יום שני, 25 במאי 2015

סדנאות קריסטלים



הסבר קצר על האפשרות החברתית המהנה, המלמדת והמעצימה של סדנאות קריסטלים

אם אתם מתכננים את המפגש החברתי הבא שלכם, ומחפשים מסגרת מעניינת ושונה שתיתן לכל אורח שלכם ערך מוסף והשפעה רבה היקף, אתם צריכים בהחלט לשמוע על האופציה של סדנאות קריסטלים. סדנאות קריסטלים הן סדנאות שנערכות על ידי מומחים, שמתחלקות לחלק אינפורמטיבי שבו אנחנו מקבלים הסבר מקיף על הקריסטל ועל תכונותיו, ולחלק מעשי שבו אנחנו חשים את הקריסטלים ממש ומקבלים טיפול קצר, על קצה המזלג, מהתכונות השונות של הקריסטלים. כך למעשה סדנאות קריסטלים משלבות בין אירוע מעניין שבו אנחנו משכילים ולומדים ובין אירוע שבו אנחנו מרגישים ומקבלים ערך מוסף – ובסוף הסדנה ניתן גם לרכוש קריסטלים לשימוש אישי, כפי שרבים שעוברים את הסדנה אכן עושים.

מה זה בכלל קריסטל? הסבר קצר

נחזור מעט אחורה ונסביר לכן על אופיו ותכונותיו של הקריסטל. הקריסטל, שנקרא בעברית גביש, הוא למעשה גביש מינרל שעבר תהליך של התמצקות והתגבשות באופן טבעי ובמשך זמן רב. אין הרכב בודד אחד שבו אנחנו מוצאים את המינרל בטבע, וכל קריסטל הוא ייחודי על פי צבעו, תכונותיו וצורתו. גם ההשפעות של הקריסטל הזה על הגוף והנפש שלנו משתנות בהתאם להרכב הייחודי שלו.

סדנאות קריסטלים מאפשרות לנו לחוש את השפעות הקריסטלים. באיזה השפעות מדובר?

בסדנאות קריסטלים אנחנו מקבלים מגע, על קצה המזלג, עם קריסטלים בהרכבים שונים – וכבר אז אנחנו מבינים שמדובר בחומר משנה חיים. זאת משום שהמינרלים שמרכיבים את הקריסטלים קיימים גם בגוף שלנו, ולקריסטל השפעה מעצימה ומאזנת למינרלים הללו בגוף. כך למשל קריסטלים עם ריכוז גבוה של סידן ישפיעו על אנשים שסובלים מכאבי עצמות לטובה, וקריסטלים בעלי צבעים עזים וצורות חזקות יכולים להשפיע עלינו נפשית ולגרום להסרת עייפות ותשישות.


יום חמישי, 21 במאי 2015

הכרויות הומואים



יש הרבה מאפיינים משותפים בין הכרויות הומואים בישראל ובמקומות נוספים בעולם. קודם כל, בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בשימוש באינטרנט עבור הכרויות הומואים. השימוש נפוץ גם בישראל וגם בארצות הברית, באירופה, באסיה ובמדינות נוספות. הומואים מבינים את היתרונות הגלומים באתרי הכרויות באינטרנט והם מנצלים אותם היטב. בין היתר, ניתן להשתמש באתרי אינטרנט כדי ליצור קשר עם אנשים חדשים, לתאם פגישות ולקרוא מידע או לצפות בתמונות. אתרי האינטרנט מציעים אנונימיות עבור הכרויות הומואים והם לא דורשים רקע טכני מיוחד.

שנית, הומואים בישראל ובעולם זוכים לתמיכה ולפרגון מצד החברה. המדינה תומכת במערכות יחסים מן הסוג הזה וברוב המדינות המערביות הומואים יכולים להקים משפחה. מצד שני, בישראל יש עדיין מגבלה מסוימת הנובעת מההלכה הדתית. הדעות חלוקות לגבי הכרה בהומואים במסגרת רשמית, אולם בקרב הציבור הרחב נרשמת תמיכה לא מבוטלת בזכויותיהם האזרחיות. 



העתיד של הכרויות הומואים
כבר היום ניתן לראות את השזירה של הכרויות הומואים בחברה. הומואים, לסביות וסטרייטים חווים את אותן בעיות במהלך חיפוש אחר אהבה והמאפיינים המשותפים שלהם הרבה יותר גדולים מההבדלים. סביר להניח כי העתיד של הכרויות יביא בחשבון את הצרכים של הומואים ואת השאיפות שלהם. יש מדינות בהן ההכרויות מתבצעות בצורה אינטנסיבית ורחבה יותר ממדינות אחרות, אולם המגמה הכללית בהחלט ברורה. 

המסקנה מכל האמור לעיל היא שהומואים לא צריכים להתבייש בהעדפות המיניות שלהם. הם יכולים לתאם הכרויות עם אנשים חדשים, להיות גאים בחיפוש אחר אהבה וגם להקים משפחה. הומואים בישראל ובעולם מתמודדים עם קשיים בדיוק כמו גברים ונשים בעלי העדפות מיניות אחרות מהם. הדגש צריך להיות על קבלה של האחר ועל מתן זכויות משותפות לכולם.

הכנת מצגת



בעידן שבו ניתן להרגיש את התחרות בכל תחום ובכל נושא, אין זה פלא שצריך להשקיע בשכנוע לקוחות ומשקיעים. השאלה היא איך עושים את זה, ולא תמיד סנדוויצ'ים או ימי עיון מספיקים. לכן כדאי גם לכם להתחיל להשקיע בנושא של הכנת מצגת מקצועית, כי הכנת מצגת מקצועית יכולה לעזור לכם בזמן הפרזנטציה. 

מה הבדל בין מצגת חובבנית ומצגת מקצועית?
ראשית, אתם יכולים להיות בטוחים שכל לקוח, כל משקיע ולמעשה כל אדם שיעמוד מולכם ויראה את המצגת שלכם יוכל לומר מייד האם היא מקצועית או לא. שנית, בהחלט יכול להיות שבשני סוגי המצגות החומר שיועבר יהיה זהה, אך מצגת מקצועית תוביל לתוצאה טובה ורצויה יותר. לכן בנושא של הכנת מצגת לא כדאי לזלזל ובהחלט מומלץ להזמין שירות של הכנת מצגת ממי שזו המומחיות שלו.



מה מציעים לכם המקצוענים?
כשמדברים על שירותי הכנת מצגת צריך לקחת בחשבון שלא בכל מקום מחכים לכם המומחים בתחום, ולכן שווה לבדוק למי אתם פונים. חברה מקצועית שתוכל לתת לכם שירות של הכנת מצגת היא כזו שעובדים בה אנשי מקצוע, והיא כזו שיש לה רזומה מצוין. השירות כולל את עיצוב החומר שאתם רוצים שייכנס למצגת ואת השילוב של אלמנטים מסעירים וחשובים כמו אנימציה, צבעים שונים, סאונד ועוד הרבה הפתעות אחרות. 

מצגת מושקעת מובילה לתוצאות טובות יותר
אומנם הכנה של מצגת רצינית ומושקעת זה לא עניין של מה בכך, אך אתם יכולים להיות בטוחים שזה יהיה שווה את ההשקעה שלכם. מצגת שתיעשה על ידי המומחים בתחום היא כזו שתרשים יותר את המאזינים שלכם, ולכן מדובר לא על הוצאה אלא על השקעה שכדאי לכם להשקיע בעסק שאתם מנהלים.

לוח גרפי



מה אפשר לעשות עם לוח גרפי?
השימוש העיקרי בלוח גרפי הוא בתור תחליף לעכבר. למרות שניתן להשתמש בו במקביל לשימוש בעכבר רגיל, העט האלקטרוני הפועל מעל הלוח הוא הרבה יותר נוח ואינטואיטיבי. הפעלת העט היא חופשית, ללא חוטים וגם ללא סוללה. הלוחות הגרפיים נטולי כדור עקיבה ואין צורך לשמור עליהם או לתחזק אותם בצורה מיוחדת. 

לוח גרפי יכול לשמש לטובת עריכת תמונות. הוא מיועד לשינוי, שיפור והתאמה של תמונות דיגיטליות או סרוקות וברוב הדגמים ניתן להוסיף ערכה שהופכת את התקשורת מול המחשב לאלחוטית לחלוטין. הלוח מקבל על עיבוד תמונות קיימות ועל איורים וציורים חופשיים. השימוש בעט הופך את העריכה לפשוטה והוא מיועד גם למי שמעולם לא התנסה בעיצוב גרפי. מעבר לכך, הלוח יכול לעזור בפעולות של עריכת וידאו וזיהוי כתב יד. הוא נפוץ בקרב אנשי עסקים הנאלצים להעביר חתימות על מסמכים או להציג מצגות ומשמש אנשי מקצוע.



רגישות העט להגדלת השימושיות
אחד היתרונות הגדולים של לוח גרפי בא לידי ביטוי ברגישות של העט. זו התכונה שהופכת את הלוח לכל כך נוח ושימושי. בניגוד לעכבר, חיישני הלחץ בעט של לוח גרפי חשים היטב את הלחץ המופעל על ידי המשתמש. השימוש במאפיין מדמה תחושה של עבודה עם עט, עיפרון, מכחול ואפילו מחק רגילים. הרגישות עוזרת לשלוט בעובי הקו וגם בצבע, בשקיפות ועוד.

לסיכום, מי שמחפש אחר פתרון ורסטילי ודינאמי לשורה ארוכה של צרכים יכול להשתמש בלוח גרפי עם תכונות מתקדמות. בניגוד לעכבר רגיל בו רמת הדיוק היא מינימאלית, עם הלוח והעט הרגיש ניתן להגיע לדיוק אופטימאלי והצבעה מוחלטת. כתוצאה מכך ניתן לעשות עם הלוח הרבה דברים שאי אפשר להשיג עם עכבר רגיל.