזה גם חסרונות. זה הזמן לדבר על היתרונות והחסרונות, להשוות ביניהם ובסופו של דבר גם אתם תוכלו לדעת מה מהאפשרויות מתאימה לכם.


אין פקקים ובעיות חנייה

רמת גן ובכלל כל אזור גוש דן הוא האזור הכי עמוס וצפוף שיש במדינה. באזור כזה יש לא מעט פקקים וגם בעיית חנייה חמורה במיוחד. כאשר מנעולן ברמת גן נקרא להעניק שירות ללקוחות מסוימים הוא חייב להגיע כמה שיותר מהר וללקוח בכלל לא יהיה אכפת האם יש פקקים או אין. גם כאשר המנעולן כבר יגיע אל היעד הוא יצטרך לחפש חנייה אם הוא יהיה עם רכב ורק משימה זו לבדה יכולה לקחת עוד רבע שעה שלאחריה הוא יצטרך לסחוב את ארגז הכלים שלו כל הדרך. קטנוע או אופנוע יפתרו את הבעיות הקשות הללו.

זול יותר ויש מקום לכלים

רכב דו גלגלי זול יותר מאשר רכב רגיל ועל זה כמובן שאין צורך לפרט. בכל מקרה למנעולן יהיה רכב משלו במידה והוא איש משפחה, ולכן אין צורך בעוד רכב לעבודה ואופנוע או קטנוע יהיו מספיקים. כמו כן חשוב לזכור כי אם מדובר על אדם צעיר או רווק אין באמת סיבה שהוא לא יתנייד לכל מקום שהוא ירצה גם בחייו האישיים עם האופנוע שלו.

יש צורך במזג אוויר טוב

אופנוע יכול להיות פתרון נהדר למנעולנים שרוצים להגיע לכל מקום בקלות כאשר גם ארגז הכלים שלו יכול להיכנס בו בלי בעיה. עם זאת יש בעיה אחרת והיא הגשם. כאשר יש גשם הכביש יהיה הרבה יותר מסוכן לאופנוע ורוב הנהגים פשוט יעצרו בצד עד שהוא ייגמר בגלל הראות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה