יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

מוקד הודעות



אחד התפקידים החשובים של מוקד הודעות הוא לסייע לחברה, ארגון או עסק בשימור לקוחות. השימור קובע את קצב ההתקדמות של החברה ומשפיע ישירות על נתח הרווחים. שימור מוצלח מאפשר לחברה להפנות משאבים וכספים לגיוס לקוחות חדשים, תוך שמירה על הקיים ומבלי לערער על היסודות. יחד עם זאת, לא כל המנהלים יודעים לבצע את השימור. כאן נכנס לתמונה היתרון הייחודי של מוקד הודעות.

ראשית, מוקד מאפשר ללקוחות לשמור על קשר עם נציגי החברה במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כל מנהל יכול להחליט מתי להפעיל את המוקד ובאיזה אופן לשלב אותו עם עובדי החברה. המוקד מייצר תקשורת איכותית בין המוען והנמען ומבטיח העברת מסרים בצורה ברורה, מדויקת ומהירה. שנית, מוקד הודעות מקנה למנהלים יכולת לעקוב אחר דרישות הלקוח. חברה שלא יכולה להרשות לעצמה להקצות עובדים למענה טלפוני צריכה להשתמש במוקד ולנצל את יתרונותיו.

איך מייעלים את פעילות המוקד?
הקמת מוקד הודעות לשימור לקוחות היא רק הצעד הראשון בהשגת המטרה. לאחר ההקמה יש לעבוד קשה כדי לייעל את פעילות המוקד, בין היתר בשל התחרות בין עסקים וחברות בארץ ובעולם. על מנת לעשות זאת כדאי לקבל דוח נתונים על פעילות המוקד, לבצע התאמות ושינויים ולהישאר עם אצבע על הדופק. יש לעודד את הלקוחות להשאיר מושב ולהשתמש בו כדי לעקוב אחר איכות המענה וזמינותו.

עסקים וחברות שמנצלים היטב את היתרונות של מוקד הודעות יכולים לשמר עשרות אלפי לקוחות בעת ובעונה אחת. שימור לקוחות עושה את ההבדל בין עסקים קטנים, בינוניים וגדולים והוא נחשב תנאי להצלחה. את השימור מבצעים כיום בעזרת שמירה על קשר ישיר מול הלקוחות ומענה טלפוני הולם ויסודי.

יום שני, 19 באוקטובר 2015

שרשרת ענברים לתינוק



שרשרת ענברים לתינוק היא שרשרת מיוחדת עשויה ענברים שכל אחד מהם עם שמנים שיועדו במיוחד לתינוקות. השרשרת מיועדת לתינוקות ויכולה להקל עליהם בצורה משמעותית בתקופת בקיעת השיניים. הורים רבים מעידים על כך שכשהתינוק שלהם מוציא את שיניו הוא לא נינוח ואפילו סובל, מה שמוביל להתעוררויות רבות בלילה, חוסר נינוחות במהלך היום, קושי לאכול ולתפקד. עבור ההורים מדובר בסבל כשהם רואים את התינוק שלהם חסר אונים ואין להם דבר לעשות בנידון. הורים שמחפשים אחר שרשרת ענברים לתינוק ושמים אותה סביב הצוואר מעידים על שינוי חיובי מיידי.

כיצד פועלת השרשרת
השרשרת באה במגע עם גופו של התינוק ומשחררת בהדרגה שמנים מיוחדים שיוצרים הקלה מידית על הכאב ממנו סובל התינוק. השרשרת טבעית לחלוטין ואינה מסוכנת לתינוק אלא נוצרה במיוחד עבורו מתוך חשיבה על הכאב שלו ועל הרצון להקל עליו במידה שאפשר ובמהירות. השרשרת עדינה מאד מבחינת ההשפעה שלה ואין מה לדאוג כששמים אותה על התינוק.

התאמת השרשרת לתינוקות
השרשרת מתאימה בקלות לכל תינוק. שרשרת ענברים לתינוק נוצרת במיוחד עבור תינוקות והם אלו שאמורים לענוד אותה (כמובן בעזרת ההורים) כך שהם בטוחים גם מבחינת השימוש שלהם וגם מבחינת התפקוד שלהם. השרשרת יכולה להתאים לתינוקות ולמנוע מהם סבל מיותר של גדילת השיניים וכמובן גם למנוע מההורים את הקושי על ידי מתן פתרון. 

בחירה של עיצובים שונים
שרשרת ענברים לתינוק יכולה להגיע בעיצובים שונים כך שכל אחד יכול להתאים לתינוק שלו את העיצוב שהכי מוצא חן בעיניו. אף על פי שהשרשרת מיועדת לטפל בכאבים של התינוק אין סיבה שהיא לא תתאים לו מבחינה אסתטית ולכן ישנן כמה אפשרויות של עיצובים כשכל הורה יכול לבחור את העיצוב שהכי מתאים לטעם שלו ולתינוק שלו.