יום שבת, 10 בנובמבר 2012

נגריה


איך בוחרים נגריה? 

בבואכם לאבזר את ביתכם ולרהט אותו, אתם וודאי תגלו, כי הפופולאריות של מוצרי עץ לבית לא יורדת למרות שלל התחליפים הקיימים כמו פלסטיק ומתכת. איך שלא נביט על כך, אין צל של ספק כי ריהוט מעץ, מטבחים ודלתות הם עדיין ההעדפה של רוב האנשים. כאשר אנו מחפשים מוצרי עץ באיכות גבוהה נפנה כמובן אל נגריה מקצועית אשר תוכל לספק לנו את כל המוצרים הדרושים לנו, באיכות הגבוהה ביותר ובהתאמה מלאה לתקציב שיש לנו עבור רכישת מוצרים אלה. השאלה הנשאלת היא, איך נדע לזהות נגריה מקצועית ואיכותית שתוכל לספק לנו את השירות הזה

נגריה

שירות ומקצועיות 

הדבר החשוב ביותר בבחירת נגריה היא רמת האיכות של המוצר והשירות. כאשר אתם מחפשים נגריה כדאי לשאול אם הנגריה מעניקה אחריות למוצר שהיא מייצרת (חשוב מאוד במיוחד בריהוט עם צירים, מסילות, צביעה וכו'). נגריה איכותית לא תהסס להעניק לכם אחריות מלאה. שימו לב לרמת השירות במקום, האם עונים לכם מהר, האם איש הקשר שלכם נעים ואדיב, האם אתם מרגישים שאתם מקבלים את מלוא היחס והסבלנות וכדומה. כמו כן, כדאי לבדוק אם אותה נגריה מופיעה באינטרנט ואם יש עליה ביקורות גולשים חיוביות. 

התמחות 

בדומה לבעלי מקצועות אחרים, גם לנגרים יש התמחויות שונות. למרות שכל נגר מקצועי יכול באופן עקרוני לבצע כל עבודת נגרות, עדיין, אם יש לכם צורך ספציפי בנגר כדאי לוודא שהוא אכן מתמחה בתחום. כך למשל אם אתם צריכים מטבח חדש והחלטתם לחפש נגריה כדאי לחפש נגריה עם ניסיון במטבחים. אם אתם זקוקים לריהוט מיוחד בהזמנה אישית, חפשו נגריה המתמחה בנגרות אמנותית. 

שירותי נגרות מלאים 

כשבוחרים נגריה חשוב מאוד לוודא כי היא אכן מעניקה שירותי נגרות מלאים כלומר, מציעה לכם מוצר מוגמר לחלוטין כולל התקנה. נגריה מקצועית תעסוק לא רק בעבודות העץ עצמן אלא גם בעיצוב המוצר, צביעה איכותית בשיטות שונות, התקנת פרזול וכדומה. נגריה המעניקה שירות מלא תשלח אליכם נגר לביצוע מדידות מדויקות במידת הצורך, תדאג להובלה של המוצר, הרכבתו והתקנתו בביתכם. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה