יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

מומחי תקשור



עולם של אנרגיות
תמיד הייתה לכם תחושה שבעולם שלנו יש גם אנרגיות של אנשים שכבר לא חיים? תמיד האמנתם שיש גם מלאכים שיכולים לנווט ולעזור לנו? אם כך, יכול להיות שכדאי לכם ללמוד איך לתקשר איתם, ובעזרת לימודים בתחום של תקשור תוכלו לעשות זאת. תקשור זה התחום שכולל את כל דרכי התקשורת האפשרויות עם ישויות שונות, וככל שתעמיקו בלימודים בתחום הזה יותר כך תגלו עד כמה הוא מרתק ומעניין.

למי הלימודים בתחום הזה יכולים להתאים?
השאלה הראשונה שבדרך כלל עולה כאשר מדברים על מומחי תקשור, זה האם מדובר על יכולות של ממש או על משהו שאפשר ללמוד אותו. יש אנשים הגורסים שכדי לעבוד בתחום כמו תקשור צריך להיות בעלי חושים נוספים שאין לרוב האנשים, ואילו אחרים טוענים שמדובר על טכניקה פשוטה שניתן להתאמן עליה וללמוד אותה. סביר להניח שהתשובה היא משהו בין לבין, וחלק ניכר ממה שישפיע על ההצלחה שלכם בתחום הזה זו כמובן האמונה שלכם.


מדוע כדאי ללמוד את הנושא?
תקשור זה לא רק דבר שיכול להיות מעניין עבורכם ללמוד, כי למעשה אם יהיה לכם ידע בתחום של תקשור אתם תוכלו גם לעזור לאחרים. מי שעוסק בתחום הזה יכול לשמוע את שאלותיהם של אחרים ואת המצוקות שלהם, ליצור קשר עם ישויות שונות ואז לעזור לאותם אנשים. זה חשוב ביותר ואתם תראו שאם תהיו מומחי תקשור טובים בעבודה הזאת הרי שיהיו לכם קליינטים רבים.

האם אפשר לתת שירות אונליין?
בהחלט כן, וזה הופך את כל העניין לעוד יותר נוח. אנשים פונים היום למיסטיקנים שיוכלו לתת להם שירות גם דרך האינטרנט, כך שתוכלו גם אתם להצטרף לאותם נותני שירות אונליין. זה יהפוך את העבודה שלכם ליותר נוחה ונגישה לכולם כך שזה מומלץ.

יום שבת, 25 באוקטובר 2014

הדברה בדרום



כאשר ישנם מזיקים בבית זה במילים עדינות לא נעים. אם גם אתם מתגוררים בבית בדרום ויש לכם מזיקים מסוגים שונים, הדברה בדרום תהיה הפתרון עבורכם. כאשר אתם בוחנים איזה מדביר לקחת, בדקו אלו סוגי מזיקים הוא מדביר, מהי האחריות שהוא נותן להדברה ואל תשכחו לברר את בטיחות החומרים איתם הוא משתמש. לאחר שתוודאו כי מצאתם הדברה בדרום שעונה על כל בקשותיכם, תוכלו לבקש הצעת מחיר ולהזמין את המדביר.
הדברה בדרום
סוגי המזיקים
ישנם סוגים רבים של מזיקים, החל מנמלים ועד עכבישים, עקרבים וחולדות. כשמזמינים הדברה בדרום יש לבקש את סוג ההדברה המבוקש. חלק מהמדבירים מתמחים בסוג אחד של מזיקים וחלק יבצעו טיפול הדברה מלא כנגד כולם. לא כל מי שיכול לעשות הדברה נגד נמלים עושה גם הדברה נגד חולדות. חשוב מאד להסביר מהי הבעיה הגדולה ביותר שלכם בבית ובהתאם להזמין הדברה בדרום.

הדברה בדרום - אחריות
המדביר יכול לתת לכם אחריות לעבודה. עבודת הדברה בדרום צריכה להיות יסודית ולכן אם הדברתם את הבית מפני נמלים, אתם אמורים להנות מבית נקי לחודשים ספורים לאחר מכן, אם תבקשו להרחיק מזיקים כדוגמת חולדות, המדביר יגיע לבצע את הפעולה וככל הנראה יחזור לאחר זמן מה להשלים אותה ולבדוק שאכן אין חולדות בבית. כל מדביר נותן אחריות לתקופה מסויימת בה אם יחזרו המזיקים הוא יחזור לטפל בהם שוב.

הדברה בדרום - בטיחות
אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לבטיחות. אין זה משנה מפני מה אתם מדבירים ומי המדביר, עליכם לוודא עד כמה ההדברה רעילה ולכן תשאלו תוך כמה זמן ניתן לחזור לבית, האם מותר לדרוך על הרצפה יחפים ולבסוף גם בררו תוך כמה זמן ניתן לשטוף את הבית. השאלות החשובות ביותר הן שאלות הבטיחות והם למדביר יש נסיון והסמכה לבצע את ההדברה המבוקשת.

