יום שני, 24 באוגוסט 2015

איך בוחרים לופט למסיבת רווקים


כל מי שמתכנן מסיבת רווקים יודע שאחד הדברים החשובים ביותר שיקבעו אם המסיבה תהיה מוצלחת או לא הוא המקום. המקום יכול להפוך את המסיבה לבלתי נשכחת או פשוט לעוד מסיבה שהועבר בה הזמן. כמובן, בנוסף למקום חשוב מאד להכניס אווירה ועניין, אך בחירה נכונה של המקום יכולה להשפיע מהרגע הראשון של המסיבה ועד לסיומה. לכן, רבים שמארגנים מסיבות רווקים שואלים את עצמם איך בוחרים לופט למסיבת רווקים מתוך ידיעה שלופט הוא המקום האידאלי למסיבות שכאלה.

כמות המוזמנים ובדיקת גודל המקום
כמות המוזמנים היא הדבר הראשון שיש לבחון כשמתכננים מסיבת רווקים. כמות המוזמנים צריכה להתאים לגודל של המקום ולכן רשימה היא הדרך הטובה ביותר להתחיל לארגן את המסיבה. לאחר ההבנה כמה מוזמנים ישנם אפשר להתחיל לחפש אחר לופט שיכול להכיל את כמות המוזמנים ושלא יהיה גדול מדי. לופט גדול מדי עלול לגרום למשתתפים במסיבה "ללכת לאיבוד" בתחושה ולאבד מהכיף והשותפות של המסיבה.




הנראות של הלופט
הנראות של הלופט חשובה מאד ואי אפשר להתפשר על המראה כיוון שהוא משפיע על האווירה במקום. כל מי שרוצה לדעת איך בוחרים לופט למסיבת רווקים חייב להסתכל על התמונות של כל לופט ולנסות לדמיין בכל תמונה את המסיבה המושלמת. לופט שמצליח לייצר תחושה אישית נעימה ושנראה שתהיה בו שמחה גדולה הוא לופט שיכול להתאים.

מהו התקציב שעומד לרשותכם,
התקציב הוא עניין אישי מאד וכל מי שמארגן מסיבת רווקים חייב להתחשב בו. בחישוב התקציב בוחנים כמה כסף משקיע כל אחד מהחברים וכמה חברים צפויים להגיע. לאחר שהתקציב ידוע קל יותר לענות על השאלה איך בוחרים לופט למסיבת רווקים ולבחון את התמונות של כל לופט ולופט.

יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

מרכזיות טלפונים לעסקים קטנים וגדולים



מרכזיות טלפונים שימשו בעבר רק לעסקים וארגונים גדולים, אך היום אפשר לראות שימוש במרכזיות גם בעסקים קטנים. העסקים יכולים להרוויח הרבה מאד מהמרכזיות ואלו יכולות לשמש אותם אם הם רוצים ליצור עוד שלוחות על אותו מספר, אם הם רוצים להקליט את השיחות וכמובן המרכזיות משמשות להפניית הלקוחות המתקשרים באופן עצמאי ללא כל התערבות של כוח אדם.




ליהנות מיותר שלוחות
עסקים קטנים אשר יש בהם מספר מצומצם של עובדים יכולים להזדקק לכמה שלוחות על אותו מספר טלפון. במיוחד עסקים שמחזיקים במספר אחד או שהלקוחות שלהם כבר מכירים את המספר הקיים ועוברים שינוי או גדילה, רוצים שהלקוחות ישיגו אותם ולא יגיעו למספר תפוס. כולם יודעים שהיום הלקוחות מצפים לקבל מענה מהיר ובעיקר לקבל מענה ולכן כשאלו מגיעים למספר תפוס הם יכולים לעבור לעסק הבא בתור והעסק מבחינתו עלול להפסיד לקוח. השלוחות השונות יכולות להתאים לעסק שיש שבו כמה עמדות, עסק עם כמה עובדים שיכולים לענות לטלפון וגם עסקים שיש להם שלוחות מרוחקות כמו למשל עסקים שפתחו סניף במקום מרוחק אבל רוצים לשמור על מספר אחיד.

לתת שירות טוב יותר
מרכזיות טלפונים מאפשרות לעסק לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלו. באמצעות המרכזיה העסק יכול לענות על כל שיחה נכנסת, הלקוח יכול להגיע אל השלוחה המבוקשת בקלות וכמו כן העסק יכול להקליט את השיחות ולהאזין להן מתוך מטרה לשפר את השירות שהוא נותן ללקוחות שלו.

מרכזיות מותאמות לעסקים
התקנת מרכזיות טלפונים צריכה להתבצע בצורה מקצועית וצריכה להיות מתאימה לעסקים עצמם. לכן, חשוב להתקין את המרכזיות עם חברה מנוסה בלבד, חברה שמעלה את כל השאלות האפשריות בפני העסק כדי להבין כיצד לבצע את ההתקנה הטובה ביותר לעסק וללקוחותיו.

איך יוצרים חדרי שינה מעוצבים?



חדרי שינה מעוצבים יכולים להפוך את החיים שלנו לנעימים יותר ורגועים יותר. חדר השינה משמש אותנו גם לפעילות וגם למנוחה. השילוב של השניים יכול להיות אתגר עבור כל מי שמעצב את החדר אך התוצאה היא הנאה גדולה מאד, שינה טובה יותר וכמובן תחושה טובה במהלך היום יום.

פעולה ראשונה – מפנטזים
השלב הראשון ביצירת חדרי שינה מעוצבים הוא פנטזיה. בפנטזיה הכל אפשרי והכל מותר ולאחר התאמת ציפיות אפשר להתחיל לחפש את הפריטים השונים שיהפכו את החדרים למעוצבים. כדי לראות אלו פריטים קיימים כדאי מאד לפתוח את אתר האינטרנט ולחפש אחר חנויות וגלריות של חדרים ולהסתכל מה יש להם להציע. דרך התמונות השונות קל יותר למקד את הרצון ולדעת מה מחפשים בפועל או אפילו להזמין ריהוט ופריטים דרך האתר.




פעולה שניה – מודדים
הפעולה השניה שיש לעשות לאחר שמפנטזים כיצד ייראה חדר השינה ובחינת קטלוגים שונים היא מדידה של החדר. הפריטים השונים שנכנסים לחדר יכולים להיות יפים מאד בקטלוג או בחנות, אך אם הם לא מתאימים בחדר מבחינת המבנה שלו, הם לא יהפכו אותו למעוצב אלא מאולץ. המדידות צריכות להיות של החדר ושל הנישות והריהוט שכבר קיים ולא עומד לצאת ממנו (למשל אם רוצים להכניס שולחן חדש וכבר יש מיטה וארון חשוב להתחשב בגודל שיש במקום כדי שהשולחן לא יהיה קטן או גדול מדי ולא יפריע בחלל).

פעולה שלישית – מתחילים לעצב
לאחר הסתכלו על גלריות של חדרי שינה מעוצבים או פריטים שונים ולאחר מדידת החדר, אפשר להתחיל לעצב אותו. אפשר לעצב באמצעות שינוי צבעי הקירות, הדבקת טפטים על ארונות, הכנסת ריהוט או פריטים שונים לחדר וגם הכנסת וילונות ועוד.

מרכזית IP חכמה טובה לעסקים



בעולם שבו התקשורת שולטת צריך שיהיה מישהו או משהו שיעשה סדר ויפקח שכולם מקבלים את השיחות הנכונות שמתוכן עתיד עסק קטן להפוך לענק. בדיוק בשביל הצורך הזה הוקמה מרכזית IP חכמה שהיא אחת מהמתקדמות שיש לנו כיום והיא מחליפה את המרכזייה והמרכזנית בארגון.

למה דווקא מרכזייה חכמה?
את שירותיה של מרכזית IP חכמה ניתן לקבל מכל אחד מספקי התקשורת במדינה. מדובר במערכת מתקדמת טכנולוגית עם אפשרויות תכנות רבות בהתאם לצורך הייעודי של כל ארגון כדוגמת: במידה ואין אף אחד בעסק המרכזייה מנתבת את השיחה לנייד של אותו אחד שחיפשו, אפשרות ביצוע שיחות מהנייד הפרטי דרך המרכזייה בזכות ה- WIFI, יכולת ניהול שיחות גם בחו"ל דרך כל מכשיר נייד וכל זאת בזכות העובדה שהמרכזייה היא וירטואלית.



