יום שלישי, 27 במרץ 2018

מיטה זוגית


נשאלת השאלה, מתי להחליף את מיטת היחיד או מיטת הנוער בחדר ילדיכם למיטה זוגית, והאם בכלל כדאי לעשות כן. במדריך הבא נסקור את היתרונות והחסרונות הכרוכים בהחלפת מיטת יחיד למיטה זוגית לנוער המתגורר בבית ההורים.
יתרונות החלפת המיטה למיטה זוגית

היתרון הבולט ביותר בהחלפת המיטה של בן הנוער שלכם בגיל מסוים, למיטה זוגית הוא כמובן העובדה שבחלוף השנים, יוכל ילדיכם לקחת את המיטה הזו איתו- בין אם כשיהיה סטודנט ויצטרך מיטה זוגית או אפילו בשלבים מאוחרים יותר כאשר ייכנס לבית משלו. למעשה, מדובר בהשקעה לטווח ארוך. לצד זה, עבור חלק מבני הנוער, מיטת יחיד או אפילו מיטת נוער (מיטה וחצי) היא קטנה מדי מבחינת ממדים ולכן יעדיפו מיטה זוגית.


החסרונות הכרוכים בהחלפת מיטת יחיד לזוגית

היתרונות המוזכרים לעיל אינם עומדים לבד והחלפת מיטות היחיד או הנוער של ילדיכם כרוכה בחסרונות. הראשון בהם הוא כמובן נושא העלות- עלות מיטה זוגית עומדת על כ-2,000 ₪ עבור מזרן ובסיס מיטה סטנדרטי. על מנת לפצות על חיסרון זה אפשר לנסות למכור את המיטות הקודמות דרך אתרים שונים למכירת ריהוט יד שנייה ובכך לצמצם עלויות. חסרון נוסף הוא נושא המקום- מיטה זוגית תופסת לא מעט מקום, כ2 מטר באורך ו-1.5 מטר ברוחב, כך שייתכן ותיצור צפיפות.

היכן ניתן לרכוש מיטה זוגית בישראל?

בישראל ניתן למצוא מספר חנויות מובילות ובולטות בתחום ריהוט חדרי השינה, הכולל מזרנים, בסיסי מיטה, ראשי ומיטה וכו'. לאור העובדה שיש הרבה חנויות שמוכרות את אותם מוצרים בדיוק, מומלץ מאד לערוך סקר שוק מקיף ויסודי טרם הרכישה על מנת להבטיח לעצמכם את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור המיטה או האביזרים הנלווים לה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה