יום חמישי, 30 באפריל 2015

טרקטור למכירה




הטרקטור – אחד הכלים החשובים ביותר בעולם החקלאות המודרני

בהגדרה היבשה ביותר, הטרקטור הוא כלי רכב כבד שייעודו העיקרי הוא גרירה או משיכה של כלים אחרים. למעשה, הטרקטור הוא הכלי החשוב ביותר בעולם החקלאות המודרני, כשבאמצעות שימוש בטרקטור אנחנו מבצעים כמעט כל משימה בשדה החקלאי המודרני. הטרקטור מסייע לנו בכל משימה חקלאית החל בחרישה של שדה לקראת זריעה, דרך ריסוס ועד איסוף הפירות לאחר הקטיף. על אף שעולם הטרקטורים החקלאיים הוא עולם רחב ידיים בעל אפשרויות רבות, ישנם כמה וכמה תנאים שאופייניים לכל סוגי הטרקטורים, כמו למשל יכולת הבלימה הנפרדת של כל אחד מהגלגלים האחוריים, האפשרות להניף ציוד חיצוני ויחידת ההינע החיצוני לשימוש בציוד חיצוני.


טרקטור למכירה – מה אנחנו צריכים?

במידה ויש לנו שדה חקלאי כלשהו, בין אם פרטי וקטן ובין אם מסחרי וגדול, אנחנו זקוקים לעבודה איכותית של טרקטור. נוכל למצוא אפשרויות רבות של טרקטור למכירה, וכל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להבין במדויק מה נחוץ לנו, על פי היקף העבודה הצפוי לטרקטור שאנחנו רוצים לרכוש. לכן, את האפשרויות הרבות של טרקטור למכירה אנחנו צריכים לסנן בפילטרים של עוצמה ועמידות, אפשרויות מתקדמות ושימושים אחרים שיכולים להתאים לצרכים שלנו או שאינם נחוצים לנו.



טרקטור למכירה – האם כדאי לחפש יד שנייה?

אחד הפיתויים העיקריים כשאנחנו מחפשים טרקטור למכירה הוא לחפש מודעות של טרקטור למכירה בלוחות היד שנייה. אנחנו לא מתנגדים לאפשרות של קנייה מיד שנייה, אם עושים זאת בצורה אחראית ומבוקרת. זכרו שהטרקטור הוא חשוב מאוד ושהעבודה שהוא יבצע היא מהות השדה החקלאי שלנו, ולכן אסור להתפשר על איכותו של הטרקטור וגם אם אנחנו קונים מיד שנייה יש לבצע את כל הבדיקות המקצועיות מקצה לקצה בטרם הקנייה מתבצעת.

יום חמישי, 23 באפריל 2015

אקספון טלפון



שאלות נפוצות דרך המוקד הטלפוני של אקספון
חיפוש אחר "אקספון טלפון" הוא הדרך הטובה ביותר לקבל תשובות על שאלות נפוצות. מי שמוצא פרטים על אקספון טלפון יכול קודם כל לשאול על שירותי האינטרנט. זהו השירות המוביל של החברה ונציגיה ישמחו לספר לכם על יתרונות ייחודיים. באמצעות פנייה למוקד השירות ניתן לשאול מדוע כדאי להצטרף, אילו מהירויות גלישה מציעה החברה ואיזה סוג של תמיכה היא מעניקה ללקוחות. שאלות מן הסוג הזה נפוצות בקרב לקוחות חדשים וכל מי שרוצה לשפר את תנאי החשבון שלו. בנוסף, פנייה למוקד לאחר איסוף אינפורמציה על אקספון היא דרך מצוינת לשאול על מהירות הגלישה ועל ההבדל בין ספק תשתית לספק גישה לאינטרנט.

עוד שאלות נפוצות שמקבלות מענה דרך מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של אקספון קשורות לביצוע שיחות מישראל לחו"ל. בעבר מדובר היה על שירות יקר השמור ליחידי סגולה בלבד, אך כיום ניתן לשלב אותו יחד עם פתרונות תקשורת נוספים. פנייה לשירות חיונית לצורך איסוף מידע על הצטרפות לחברה, חיוג, שיוך ושימוש בספקי שירות אחרים. מעבר לכך, דרך המוקד ניתן לברר על השעה המדויקת ועל קידומת החיוג למדינות שונות.

שאלות כלליות במוקדים הטלפונים של אקספון
לחברת אקספון טלפון העומד לרשות הלקוחות לצורך מענה על שאלות כלליות. מי שלא מקבל שירות מהחברה או מתעניין בהצעות המחיר שלה, יכול לפנות אל המוקד במהלך ימי השבוע ולשאול על דרכי הצטרפות. נציגי המוקד בקיאים במבצעים והטבות ויש להם את כל המידע על תאריכי חיוב, הגנה על פרטי כרטיס אשראי, תמיכה במקרה של תקלה ועוד.

לסיכום, כל השאלות הנפוצות של לקוחות אקספון מקבלות מענה במוקד שירות זמין המאויש על ידי נציגים אדיבים ואנשי מקצוע.

יום שני, 20 באפריל 2015

תיקון רדיאטורים



החשיבות של תיקון רדיאטורים

רדיאטור הוא אחד ההתקנים החשובים ביותר ברכב. תפקידו להעביר במהירות וביעילות חום לסביבה, או לחילופין לקבל אותו ממנה. המשמעות של רדיאטור תקין היא מניעת נזקים בלתי הפיכים במערכת הרכב. בעלי רכבים מכל הסוג צריכים לדאוג לתקינות הרדיאטורים ולבצע תחזוקה בזמן ולפי הוראות היצרן. תיקון רדיאטורים שומר על ערך הרכב ומאפשר תהליך יעיל של קירור.


השימוש הנפוץ ברדיאטורים בא לידי ביטוי במערכות קירור של כלי רכב, אך יש גם מכשירי חימום ביתיים הנשענים על אופי פעולתו. בהקשר של מכוניות ואופנועים, מדובר על התקן המשמש לפינוי החום הנוצר תוך כדי הפעלת המנוע. רדיאטור שומר על הטמפרטורה במנוע בתוך גבולות תחום העבודה והוא ממוקם באיזור אסטרטגי. במהלך תיקון רדיאטורים ניתן לבדוק את המיקום ולוודא שהוא נמצא באיזור בו משב הרוח הנוצר כתוצאה מהנסיעה, מנותב דרך צלעות הקירור וכך עוזר לפנות את החום ביעילות.


תיקון רדיאטורים ומאווררים

תיקון רדיאטורים מתמקד גם ברכיבים הנמצאים בשאר מערכת הקירור של הרכב. מול הרדיאטור ניצב מאוורר שמופעל כאשר הטמפרטורה במנוע בכל זאת מגיע לשני שליש מהקו האדום. פעולה לא תקינה של המאוורר מונעת את יעילות הרדיאטור ויכולה לגרום לנזק מהותי למנוע. תפקידו של המאוורר הוא בין היתר להגביר את קצב הצינון של הרדיאטור, לפנות את החום ולהזרים אוויר כאשר הרכב מתחמם יתר על המידה או לא נמצא בתנועה.

בתוך הרדיאטור קיימת זרימת נוזל מתמדת מלבד שלבי החימום של המנוע. זרימת הנוזל מופסקת על ידי התרמוסטט ומחודשת עם ההגעה לטמפרטורה מתאימה. לאור נתונים אלו קל להבין את החשיבות של תיקון רדיאטורים באופן מקצועי. רק איש מקצוע יכול לשים לב לנוזל ולתקן את התקלות הנפוצות ברדיאטור.