מדביר נמלים



שרות הדברה לנמלים הפך להיות דרוש ביותר בשנים האחרונות וזאת לאור התופעה של התפשטות משמעותית של זני נמלים בשטחים מיושבים וגם פתוחים, אפילו בבתים רבי קומות. אחת הסיבות להתרבות היא השארת אשפה מחוץ לפחי האשפה וזבל ופסולת שלא מוטמנים במקומות הראויים לכך. על מנת למגר את התופעה יש לזמן מדביר נמלים.

הדברת נמלים
נמלים חיות במושבות מרובות וכל מושבה קן משלה כאשר בכל קן שוכנת מלכה אחת. מטרתו של מדביר הנמלים הינה לאתר את הקן לפזר את הרעל במטרה אחת והיא להרוג את המלכה. ברגע שהמלכה נפגעת כל הקן מחוסל. לעיתים הקנים מוסתרים לעומק וחבויים ויש קושי גדול באיתור ובטיפול. מדביר נמלים יודע לאתר ולתת פתרון אפקטיבי ויעיל לתקופה ארוכה.
מדביר נמלים

בחירת מדביר
כמות המדבירים המפורסמים בכל מדיה אפשרית הם רבים. אם כך כיצד יודעים לבחור מדביר טוב? מדביר טוב זה אחד שיש ברשותו רישיון מהמשרד לאיכות הסביבה, מדביר נמלים שנותן אחריות לעבודה לתקופה של שלושה חודשים לפחות, זמין במיידי לעבודה ועם רשימת ממליצים שניתן ליצור איתם קשר ולשמוע ישירות מהם כיצד הוא טיפל בבעיה שהייתה להם.

חומרים
מדביר נמלים מתחייב לטפל בתופעת הנמלים אך ורק עם חומרים המורשים על ידי המשרד לאיכות הסביבה ושאינם רעילים לאדם ולסביבה. מדביר נמלים יודע להתאים את החומרים בהתאם לזן הנמלים ולמיקום שלהם באזור. קיים ג'ל שהוא פיתיון, הנמלים הפועלות מזהות אותו כמזון מובילות אותו לקן ועשרים וארבע שעות מרגע שהמלכה נגסה במזון היא מתה ואיתה מחוסל כל הקן, חומר זה בטוח לשימוש ובעל יעילות מרובה. ישנן שיטות רבות ושונות לטיפול בבעיה ורק מדביר נמלים מקצועי ואיכותי יידע לתת את הפתרון הבטוח ביותר לבעיה.

יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

הדפסות רחבות בחדרה



כל עסק אשר זקוק להדפסות רחבות יכול היום לייצר הדפסות רחבות בחדרה. בחדרה נמצא בית דפוס מוביל אשר מציע לעסקים ולקהל הרחב את מכונות הדפוס המתקדמות ביותר בתחום ההדפסות הרחבות. בית הדפוס נותן שירות מקצועי עם תוצאות מעולות (כמו למשל הדפסות אשר מחזיקות מעמד לאורך שנים רבות ובכל תנאי מזג האוויר) על מגוון רחב של חומרים וללקוחות בכל רחבי הארץ.

הדפסות רחבות בחדרה

הדפסת הדפוס
קל לבצע היום הדפסות רחבות בחדרה וכל שתצטרכו הוא לפנות לבית הדפוס ולהגדיר את הצרכים השונים שלכם, כולל על איזה חומר תרצו להדפיס. מרגע שסוכמו הפרטים הכללים יבקש מכם בית הדפוס לקבל חומרים שונים על מנת לבצע את עבודת הגרפיקה לפני שליחתה לדפוס. הדפסות רחבות בחדרה יבצעו התאמה של הגרפיקה של הדפוס לצורך שלכם ובהתאם לחומרים עליהם יש לבצע את ההדפסה.

מגוון החומרים
לכל אחד יש צורך לבצע את ההדפסות הרחבות על גבי חומר אחר ועל מנת שתוכלו לקבל תוצאה טובה עליכם לבחור בבית דפוס שיש לו את המכשור המתקדם ביותר בתחום ההדפסות הרחבות. הדפסות רחבות בחדרה יכולות לתת לכם את המענה הטוב ביותר כיוון שאתם תיהנו מהדפסות מקצועיות על כל חומר שתבחרו ושניתן לבצע בו את העבודה (כמובן במגבלות של איכות החומר והעובי שלו).

בכל הארץ
יש שרוצים לדעת מי צריך הדפסות רחבות בחדרה והתשובה היא כולם. היום קל מאד לעשות משלוח של הדפוס ולכן אין כל סיבה להתפשר על איכות ההדפסה. כיוון שבחדרה נמצא בית הדפוס המתקדם ביותר שיש לו מכונות המתאימות למגוון החומרים וגדלי ההדפסה, כל אחד מכל הארץ יכול לפנות לקבל הצעת מחיר להדפסה רחבה ולאחר האישורים השונים לקבל את המוצר במהירות גבוהה.

