יום חמישי, 24 ביולי 2014

שלטי אזהרה



השימוש של שלטי אזהרה
לא כולם יודעים כי השטח שלהם נמצא באחריותם לרבות כל מה שבתוכו ומפגעים המסכנים אנשים אחרים. כפי שידוע, אי ידיעה אינה פותרת מאחריות ולכן, בכל מצב של סכנה בשטח, בין אם היא בתוך שטח פרטי, ציבורי או עסק, יש להזהיר על הסכנה ובדיוק לשם כך ישנם שלטי אזהרה.

שלטי אזהרה בשימוש פרטי
כל בעל שטח או דירה מחוייב על פגיעות שהתרחשו בשטחו. הדוגמה הפופולרית ביותר היא החזקת כלבים. כל מי שיש לו שטח ומחזיק בכלב משוחרר, חייב להתריע על כך בשלט המסביר כי ישנו כלב מסוכן בחצר. גם אם החצר מגודרת, יש לשים אזהרה וניתן לרכוש שלטי אזהרה מוכנים אשר מתריעים בפני אנשים רצויים או שאינם רצויים מלהיכנס לשטח היות וישנו כלב בחצר. 

שלטי אזהרה

שלטי אזהרה בשימוש עסקי
חנויות, מפעלים ומסעדות, כולם עסקים אשר יכולה להיות בהם סכנה ללקוחות. למשל, אם הרצפה במסעדה רטובה ולקוח יכול להחליק עליה, האחריות תהיה של המסעדה ולכן עליה להשתמש בשלט אזהרה אשר מודיע על הסכנה. במפעלים ישנן סכנות רבות כמו מתח חשמלי גבוה, מלגזות שעוברות, מדרגה ועוד המון סכנות קטנות. לכל סכנה יש שלט שמרתיע מפניה וחשוב להשתמש בו על מנת להגן על העובדים או המבקרים במפעל. כמובן, גם בחנויות יכולות להיות סכנות רבות ותמיד עדיף להזהיר את הלקוחות מאשר לטפל בפגיעה לאחר שזו קרתה.

שלטי אזהרה בשטחים ציבוריים
השטחים הציבוריים שייכים גם הם למועצה, עירייה או כל גורם אחר. לכל שטח יש מישהו שאחראי לו ולכן בכל פעילות או סכנה יש לשים את שלטי אזהרה מתאימים. למשל, אם ישנן עבודות על המדרכה ואלו גרמו לבור, יש לשים שלט ברור שאף אחד לא יפגע ממנו.

יום שלישי, 22 ביולי 2014

טבעות יהלום



איך שומרים על טבעות יהלום?

אם אתם מתכוונים לרכוש טבעות יהלום או שזה עתה רכשתם אותן, חשוב מאד לדעת לא רק איך לבחור את הטבעת הנכונה אלא גם מה עושים ביום שאחרי. במילים אחרות - איך אפשר לשמור על הטבעות הללו לאורך זמן? לשמחתכם הרבה, טבעות יהלום עשויות מאחד החומרים העמידים ביותר שאפשר למצוא כיום, והיהלום מהווה משאב טבע קשה ועמיד במיוחד. עם זאת, בכל זאת כמו לכל חומר - יש לו רגישויות, ולכן חשוב לדעת איך שומרים על הטבעות הללו לאורך זמן.


כל הכללים להתנהגות עם היהלומים

קודם כל, חשוב להבין שאם אתם רוצים לנקות טבעות יהלום, מומלץ בחום שלא לעשות זאת באופן עצמאי, בוודאי לא בפעם הראשונה. הדבר המומלץ ביותר לעשות הוא לפנות לתכשיטן (רצוי זה שגם מכר לכם את הטבעת) ולבקש ממנו שיבצע ניקוי ליהלום במידה והוא התלכלך. חשוב גם לקבל הוראות לעתיד כיצד יש לנקות טבעות יהלום - אם כי יש לזכור שבניקיון הנ"ל האחריות היא לחלוטין עליכם.


בכל מקרה, חשוב מאד בכל ניקיון עצמאי שאתם עושים, לא לנסות ולהוציא את היהלומים ממשטח השיבוץ שלהם. הדבר עלול להרוס אותם לצמיתות. אם בכל זאת יש בכך צורך - פונים אך ורק לתכשיטן מומחה.

אם אתם עונדים את הטבעות, חשוב מאד כמובן לשמור עליהן היטב. לא כדאי לענוד טבעות יהלום אם יוצאים לאימון כושר או למזללה, שכן הדבר עלול להזיק להם. במידה ואתם לא עונדים את הטבעת, רצוי מאד לאחסן אותה בקופסת תכשיטים ייעודית. אם יש לכם כספת שמיועדת לתכשיטים - זהו המקום המומלץ ביותר לאכסון של טבעות יהלום.


וכך שומרים על הטבעת

אם תקפידו על כל הכללים הללו, תוכלו לבחור בקלות טבעות יהלום, ולאחר מכן כמובן ליהנות מהן לאורך שנים רבות. טבעות שנשמרות היטב - ישרתו אתכם גם עוד עשורים רבים!