בחירה כלכלית נכונה ונבונה
בחירת מרכזית IP חכמה נכונה לעסק היא קריטית. בחירה שגויה של מרכזייה עלולה לגרום נזק גדול לארגון עד כדי אובדן כספים רבים החשובים לקיום העסק. על מנת לבחור מרכזית IP חכמה שתיתן את המירב שבה למען העסק יש להתבונן על מספר פרמטרים חשובים כמו: כמות האנשים בארגון, חובת קיום נתב שיחות כפונקציה שיווקית, יכולת הקלטה של שיחות לשיפור השירות וכלי לטיפול בתביעות, יכולת שליטה מרחוק עבור סניפים מרוחקים, לוודא שספק המרכזייה נותן תמיכה לאורך כל ימות השנה ובכל שעה ושיש למרכזייה יכולת הרחבה והשתדרגות.

חשיבות העלות
הפרמטר שמהווה מרכיב עיקרי בהחלטה האם לעשות שינוי הוא כמה כסף ייחסך בשנה בזכות  הכנסת מרכזית IP חכמה לעסק. עם חיוב חודשי קבוע, בלי הפתעות והוצאה חד פעמית על ציוד, סביר להניח שזו הפעולה הכי רווחית שעסק יכול לעשות לביתו.

מה חשוב לדעת על תביעת אובדן כושר עבודה?



תביעת אובדן כושר עבודה היא תביעה אותה מגישים אנשים אשר נפגעו במהלך העבודה שלהם או שאיבדו מסיבה זו או אחרת את היכולת לעבוד. אנשים אשר איבדו את היכולת שלהם לעבוד, באופן חלקי או מלא, עלולים למצוא את עצמם בכמה מצבים לא נעימים. הם עלולים למצוא את עצמם סובלים מכאב פיזי בשל פגיעה והם עלולים למצוא עצמם יורדים באיכות החיים שלהם וזאת בשל אובדן היכולת להתפרנס. ישנם אנשים אשר מחזיקים בביטוח פרטי שנותן להם מענה מלא ושומר על איכות החיים שלהם מבחינת פרנסה, אך לרוב הפגיעה הפיזית משפיעה על היכולת להתפרנס ואז יש להגיש תביעת אובדן כושר עבודה.




פגיעה ביכולת הפרנסה
תביעת אובדן כושר עבודה מוגשת על ידי אנשים אשר לא יכולים לעבוד באותה מידה שעבדו לפני הפגיעה. הפגיעה יכולה לפגוע בהם מבחינה פיזית ולגרום להם להוצאות רפואיות גבוהות והיא יכולה לפגוע בהם ביכולת הפרנסה, מה שמוביל לפגיעה באיכות החיים שלהם ושל יקיריהם. כדי להגיש את התביעה מומלץ מאד להיעזר בעורך דין המומחה בתחום.

בחירת עורך דין
עורך הדין אשר מכין תביעת אובדן כושר עבודה חייב להיות מומחה בתחום, בעל ניסיון וכן היכרות עם הגורמים השונים מולם מגישים את התביעה. הבחירה של עורך הדין צריכה להיות גם לפי נוחות ההגעה אליו (במיוחד אם ישנה מגבלת תנועה) וההתייחסות שלו לתיק.

את מי תובעים
עורך הדין אשר עוזר בהגשת תביעת אובדן כושר עבודה יבחן כל מקרה לגופו ויתן את ההמלצות למי לפנות. עורך הדין יכול להגיש תביעה מול מקום העבודה, מול הביטוח הלאומי או מול הביטוח הפרטי אם זה קיים. כיוון שכל מקרה מטופל לגופו יש לתת לעורך הדין כמה שיותר מידע ולקבוע בהתאם כיצד להגיש את התביעה.