זיכיון



כל מי שחושב לפתוח בארץ עסק, חושב לפחות פעם אחת על המילה זיכיון. זיכיון זהו מודל עסקי אשר מאפשר לעסק חדש להיפתח תחת עסק קיים. הדבר דומה מאד לפתיחה של סניף נוסף של החברה המזכה, אך בהבדל שבעל הבית הוא הזכיין ולא החברה. המודל של הזיכיון צריך להיות לטובת שני הצדדים כשכל אחד נותן למען הצד השני בעסקה.

זיכיון

החברה המזכה
במקרה של פתיחת זיכיון החברה המזכה מחויבת כלפי בעל העסק החדש. החברה מעניקה לעסק החדש ייעוץ, שיטת ניהול, תמהיל מוצרים וסמלים שונים. החברה עומדת לרשות העסק החדש בכל שאלה והיא מעניקה לו את כל מה שהוא צריך לצורך פתיחת העסק כולל ייעוץ באזור בו כדאי לפתוח את העסק, שימוש בסמלים של העסק (לוגו, שם, אתר ועוד) ובחירה של תמהיל מוצרים וספקים. החברה המזכה מלווה את הזכיין וכמובן שמידי פעם בוחנת כי הוא אכן עומד בקריטריונים של הזיכיון וממלא את הוראות החברה כמו שצריך.

בעל הזיכיון
בעל העסק החדש יודע לקראת מה הוא הולך, מה צפוי לקרות ומקבל את הליווי כל עוד הוא זכיין של החברה המזכה. בתמורה לליווי, לייעוץ ולסמלים של העסק המזכה, נותן בעל העסק החדש תמורה לעסק המזכה. את התמורה יסכמו החברה ובעל העסק החדש והיא יכולה להתחלק בין עלות ראשונית ולתשלום חודשי. רכישת זיכיון שונה בין התחומים השונים ובין החברות אשר מעניקות את הזיכיון.

כדאיות פתיחת זיכיון
השיקול האם לפתוח עסק במודל של זכיינות הוא שיקול של שני הצדדים. חשוב להבין כי גם החברה המזכה וגם הזכיין מחזיקים באינטרס משותף להצלחת העסק. לפני פתיחת הזיכיון ישבו שני הצדדים ויחליטו יחדיו האם הם מתאימים זה לזה ובהתאם יבחן כדאיות הזיכיון.

יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

מענה טלפוני



מענה טלפוני הוא שירות לבעלי עסקים. העסקים אשר יכולים להשתמש בשירות יכולים להיות עסקים קטנים (גם עסקים של איש אחד), בינוניים, גדולים, ארגונים, עמותות וחברות. כל אחד יכול לעשות שימוש בשירותי מענה טלפוני ובכך לתת שירות ללקוחות לאורך כל שעות היממה ולהגדיל את המכירות של העסק. עסק שזמין ללקוחות שלו יותר שעות יוכל לקבל יותר פניות ולמנוע מהלקוחות המתעניינים בו לפנות למתחרים.

זמינות עבור כל עסק
כל עסק, ארגון או עמותה בנויים בצורה שונה. המטרה של שירות מענה טלפוני היא לתת לכל אחד מהגורמים השונים את התוצאה הטובה ביותר. למשל, קליניקה יכולה לצרוך מענה של קביעת תורים וכך כשלקוחות יתקשרו הם יוכלו לקבוע תור גם אם באותו רגע המטפל נמצא בטיפול או שאינו נמצא בעסק. דוגמה נוספת היא עמותה אשר רוצה לאפשר לכל אחד לתרום בכל שעה והמענה הטלפוני יוכל לקחת את הפרטים ואפילו לבצע סליקה בטוחה עבור העמותה עצמה.

זמינות בכל שעה
עסק, עמותה, ארגון וחברות, כולם מוגבלים בשעות. אי אפשר להיות בו זמנית גם בעסק וגם לישון, גם בעסק וגם עם הילדים. המטרה של מענה אנושי היא להגדיל את שעות הזמינות של העסק וכל זה בלי לחייב את בעל העסק עצמו להיות זמין או להעסיק כוח אדם שצריך לשבת בעסק.

מענה מושלם ללקוח ולעסק
על מנת לבחור את המענה הטלפוני המושלם יש להתחיל בבירור הדדי. בעל העסק יפנה לחברה אשר נותנת שירות של מענה טלפוני ויחד הם יגדירו את הצורך של העסק (או כמובן החברה או העמותה) ויבנו את המענה המושלם. המטרה היא לתת ללקוחות ולעסק מענה שיגביר את רמת השירות וישפר את ההכנסות של המקום עצמו.