יום שני, 4 בדצמבר 2017

מתקשרים בטלפון



מהו תקשור?
תקשור הוא שם כולל לתקשורת בין בני אדם לבין ישויות קוסמיות אחרות דוגמת בני אדם מתים, אלים, ישויות גבוהות דוגמת מלאכים, מדריכים או ישויות אור וכן הלאה. מרבית האנשים לא יודעים לתקשר עם ישויות אלו, אך ההנחה הרווחת בקרב מתקשרים היא שכל אדם מסוגל לקיים קשר מבוסס תקשור, אך יש ללמוד כיצד לעשות זאת ולהתאמן. כיום, רבים פונים למתקשרים בטלפון או בפגישה, על מנת לקבל הדרכה והנחייה להמשך הדרך באמצעות תשאול הישויות.




איך נוכל לבחור במתקשר שהכי יתאים לנו?
חשוב לבחור במתקשר רווי ותק וניסיון, כזה שנוכל לסמוך עליו ונאמין בו ובשיטותיו, ושיצליח לתקשר עם הישויות המנחות שלנו, ולהיעזר בהן בעבור מתן תשובה לשאלות שלנו. כמו כן, אין חובה לקיים פגישה פנים אל פנים עם המתקשר, וניתן לפנות למתקשרים בטלפון לטובת הנחייה ועזרה. כיוון שאת התשובות לשאלות שלנו נותנות ישויות עליונות או מדריכים שלנו שמכירים אותנו היטב, ולא המתקשרים בטלפון, איך צורך למתקשר לראות אותנו בשביל להנחות אותנו או לעזור לנו. המתקשר הוא רק גורם שמתקשר בינינו לבין הישות. חשוב גם לבחור במתקשר שיוכל לעזור לנו להקשיב למסרים ולתובנות של הישות המנחה אותנו, להעביר אליה מסרים, ואפילו יוכל ללמד אותנו כיצד ניתן לתקשר עצמינו ולהעביר שאלות ובקשות בכוחות עצמנו להדרכה שלנו

בחירה של מתקשר מתאימה, עשויה מאוד להועיל לנו!
אסור להתפשר ולבחור במתקשר או במתקשרת שלא מתאימים לרצונות ולצרכים שלנו. חשוב להתחבר גם ברמה האנושית אל המתקשרים כיוון שאל מולם נפתח נושאים רגישים וסודות כמוסים, אך גם ברמה המתודית, כך שנסמוך עליהם ועל דרכיהם, בין אם נדבר עם מתקשרים בטלפון, ובין אם נדבר עם מתקשרים במציאות פנים אל פנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה