יום חמישי, 28 ביולי 2011

כוכב נולד לילדים


כוכב נולד לילדים – התוכנית

העם צמא כבר לכוכב חדש, כוכב מהסוג הישן, כוכב שמסוגל למלא אולמות, לרגש רבבות ולאחד את כל העם סביב שיר אחד. המשימה של כוכב נולד לילדים היא למצוא את המאמי הלאומי החדש – הילד או הילדה שיגרמו לנו לחייך, לצחוק ולאהוב אחד את השני יותר. ההרשמה לעונה הראשונה של כוכב נולד לילדים נפתחה בסערה. אם עוד לא נרשמתם זה בדיוק הזמן.



הרשמה לתוכנית

התוכנית כוכב נולד לילדים פתוחה לכל הילדים ללא הבדלי דת, גזע, מין, אזור מגורים או גוון קולי. חשוב להדגיש זאת, כי דווקא בתחום השירה יש עובדים זרים מוכשרים במיוחד, ערבים ותושבי חוץ ממדינות שונות. יחד עם זאת, ההפקה הגבילה את גיל המתמודדים לגילאים 8-14. אם יש לכם זמר צעיר בבית, זו אולי ההזדמנות הגדולה שלו לפרוץ החוצה ולהראות לעולם מה הוא יודע. בחו"ל אגב זה עבד מצוין, ילדים קטנים שיודעים לשיר יפה הפכו לכוכבים הלאומיים ואפילו הופיעו בפני מלכת אנגליה.

דרישות מקדימות לפני התוכנית

חשוב להבין, כוכב נולד לילדים היא תוכנית ריאליטי לכל דבר, על כל מה שמשתמע מכך. מדובר בתוכנית שתשודר בשידור חי, עם הרבה לחץ, הרבה מתמודדים, הרבה תחרות והרבה רייטינג. לא מספיק לשיר טוב בתוכנית הזו. צריך להיראות טוב, להיות כריזמטי ועם יכולת להתמודד עם מורים למוסיקה, מפיקים והרבה לחץ של ההפקה. התוכנית כוכב נולד לילדים מחפשת את הכוכב הבא של ישראל – ילד הפלא שישאיר אותנו עם הפה פתוח.

טיפים להרשמה

הרשמה לתוכנית כוכב נולד לילדים מתבצעת בצורה די פשוטה. משאירים להפקה את הפרטים האישיים שלכם, והם כבר חוזרים אליכם. במקום לנסות להתקשר אינסוף פעמים, השאירו פרטים ויחזרו אליכם. כוכב נולד לילדים הולכת להיות הדבר החם הבא של ערוץ 2. במקביל לתוכנית הזו יעלו 2 תוכניות ריאליטי נוספות בהשתתפות ילדים: מאסטר שף לילדים ואל תפיל את המיליון לילדים. עם ישראל צמא לריגוש, צחוק והזדהות. ילדים הם הדבר שאנחנו הכי אוהבים בעולם – ובערוץ 2 מישהו הבין את זה!