יום שבת, 30 בינואר 2016

כיצד לבחור אבני מזל



צמד המילים "אבני מזל" יכולים לעורר אצל כל אחד או אחת מאיתנו הקשרים שונים וחיבורים שונים. כל אחד שמכיר את האבנים הללו יכול לחבר אותם לעולם שחשוב לו כמו למשל זוגיות, פרנסה, שפע בחיים, בריאות ועוד. לרוב, צמד המילים הללו מתקשר למקום בו אנו רוצים להיות, לדברים שאנו רוצים להשיג בחיים ובו זמנית לדברים שרחוקים מאיתנו או לא מסתדרים לנו. ישנן אבנים שונות אשר אפשר להגדיר אותן כאבני מזל ומה שהופך אותן לכאלה הוא ההרכב המינרלי שלהן, הצבע וכן אופן ההתגבשות של כל אבן. כיוון שכל אבן מורכבת בצורה שונה וכל אחת מקבלת את ההתגבשות המיוחדת שלה אפשר להגיד כי כל אחת מביאה איתה ייחודיות אחרת מהשנייה.

בחירה של אבן המזל שלך

כל אחד יכול להחליט מה הדרך שלו וכיצד לבחור אבני מזל. יהיו שיבחרו לפי האבן שאליה הם הכי נמשכים מבין האבנים השונות ויהיו אנשים שירצו לבצע התאמה אישית של הצורך שלהם לפני שהם רוכשים את האחת הטובה להם.
 

רכישה של אבן מזל

רכישה של אבני מזל יכולה להתבצע בכל חנות אשר מתמחה בתחום. חשוב מאד לשים לב לכמה פרמטרים לפני שמבצעים את הרכישה (ואין זה אם אתם מגיעים אליה באופן פיזי או מזמינים ממנה דרך האינטרנט):
·       
ידע – חשוב מאד שהחנות תוכל לספק ידע על האבנים השונות שהיא מחזיקה. חשוב שהיא תוכל להסביר על כל אבן במה היא מיוחדת מבחינת הסוג שלה אך חשוב גם שהיא תוכל להסביר על האיכויות שלה ועל המקור שלה כדי להבטיח שהיא איכותית.
·       
נוחות – רכישה של אבני מזל יכולה להתבצע בחנות פיזית המתמחה בתחום, אך אם החנות רחוקה מביתכם תוכלו להזמין את האבן ישירות אליכם במשלוח.

יום רביעי, 20 בינואר 2016

מקום למסיבה

אם אתם מתכננים אירוע עסקי או מסיבה ואתם מחפשים מקום למסיבה, אשר יתאים לאופנה האחרונה, מקום למסיבה אשר בו תוכלו להרעיש עד השעות הקטנות של הלילה, או שהנכם מחפשים מקום למסיבה בעל אופי יוקרתי עם סטייל מיוחד, בו תוכלו להגשים את כל החלומות שלכם... בין אם מדור ביום הולדת, בר מצווה או מסיבת רווקים או רווקות, עבור מקום למסיבה יש לכם כמה אופציות, שהן: וילה עם ג'קוזי חמים אשר מיועד לימי החורף הקרים, לופט לאירוע עם סטייל יוקרתי ווילת נופש עם בריכה מפנקת, אשר נועד למסיבת קיץ שאפשר לשלב גם לינה בווילה זו.



מסיבות יום הולדת ובר מצווה -
אם אתם מעוניינים לחגוג בר מצווה ומסיבות יום הולדת עם המשפחה הקרובה ואתם מחפשים עבורם מקום למסיבה, לאירוע זה יתאימו במיוחד וילות עם בריכה לימות הקיץ החמים ולימים הקרים יותר – יתאימו וילות נופש של משפחות. יש וילות נופש אשר נועדו למשפחות והן מעוצבות בכל מיני סגנונות מיוחדים ושונים מן הרגיל אשר מעניקים לווילה זו מראה מתוחכם ומפואר יותר מהרגיל. לדוגמא, יש וילות שמונחות על העיקרון של סגנון הרטרו, סגנון זה משרה געגועים והתרפקות אל העבר, נוסטלגיה, אל שנות הארבעים עד השישים, וישנן ווילות אשר הן מעוצבות בסגנון כפרי, אשר מבוסס על עיבוד ידני של משאבי הטבע וחומרי גלם שנמצאים בטבע אורגניים, כמו כן, אפשר למצוא גם וילות אשר הן מעוצבות בסגנון הקלאסי, אשר הן משדרות תחכום ופאר וישנן וילות שמעוצבות בסגנון פרוע ומודרני לחלוטין.

