יום שלישי, 3 בספטמבר 2019

סוגי שירות מענה טלפוני


שירות מענה טלפוני יכול להיות חשוב עד כדי כך שהוא יביא להבדל חשוב לעסק שלכם. יכול להיות שבזכות שירות מענה טלפוני טוב יותר הלקוחות שלכם יתחילו להמליץ עליכם לחברים שלכם ואולי בזכות השירות הזה גם תמכרו יותר. זה הזמן להבין אלו סוגי שירות מענה טלפוני יש כיום לעסקים.

שירות מענה טלפוני אוטומטי
שירות מענה טלפוני אוטומטי הוא למעשה השירות המוכר ביותר. כולנו מכירים את השיחות המייגעות הללו שאנו מתקשרים לבנק או לחברת הסלולר ואנו צריכים להמתין לשמוע את כל האפשרויות ולאחר מכן לבחור. אם תלחצו על כפתור לא נכון יכול להיות שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם חוזרים שוב ושוב על אותה השיחה וזה ידכא אתכם עד שתרצו פשוט לבחור בעסק אחר שמציע שירות טוב. מצד שני מדובר בשירות הרבה יותר זול מכל מענה טלפוני אחר.




שירות מענה טלפוני אנושי
שירות מענה טלפוני אנושי הוא בדיוק ההיפך ממענה אוטומטי. נתחיל מהחיסרון, הוא יקר מאוד ולעתים העלות שלו תהיה אפילו מרובעת משולשת מעלותו של מענה אוטומטי. כדי שיהיה מענה אנושי יש צורך באדם שיעבוד במשך רבות ויישב ליד הטלפון ויחכה לשיחות. לעומת זאת מדובר על שירות קל מאוד אם בוחרים במענה טלפוני חיצוני על ידי חברה אחרת כך שאתם רק צריכים למסור את הפרטים שלכם כמו תמליל השיחה ובקשות מיוחדות ולא להקים מוקד טלפוני משלכם. 

כיצד נבחר את השירות הנכון?
כדי לבחור בין מענה אוטומטי לבין שירות מענה טלפוני אנושי אתם חייבים לשקול היטב מה התדמית שאתם רוצים ליצור בעיני הלקוחות שלכם ועד כמה הבחירה חשובה בטווח הארוך. כמו כן יש צורך להסתכל על התקציב שלכם ועל היקף הלקוחות כדי להבין מה תהיה הבחירה הנכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה