יום שלישי, 31 במרץ 2015

יו פון שירות לקוחות



נושאים לתמיכה מול מחלקת שירות הלקוחות של יו פון
מחלקת שירות הלקוחות של יו פון מציעה מגוון רחב של נושאים לתמיכה עבור הלקוחות. הנושא הראשון והנפוץ ביותר בגינו פונים הלקוחות למחלקת השירות הוא בירור לגבי סניפים וחנויות. המידע על שעות הפעילות ומיקום החנויות מופיע גם באתר האינטרנט של החברה, אולם לא לכל הלקוחות יש חיבור זמין לאינטרנט. המוקד הטלפוני זמין עבור הלקוח מכל מקום בארץ וללא תלות בחיבור אקטיבי לרשת. בנוסף, רבים פונים אל מחלקת שירות הלקוחות של יו פון כדי לקבל פירוט על תעריפי ההתקשרות. פירוט כזה יכול לחסוך מאות שקלים בחודש ולצמצם הוצאות בצורה משמעותית.

מלבד האמור לעיל, הפנייה אל מחלקת שירות לקוחות בחברת תקשורת כמו יו פון מתבצעת גם במסגרת מענה לשאלות נפוצות. רשימת שאלות ותשובות מאפשרת לכל נציג בשירות לקוחות להעמיד לרשות הלקוח תנאים אופטימאליים.

למידע נוסף לחת כאן - יו פון שירות לקוחות

כיצד מתאמים שירות תיקונים מול שירות הלקוחות של יו פון?
יש לציין כי במחלקת שירות הלקוחות של יו פון מעניקים גם פתרונות תקשורת ללקוחות בעלי צרכים מיוחדים. הנגישות היא ערך עליון אצל כל חברת תקשורת מודרנית וחשוב לאפשר ללקוחות בעלי מוגבלויות לשמור על קשר בכל עת. כתוצאה מכך מפעילות החברות מוקד שירות העברת מסרים לבעלי מוגבלויות. יש גם מכשירים המותאמים לציבור עם מגבלות מוטוריות ובהן מקשים גדולים, רמקול מובנה, אפשרות לניהול שיחה ללא החזקה במכשיר, תמיכה בפעולות קוליות, חיוג מקוצר ועוד.
 
את כל ההטבות ופעולות התקשורת לא ניתן לבצע כאשר המכשיר אינו תקין. כאן בא לידי ביטוי אחד התפקידים החשובים של מחלקת שירות הלקוחות של יו פון: תיאום טכנאי. על מנת לתאם טכנאי של שירות תיקונים נדרש הלקוח להציג פרטים מזהים, להחליט על תאריך ולספר על התקלה. 

יום שני, 23 במרץ 2015

כביש 6 טלפון



אחד היתרונות הגדולים של שירותי כביש 6 בטלפון הוא האפשרות ליצור קשר בשעת חירום. נהגים הנתקעים על כביש 6 לא תמיד יכולים להרשות לעצמם להיכנס לאתר האינטרנט של החברה. הם לא יכולים ליצור קשר עם נציגי החברה באמצעות שליחת מייל או פקס, ואפילו צ'אט אונליין לא מספיק עבורם. במקרים אלו הטלפון הוא האמצעי היעיל ביותר. יצירת קשר טלפוני עם נציגי כביש 6 יכול להציל חיים ולמנוע הרבה עוגמת נפש.
מוקד כביש 6 בטלפון פעיל בימים א' עד ה' בשעות 08:00-20:00, ובימים ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00. שעות פעילות אלו רלוונטיות עבור רוב הנהגים והן עולות בקנה אחד עם העומס על הכבישים. יחד עם זאת, ייתכנו שינויים מסוימים בשעות הפעילות בחלק מערבי החג ולכן כדאי להתעדכן באתר החברה.

למידע נוסף לחץ כאן - כביש 6 טלפון

למה פונים לנציגי כביש 6 בטלפון?
מקרי חירום הם רק חלק מהסיטואציות בהן פונים אל נציגי כביש 6 בטלפון. יש הרבה לקוחות הפונים אל החברה עבור תשלום חשבוניות ובירור לגבי תעריפי נסיעה. בירורים נוספים מתבצעים לטובת קבלת מידע על ערוצי תשלום, אגרות וחיובים מיוחדים. לקוחות המנויים לשירותי כביש 6 מבצעים את הפנייה כדי לשמוע על תעריפים מיוחדים או כדי לקבל מידע על מסלולי טיול, טיפים לעצירת חירום בשולי הכביש, תחנות דלק ומתן או קבלת דיווחי תנועה.
חברת דרך ארץ היא זו שמפעילה את כביש 6 ואחראית גם על העסקת נציגי שירות. החברה משקיעה רבות בשיפור השירות מול הלקוחות והנהגים. כתוצאה מכך ניתן כיום ליצור קשר עם כביש 6 בטלפון ובאמצעים נוספים. לאמצעי יצירת קשר אלו יש חשיבות רבה והם מאפשרים לחברה להתנהל מול הלקוחות גם בחירום וגם בשגרה.

יום שישי, 20 במרץ 2015

היתרונות של טיולי משפחות לספרד



ספרד היא בין יעדי התיירות הנפוצים ביותר בעולם. תיירים בכל הגילאים מגיעים לספרד לאורך השנה ומבקרים באתרים המפורסמים שלה. ספרד מציעה שילוב יוצא דופן בין עבר, הווה ועתיד והיא מתאימה גם למשפחות עם או בלי ילדים. אפשר לרכז טיולי משפחות לספרד בברצלונה או במדריד ולשלב אותן עם אטרקציות נוספות. בנוסף, יש הרבה יתרונות שניתן להשיג רק באמצעות טיולי משפחות במדינה צבעונית ותוססת כמו ספרד.

משפחות המחפשות יעד לטיול בוחרות בספרד בגלל שנוח מאוד לבקר בה. למרות שרוב התושבים לא מדברים אנגלית, קל להתנהל בתוך ספרד ולנצל את תשתית התחבורה על מנת לעבור בין מקומות, אתרים ומרכזים.



שנית, ספרד היא יעד קרוב שיכול להתאים למשפחות עם ילדים קטנים. הטיסה לספרד אורכת שעות בודדות בלבד והיא מופעלת על ידי שורה ארוכה של חברות תעופה. טיסות יוצאות לברצלונה, מדריד וערים נוספות בספרד לכל אורך השנה. מזג האוויר הוא סיבה מצוינת לצאת אל טיולי משפחות לספרד ועלויות הלינה והמזון לא יותר גבוהות מאשר במדינות אחרות באירופה.

איך מתכננים טיולי משפחות לספרד?
אחרי שבוחרים בספרד בתור יעד לטיול משפחתי, יש לבדוק היטב כיצד לתכנן את החופשה. כדאי להתחיל בהגדרת צרכים ומטרות. הורים יכולים לערב את הילדים בתכנון טיולי משפחות לספרד ולשמוע מה יש להם לומר על אפשרויות שונות. יש ילדים שלא יהיו מוכנים לוותר על ביקור במשחק כדורגל של ברצלונה או ריאל מדריד, לעומת אחרים שיתעניינו דווקא בפארקים ובשמורות הטבע.
אין דרך חד משמעית לתכנן טיולי משפחות לספרד. הסוד של ספרד הוא התאמה לכל הגילאים ולתחומי עניין רבים. הטיפ העיקרי בהקשר הזה הוא להשאיר מקום לחוויות בלתי צפויות ולשמור על ראש פתוח.

כל מה שצריך לדעת על פריטת צ'קים



שירותי פריטת צ'קים נמצאים במגמת התרחבות בשנים האחרונות. השירות מאפשר לכל אדם או בעל עסק להפקיד צ'ק שמועד פרעונו הוא באותו היום. בניגוד לניכיון צ'ק רגיל בו מועד הפרעון הוא דחוי, בשירותי פריטת צ'קים מדובר על צ'ק שניתן לממש במועד המסירה. בתמורה לפריטה נגבית עמלה מסוימת המסוכמת מראש. כתוצאה מכך, בעל הצ'ק מקבל את הכסף במזומן אך בניכוי אותה עמלה.



בשירותי פריטת צ'קים בעל העסק או הלקוחות הפרטיים למעשה מוותרים על חלק מהסכום, הנגבה כאמור בתור עמלה. השירות מתאים למי שרוצה לנצל את העמלות האטרקטיביות של חברות פרטיות ולכל מי שרוצה להתנהל במסלול חוץ-בנקאי. חשוב לציין כי השירות חוקי לחלוטין והוא ניתן על ידי חברות הפועלות באישור וברישיון של משרד האוצר. השירות מעודד תחרות בשוק ההון והוא מציע מגוון רחב של יתרונות עבור הלקוחות. בנוסף, השירות הוא הדרך היחידה העומדת לרשות לקוחות עם עיקולים על חשבון הבנק. לקוחות אלו יעדיפו לבצע את הפריטה ולהימנע מפנייה לבנק בו החשבון שלהם מעוקל.

עמלות בשירותי פריטת צ'קים
לקוחות המעוניינים לשמור על ערך גבוה של צ'קים צריכים לדעת כיצד לחסוך בתשלומי עמלות. החיסכון הוא קודם כל פונקציה של השוואה בין שירותי פריטה וניכיון. אפשר לבצע את ההשוואה לפי המלצות של לקוחות, איסוף מידע וקבלת אינפורמציה דרך אתרי אינטרנט. לאחר מכן כדאי לבדוק מה כוללים שירותי הפריטה. יש מקרים בהם עדיף להגיע עד משרדי חברה פרטית ולבצע את הפריטה תחת קורת גג אחת.

התופעה של פריטת צ'קים היא חלק בלתי נפרד משוק ההון. יש הרבה סיבות המוכיחות מדוע כדאי להשתמש בשירות הזה, בעיקר לאור העמלות הגבוהות הנגבות בבנקים.

הכרויות לגייז



צמצום אפשרויות באתרי הכרויות לגייז
אתרי אינטרנט המשמשים בתור פלטפורמה עבור הכרויות לגייז מציעים אפשרויות רבות. יש אתרים בתשלום, אתרים בחינם, אתרים המציעים שיחת טלפון ישירה עם בני זוג פוטנציאליים ואתרים המיועדים למציאת אהבה לעומת אתרים שמתמקדים במפגשים מיידיים בלבד. מעבר לכך, גם בתוך האתר עצמו יש מגוון רחב של פרופילים אישיים. גולשים המבקרים בפעם הראשונה באתרי הכרויות לגייז לא תמיד יודעים מאיפה להתחיל או במה להתמקד.

על מנת לצמצם אפשרויות באתרי הכרויות לגייז יש להגדיר את ההעדפות האישיות. נסו לחשוב על תחומי העניין שלכם, על הטעם הפרטי ועל הצרכים בטווח הקצר והארוך. אל תבזבזו זמן על אנשים עם פרופיל שלא עולה בקנה אחד עם ההעדפות שתגדירו. זכרו כי לכל סיר יש מכסה ובהשקעה של זמן תמיד תוכלו למצוא את החבר המושלם. כתבו רשימה דמיונית והתייחסו לכל פרט קטן אצל בן הזוג, לרבות מזל אסטרולוגי, קווי אופי, תכונות, תחביבים, מקום מגורים, מצב משפחתי ועוד. אל תפחדו לסנן בצורה אגרסיבית בין מועמדים היות ותמיד תוכלו לחזור ולבצע שינויים והתאמות.



כמה זמן לוקח להכיר אדם חדש?
אל תצפו למצוא בן זוג לכל החיים מיד בביקור הראשון באתר אינטרנט המציע הכרויות לגייז. זכרו למנוע מעצמכם עייפות ותסכול, אך התאזרו בסבלנות. אין צורך לקרוא את כל הכרטיסים והפרופילים באדיקות. השתמשו בתמונה או בפרטים הכלליים לצורך סינון ראשוני והיכנסו לעובי הקורה רק אחרי שאתם מוצאים מישהו מעניין.

לסיכום, התהליך של חיפוש אחר בן זוג דרך אתרי הכרויות לגייז יכול להיות לא פחות מרגש ומהנה מהתוצאה עצמה. נצלו את הפוטנציאל של התהליך והיעזרו בו לפי ההעדפות האישיות שלכם. הגדירו את תחומי העניין וקצרו את הזמן הדרוש מבחינתכם.