מסיבת רווקים ורווקות
אם אתם רוצים מסיבה אמתית ופרועה, בה האטרקציה הראשית תהיה חשפן או חשפנית, מקום למסיבה אופטימלי עבורכם הנו לופט לאירועים. לצד העיצוב היוקרתי והמרחבים שלו עם שלל הפינוקים, תזכו גם לאינטימיות וכן לפרטיות מרבית.


הגיע הזמן להירשם אל אתרי הכרויות

האינטרנט הפך למעשה את העולם לכדי כפר גלובלי קטן, אשר משפיע גם על תחום ההיכרויות. כיום קל יותר עבור רווקות ועבור רווקים למצוא את הפרטנר המיוחל שלהם, זאת מכיוון שהוא נמצא רק במרחק קליק מאת אתרי הכרויות באינטרנט, אבל כדאי לזכור כי הכרויות של אנשים דרך אתרי הכרויות באינטרנט או ברשתות חברתיות הן שונות במקצת מאשר פגישה של מישהו או מישהי דרך חברים משותפים או משפחה. מלבד מה שאותו בחור או בחורה רשמו על עצמם בכרטיס האישי שלהם על גבי האינטרנט, אין לכם יותר מדי אינפורמציה עליהם. כדי להכיר באמת, נדרש לכך זמן מסוים, ולכן אתם צריכים להיות בעלי אורך רוח ועם יד על הדופק.



טיפים עבור מי שמנסה את מזלו בתוך אתרי הכרויות באינטרנט -
* הגבילו את החשיפה למידע האישי שלכם – זהו טיפ מאוד חשוב לכל מי שמעורב בתחום אתרי הכרויות באינטרנט. אל תחשפו אף פעם את כל הפרטים האישיים שלכם באופן המידי. מכיוון שאין לכם באמת מושג עם מי יצרתם קשר מעל גבי האתר, מומלץ לכם בחום לא לנדב אף פרט אישי עליכם, כגון: שם המשפחה שלכם, כתובת הדואר האלקטרונית שלכם או כתובת המגורים שלכם. אנו ממליצים לכם ליצור כתובת דואר אלקטרונית פיקטיבית, אשר תשמש אתכם בכל אתרי הכרויות באינטרנט. זה יסייע בידכם לא לתת את הכתובת האמתית של הדואר האלקטרוני שלכם ובמידה שמישהו יטריד אתכם – תמיד תוכלו למחוק אותו. במידה והאדם שאתו אתם מתכתבים מתעקש לקבל ממכם יותר פרטים מזהים לפני הפגישה עמכם, זה תמרור האזהרה שלכם להפסיק עמו את הקשר לאלתר.

* לתאם פגישה רק כשאתם מוכנים – בחורים נוטים ללחוץ על פגישה עם בחורות מיד כשהם מכירים אותן. זהו טיפ עבור בנות: היפגשי עם הבחור רק לאחר שאת מרגישה מוכנה.



יום שני, 18 בינואר 2016

012 מובייל טלפון



המוקד הטלפוני של 012 מובייל פנוי לענות לשאלות שונות של לקוחות החברה ושל מתעניינים אשר פונים אל השירות. חברת 012 מובייל היא חברה אשר מספקת פתרונות של תקשורת סלולרית. כדי שאתם, לקוחות או המתעניינים בשירותי החברה תוכלו ליהנות מהשירות הטוב ביותר, יעמדו לרשותכם נציגים שעברו הכשרה מקצועית.