יום שני, 14 ביולי 2014

טיולים לספרד



טיולים לספרד בדגש על מדריד
עיר הבירה של ספרד, היא כידוע מדריד. אולם, בשונה מערים אחרות באירופה, שלרוב במידה והן עיר הביר ההן גם המפורסמות והמתוירות ביותר, הרי שמדריד חוסה בצילה של עיר אחרת - הלא היא ברצלונה. למרות זאת, ישראלים רבים שמחפשים הצעות עבור טיולים לספרד, מגיעים כיום למדריד. נכון שמדריד עדיין מתחרה על מקומה בתוך ספרד (בעיקר בשל הפיתוח הכלכלי המואץ של ברצלונה), אך בכל זאת - מדובר על עיר מדהימה שיש המון מה לראות בתוכה.

מה מחכה לכם במדריד?
ראשית, טיולים לספרד שמתמקדים במדריד, יובילו אתכם לאחת הערים המתורבתות ביותר באירופה, בכל מה שנוגע למוזיאונים שלה. במדריד יחכה לכם משולש המוזיאונים המפורסם, של  מוזיאון המלכה סופיה, מוזיאון פארדו ומוזיאון תיסן בורניסמה. שלוש המוזיאונים הללו מפורסמים בכל אירופה, ומומלץ שלא לוותר עליהם.



מעבר לכך, טיולים לספרד בדגש על מרדיד, יובילו אתכם לאחת הבירות הקולינריות של אירופה. יש לציין שדווקא מבחינה זו, מדריד עולה על ברצלונה, שכן האחרונה היא עיר עם אוריינטציה מערבית יותר. לעומת זאת, מדריד עדיין שומרת על המסורת שלה (קצת כמו בהקבלה בין ירושלים לתל אביב), ועל כן, יש בה הרבה יותר אוכל ספרדי מסורתי, שיכול להתאים למי שמחפש מאכלים יוצאי דופן וטעמים אמיתיים מהמטבח המקומי. כמובן שמומלץ שלא לוותר על השווקים המדהימים של מדריד, שהם חובה לכל מי שמתכנן טיולים לספרד.

כמה זמן מטיילים במדריד?
ככלל, טיולים לספרד יכולים להיות ארוכים למדי, ולהות יותר משבועיים. במקביל לכך, טיולים לספרד ששמים דגש בעיקר על מדריד, צריכים להיות לפחות חמשיה ימים, כדי שתבקרו באתרי החובה לעיר. יש לציין שבמדריד אפשר לבלות גם עשרה ימים, ולא לחוש מיצוי מהעיר המדהימה הזו, שמציעה כל כך הרבה לתיירים מכל העולם ומכל הגילאים.

לופט בתל אביב



תל אביב זו עיר נהדרת לעשות בה מסיבה ולכן לופטים בתל אביב עלו בשנים האחרונות לראש הרשימה במקומות המועדפים לקיום אירוע. הלופטים מתאימים לכל אירוע ומסיבה והם מתאימים לאירועים פרטיים לאנשים שלא רוצים לחגוג את המסיבה שלהם עם שותפים לא רצויים. שלא כמו מועדון רועש אשר כל אחד יכול להגיע אליו, הלופט מתאים לאירוח פרטי כשאופן החוויה תלויה באורחים בלבד.

אירוח ברמה גבוהה
לופט בתל אביב הוא יותר ממקום לחגוג בו עוד אירוע, הוא מעוצבים ומאובזרים, כל נקודה בחלל הלופט עוברת תהליך חשיבה, החל מצבעי הקירות ועד לתאורה והריהוט, כולם מגיעים ברמה הגבוהה ביותר כך שהחוגגים יוכלו להנות מחגיגה מושלמת באוירה אינטימית ויוקרתית.



אינטימיות
מה שקורה בלופט, נשאר בלופט. אף אחד שאינו ברשימת המוזמנים לא יגיע ללופט והמסיבה שלכם תהיה אינטימית כך שכולם יוכלו להשתולל ולהשתטות ככל שירצו מבלי חשש או אי נוחות שיש מי שמסתכל עליהם. לופטים בתל אביב מציעים אוירה נפלאה ומשוחררת למסיבה אינטימית ללא מוזמנים לא רצויים.

מסיבה רועשת
בין אם אתם מספר חברים טובים שרוצים לחגוג יום הולדת או מסיבת רווקים או אם יש לכם תכנון על מסיבה רבת משתתפים, לופטים בתל אביב מציעים לכם מקום מושלם לעשות בו את המסיבה שאתם רוצים לעשות. אם אתם אוהבי קריוקי, תמצאו בקלות לופטים בתל אביב שיש בהם מערכת קריוקי ואם אתם אוהבים מוזיקה רועשת, תגלו שכמעט בכל לופט יש מערכת שמע מצויינת שתלווה את המסיבה שלכם. גם אם אתם מעדיפים מסיבות רגועות תוכלו לבלות בג'קוזי או סאונה ולשחק סנוקר או להשתמש בציוד השונה שבמקום. כל לופט יעמיד לרשותכם את כל מה שרק תוכלו לחלום עליו למסיבה שלכם.