שיפוץ מעלית מבוצע
אחת לתקופה מסוימת על מנת למנוע הצטברות של בעיות מכאניות או בשביל להשיג פתרונות
עיצוב חדשים. מטרת השיפוץ היא לעדכן גם את מערכת ההפעלה של המעלית, לוודא שהיא
עומדת בסטנדרטים הנדרשים מבחינת בטיחות ולמנוע ככל האפשר תקלות מיותרות. כמו כן,
השיפוץ מותאם לצרכי הלקוחות והוא מתבצע בצורה נפרדת בבתי מגורים לעומת בניינים
משותפים או בנייני משרדים.
את ההבדל בין שיפוץ מעלית בבית פרטי לבין שיפוץ בבניין מגורים אפשר לזהות במפרט הטכני. בעוד המפרט
הטכני של מעלית לבית הוא מוגבל יחסית, בבנייני מגורים וגם בבנייני משרדים מדובר
בדרך כלל על מעליות גדולות שמסוגלות לשאת משקל גבוה. מטבע הדברים, שיפוץ של מעליות
גדולות מחייב שימוש בכלים מיוחדים ולכן גם נדרשת מיומנות אחרת.
עם מי מתייעצים
לגבי שיפוץ מעלית?
הבעיה היחידה
מבחינת הלקוחות היא שלא תמיד ברור להם מה התזמון הנכון לבצע את השיפוץ. מצד אחד,
כולם רוצים לחיות בבניין מגורים שבו המעלית תקינה ונראית טוב. מצד שני, השיפוץ
כרוך בהשקעה כספית ולעיתים הוא גם חורג מתוך מסגרת התקציב של ועד הבית. הפתרון הוא
לפיכך להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבקש מהם חוות דעת אובייקטיבית לגבי תדירות השיפוץ המומלצת.
הדרך לדעת האם
החברה שממליצה על שיפוץ מעלית אכן אמינה היא לבדוק פרויקטים קודמים שאותם היא
ביצעה. ככל שהפרויקטים האלה יתאימו יותר לצרכים הקיימים של הלקוח, כך ניתן להיות
בטוחים שאפשר לסמוך על החברה המבצעת. לחילופין, חברה שאין לה ניסיון קודם עם פרויקטים
דומים של שיפוץ עלולה להוריד את ההשקעה לטמיון. זו גם הסיבה בגללה צריך לבצע את
הבדיקות מוקדמות ולפני שמתחילים את השיפוץ בבניין או בבית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה