יום שני, 28 בספטמבר 2015

נהיגה במהירות מופרזת



נהיגה במהירות מופרזת היא עבירת תנועה שההשלכות שלה יכולות להיות שונות, תלוי במהירות הנסיעה ותלוי בעבירות הקודמות של הנהג. נהגים אשר נתפסו כשהם נוהגים מעל המהירות המותרת יכולים לחוות שלילה של רישיונם ויכולים להגיע לבית המשפט בעקבות העבירה שביצעו. חשוב לדעת כי עבירות בתחום הנהיגה הן עבירות שהמחוקק רואה אותן בחומרה רבה ולכן ההשלכות שלהן יכולות להיות חמורות. כל מי שעבר עבירת תנועה שכזו ורוצה לשמור על הזכויות שלו במידה שרק אפשר יעשה טוב אם ימצא עורך דין טוב ומנוסה שיוכל לייצג אותו מול הגורמים השונים בעניינו.

בחינת עורכי דין
בחינת עורכי דין לטיפול במקרה של נהיגה במהירות מופרזת צריכה להתייחס לכמה גורמים ובהם:

  • התמקצעות – ההתמקצעות של עורך הדין צריכה להיות בתחום נהיגה במהירות מופרזת, מה שאומר שעל עורך הדין להיות עם ניסיון בתחום זה ועליו להציג מקרים דומים שבהם הצליח לייצג את הלקוח שלו בצורה הטובה ביותר. 
  • אזור הטיפול בתיק – עורך הדין יטפל לרוב בעניינים אשר נמצאים בסביבה שלו ולכן אם העבירה בוצעה במקום מרוחק מהבית יש לבחון באיזה אזור מטופל התיק ולבחון שעורך הדין יכול לתת ללקוח שירות באזור המדובר. 
  • תקשורת – התקשורת עם עורך הדין היא לא החשובה ביותר, אך היא חייבת להתקיים כשעורך הדין צריך להיות פנוי דיו כדי לטפל בעניינים של הלקוחות שלו והוא צריך להיות קשוב כדי לקבל מהלקוח את כל המידע הנחוץ לו כשהמטרה היא לייצג אותו בצורה הטובה ביותר.

מתי כדאי ליצור קשר עם עורך דין
במקרים של נהיגה במהירות מופרזת כדאי ליצור קשר עם עורך דין מוקדם ככל האפשר וזאת בהנחה שלא מדובר רק בתשלום דו"ח יחיד שלא מצריך פעולות מיוחדות.
 

יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

שירותי מענה טלפוני לחברות



בכל חברה גדולה, מערך מענה טלפוני הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שהחברה צריכה לתחזק. לצד תהליך הפרסום והשיווק הבלתי פוסקים, ניצב שירות הלקוחות, שכולל בדרך כלל מענה טלפוני ללקוחות. את המענה מקבלים בדרך כלל לקוחות חדשים שהיו רוצים להצטרף לחברה ולקבל את המוצר שלה, או השירות שהיא נותנת. בנוסף, רבים מן הלקוחות שמגיעים לקבל מענה מטעם החברה, הם לקוחות ותיקים, להם יש כל מיני טענות או דרישות כלפי החברה. במידה וניתן לאותם לקוחות, שבדרך כלל אינם מרוצים מהחברה או מהעסק, שירות לקוחות טוב שעונה על צרכיהם – הלקוחות יהיו מרוצים. וזאת רק אחת מהחשיבויות הרבות שבגללן חשוב שכל לקוחות החברה יקבלו שירות לקוחות ברמה גבוהה.

שירות כמדד הלקוחות לחברה
שלקוחות בוחנים את החברה, הרבה פעמים הם מתעלמים מנושאים כמו גודל החברה, הצלחת החברה, רמת המוצר או השירות שהיא מספקת, ומגבשים את דעתם עליה לפי רמת שירות הלקוחות שהיא נותנת ללקוחותיה - החדשים והוותיקים. חברה בעלת מענה טלפוני ברמה גבוהה תחשב לחברה טובה שכדאי לרכוש את שירותיה או את המוצרים שלה, אפילו אם המוצר הוא לא ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. לכן, חשוב מאוד שכל עסק ישקיע ברמת שרות הלקוחות שהוא מספק. יש עוד דרך בה השירות משפיע על דעת הקהל: כאשר לקוחות מופנים לשירות לקוחות, הם מאמינים שהחברה היא גדולה ומכובדת.

מענה טלפוני לעורכי דין
כל משרד שישקיע בשירות הלקוחות, יראה תוצאות טובות, ובפרט משרדי עורכי דין. המשרדים שנעזרים בשירות מענה טלפוני, שומרים שתפוקת המשרד תהיה גבוהה, ובו בזמן על רמת שירות הלקוחות. הוא מתאים למשרדים אשר:

  • מעדיפים שעובדיהם יתמקדו בעבודה.
  • סגורים לעיתים.
  • לא מצליחים לטפל בכל השיחות שמגיעות אליהם.
 

יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

שאבי שיק



שאבי שיק הוא סגנון עיצובי שמתאפיין באלמנטים חמים ונעימים לעין. לאורך העשור האחרון נראתה מגמה בולטת של סגנון ההיי טק שהתאפיין בקווים נקיים מאד, בבתים שמשדרים קור ומינימליזם, מה שדרש ניקיון ושכל דבר יהיה במקומו כדי לא להרגיש שהולכים לאיבוד במקום. לא לכולם הסגנון הזה מתאים ולמעשה רבים שרוצים פשוט לגור בבית, להרגיש שהוא נעים ומחבק בלי לוותר על העיצוב בנעים.

להפוך את הבית למקום שכיף לבוא אליו
העיצוב של הבית משפיע על איך שאנחנו מרגישים בתוכו. העיצוב בא לידי ביטוי בצבעים שלו, ברהיטים ובנראות שלהם וכמובן ביחס שבין כל הפריטים השונים. כשישנה התאמה בין הפריטים השונים בתוך החלל מבחינת מה שהם משדרים ומבחינת הצבעים שלהם, החלל כולו נראה מעוצב. באמצעות הכנסת פריטים חמימים ושימת דגש על צבעים נעימים אפשר לקבל חלל מעוצב. כמובן, חשוב לבחור ברהיטים הנכונים לחלל.

הרהיטים הנכונים לחלל שלכם
כדי להגיע לבית נעים אתם צריכים להכניס פריטים ורהיטים שמתאימים לו, לצרכים שלכם ולעיצוב שאתם רוצים ליצור.
·       בחירת הרהיטים של החלל צריכה להתאים לגודל של החלל וכך אם אתם מכניסים שידה כדאי לחשוב איפה היא תהיה מונחת ובהתאם למדוד את האזור ואת השידה ולבחון שישנה התאמה במקום.
·       הרהיטים צריכים להיות גם שימושיים. כמובן שיש להתייחס לעיצוב שלהם, אך זה לא מספיק וחשוב להתייחס לשאלה כיצד הרהיטים ישרתו אתכם.
·       הרהיטים משפיעים על העיצוב בחלל ואפשר למצוא רהיטים רבים שהופכים את הבית למעוצב בצורת שאבי שיק ומוסיפים חום לבית.

עיצוב שאבי שיק
עיצוב שאבי שיק הופך את הבית לחמים, נעים ומאד אישי. באמצעות הרהיטים הנכונים אפשר להכניס לבית את האווירה המושלמת וליהנות ממקום שכיף להיכנס אליו ובוודאי שיהיה כיף לארח בו.