הנציגים נבחרים בקפידה ועוברים הכשרה מקצועית
הנציגים של המוקד הטלפוני של 012 מובייל ישמחו מאד לענות לכם על כל שאלה. הנציגים מוכנים לענות על השאלות השונות תודות להכשרה המקיפה שהם עוברים ותודות לבחירה מוקפדת של נציגים לפני שהם נכנסים לתפקידם.

למידע נוסף לחץ כאן - 012 מובייל טלפון

מענה בדרך הנוחה ביותר עבורכם
חברת 012 מובייל עושה כל שביכולתה כדי שאתם תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר עבורכם ולכן תמצאו כי השירות עומד לרשותכם בדרך הטובה לכם.
  • שעות הפניה – הנציגים של המוקד הטלפוני של 012 מובייל יכולים לענות לכם משעות הבוקר ועד לשעות הערב המאוחרות. אם נוח לכם להתקשר אל החברה בימי שישי תמצאו כי גם אז תוכלו לקבל מענה כשהמטרה היא לתת לכם תשובות בזמן שנוח לכם. 
  • השפה הנוחה לכם – הנציגים של המוקד יכולים לענות לכם בשפה העברית ולא רק. כל הנציגים של החברה נבחרים בקפידה וכולם עוברים הכשרה לאורך תקופת העבודה שלהם כאשר המטרה היא לתת לכם, הפונים אל המוקד את השירות הטוב ביותר. 
  • צרו קשר מכל מקום – כדי לקבל את השירות הטוב ביותר אתם יכולים להתקשר אל המוקד הטלפוני של 012 מובייל ואין זה משנה איפה אתם נמצאים ואם זה בארץ או בחו"ל. גם אם יצאתם מהארץ עם המכשיר ויש לכם שאלות לחברה תוכלו ליצור איתה קשר בלי שתהיו בארץ.

יום ראשון, 3 בינואר 2016

תקנות הערכות לשעת חירום



תקנות שעת חירום הן תקנות שנקבעות על ידי ממשלת ישראל או על ידי הכנסת. התקנות נקבעות בעת סכנה לאזרחי המדינה והן מחייבות את העסקים השונים החיוניים לבריאות הציבור לנהוג על פי התקנות. כדי שהעסקים הרלוונטיים יפעלו על פי הנדרש מהם עליהם לעבור הערכות לשעת חירום וזאת לפני שקורה מצב של שעת חירום. אחד מהתפקידים של העסק הוא להיות מוכן לכל מקרה בו יצטרכו אותו ולהכין את עצמו כראוי.


הכרות עם התקנות והמחויבות של העסק

כדי לבצע הערכות לשעת חירום, על העסק להבין מהן תקנות הערכות לשעת חירום ומתי הוא צריך לממש אותן. כמו כן על העסק לבחון מה הוא יכול וצריך לבצע במקרה של שעת חירום. התקנות של שעת החירום לא יכולות להפתיע את העסק והוא מחויב לדעת מה התפקיד שלו. מי שאינו יודע כיצד עליו לפעול בשעת חירום יכול וצריך להיעזר בגורם מקצועי חיצוני שיעזור לו להבין מול מה הוא עומד.

הכנת נוהל במקרה של שעת חירום

הערכות לשעת חירום צריכה להתבצע הרבה לפני שהממשלה או הכנסת מחליטה על שעת חירום. העסק חייב לדעת כיצד הוא יפעל אם יקבע כי ישנה שעת חירום.

עזרה מחברה חיצונית

ישנן חברות אשר התפקיד שלהן הוא ליצור הערכות מקצועית לשעת חירום של עסקים שונים. אותן חברות מתמחות בתחום זה, מכירות את תקנות שעת החירום והן יכולות להכין נוהל מסודר שייקבע עבור העסק כיצד יהיה עליו לנהוג במקרה של קביעת התקנות. כדי לבחור את החברה המתאימה לביצוע הנוהל כדאי למצוא חברה שמביאה איתה ניסיון בהכנת עסקים שונים בתחום וכן חברה שיכולה לבחון את העסק שלכם ולהכין לו את הנוהל הנדרש לו.