יום ראשון, 16 במאי 2021

מעלון לנכים

היתרון הכי גדול של מעלון לנכים בא לידי ביטוי בכך שהוא לא דורש התקנה מורכבת. בניגוד למעלית שמחייבת למשל הוצאת אישורים וחפירת פיר, עם מעלון לנכים אין בעיות כאלה. למעשה, אפשר להתקין כל סוג של מעלון לנכים ללא הכנה מקדימה וללא צורך בפיר. אם מסוגלים להתקין מעלון כזה ללא הכנה מקדימה וללא צורך בפיר, לא אמור לעבור הרבה זמן מהרגע שבו מחליטים לשלב אותו בבית או בבניין – ועד שמשיגים את השיפור הדרמטי באיכות החיים.

מלבד האמור לעיל, ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי התקנה של מעלון לנכים שיהיה גם עמיד בפני מזג האוויר. זה רלוונטי אם למשל רוצים להתקין מעלון לנכים בכניסה לבית מלון, במוסדות ציבור, במקומות עבודה או בבנייני מגורים משותפים. כל עוד יש חלל מדרגות שצריך להיות נגיש עבור בעלי מוגבלויות, הפתרון של מעלון יהיה אידיאלי ואף יוכיח את עצמו לכל אורך השנה.

 


מה צריך לעשות על מנת לתפעל מעלון לנכים?

החדשות הטובות הן שאין צורך במאמץ מיוחד גם על מנת לתפעל מעלון לנכים. בגלל העובדה שמדובר על פתרון נגישות זמין, נוח ויעיל, ניתן לתפעל אותו בצורה עצמאית לחלוטין. התפעול העצמאי מאוד עוזר ליהנות מהיתרונות של המעלון והוא מספק גם תחושת ביטחון עבור מי שמשתמש בו. כאשר בעלי מוגבלויות או נכים מתלבטים בין סוגים שונים של אביזרי בטיחות ועזר, כדאי להם להביא בחשבון את היתרון התפעולי הזה של המעלון.

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי התקנה ותפעול של מעלון לנכים. באותה הזדמנות, אפשר לברר כמה יעלה להתקין את המעלון ומה המשמעות מבחינת תקופת אחריות על המרכב או על הציוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה