יום שני, 30 ביוני 2014

אולמות אירועים במרכז



לבחור מבין אולמות אירועים במרכז
חוגגים אירוע ואתם ממרכז הארץ? במרכז מחכים לכם אולמות רבים שישמחו לחגוג יחד איתכם. כל חגיגה היא אירוע מיוחד וחד פעמי ועל האולם להתייחס אליכם, אל האירוע ולאורחים כחד פעמיים ולהעמיד לרשות האירוע שלכם מקום חגיגי, אנשי מקצוע שירותיים והכל תוך כדי חיוך ונעימות.

בחירת האולם
בחירה בין אולמות אירועים במרכז היא משימה שיש להתפנות אליה, הרי אחרי הכל ישנם אולמות רבים וכל אחד מציע חוויה שונה מהאחר. ההמלצה היא קודם כל להחליט מה אתם רוצים מהאירוע, לעשות סינון ראשוני בטלפון ולאחר מכן לראות את האולמות השונים ולקבל החלטה סופית.

גודלם של אולמות אירועים במרכז
לפני שתבחרו באולם לאירוע שלכם, מומלץ לבצע רשימת מוזמנים אשר תעיד גם על גודל האולם הנדרש וגם על דרך ההגעה למקום. למשל, אם רוב המוזמנים צפויים להגיע בהסעה, החניה היא נושא שיהיה פחות חשוב לכם, אך אם רוב האורחים צפויים להגיע ברכבים פרטיים ובמיוחד כשמדובר על אולמות אירועים במרכז, חשוב לברר שישנה חניה מסודרת לכולם. לאחר שתבחנו את גודל רשימת האורחים תוכלו ליצור קשר עם האולמות השונים ולבצע סינון ראשוני טלפוני.

שירותים במקום
אם ערכתם רשימת ציפיות שלכם מהאירוע, תוכלו לבחון האם ניתן להגשים אותם במקום. אולמות אירועים במרכז יעמידו לרשותכם מגוון חוויות לאורך האירוע. חשוב לבחון כמה אנשים הולכים לשרת את האירוע שלכם, מי מנהל את האירוע לאורכו והאם יש לכם תקשורת טובה מול נותני השירות והמנהל. עוד חשוב לשים לב שישנם אולמות אירועים במרכז אשר מעמידים לרשותכם ציוד ואטרקציות לאורכו של האירוע כמו למשל בועות סבון לאורך הריקודים, מערכת הגברה מתקדמת, מיקרופון שיעמוד לרשותכם לנשיאת ברכות או אפילו שיר ועוד. בררו מבעוד מועד מה מעמיד לרשותכם האולם ומה תוכלו להוסיף בנפרד. 


יום רביעי, 25 ביוני 2014

זכיינים



האם זכיינים בטוחים יותר בהקמת העסק?
זכיינים הם יזמים העובדים בשיטה המסחרית המכונה זכיינות. זכיינים הם יזמים שקיבלו זיכיון להקים ולהפעיל סניף של רשת או חברת אם בתחומים שונים לרבות תחומי המזון. האופנה, הקוסמטיקה, הפארם, מכירת דלק, וענפי שירותים רבים נוספים.
זכיינים נהנים מתמיכה של חברה גדולה בכל הקשור למערך השיווק והפרסום שלה, מהשם והמוניטין של החברה, מנוהלי העבודה וניהול הסניף וכדומה. בתמורה מעבירים זכיינים לחברת האם אחוז מסויים מהרווחים שלהם. לרבים נראית השיטה מאד מוצלחת והכניסה לעולם העסקים נראית להם מבטיחה. אבל לפני שמחליטים על הקמת עסק זכיינות יש להכיר את כל הצדדים שלו כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. 
זכיינים
היתרונות של זכיינים
זכיינים נהנים מנקודת פתיחה מאד טובה בבואם להקים עסק חדש. חברת האם מכניסה אותם תחת המטריה העסקית שלה והם נהנים מהרבה מאד יתרונות שיזם עצמאי לחלוטין לא נהנה מהם. היתרונות הללו הם בעיקר בתחום המוניטין, החדרת שם העסק לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, בתחום השיווק ואף בתחום הניהול של העסק.
הסיכונים של זכיינים
זכיינים לוקחים על עצמם סיכונים רבים מבחינה כלכלית. כמו יזם עצמאי רגיל גם הם נדרשים לממן את הקמת הסניף ולהוכיח כי יש להם את האמצעים לעשות זאת. בנוסף, עליהם לשלם סכום חד פעמי די גבוה כדי לרכוש את הזיכיון. זכיינים אמנם נהנים מתשתית עסקית רחבה ויציבה, אבל עליהם לנהל את הסניף בהצלחה באופן עצמאי וללא התערבות יומיומית של חברת האם.
בנוסף, תלוי הזכיין בהצלחת הרשת באופן כללי שאינה תלוייה בהצלחת הסניף שלו באופן ספציפי. כלומר, אם הרשת נכנסת לקשיים והיא מתמוטטת אף הזכיין יתמוטט איתה גם אם הצליח יפה בסניף שלו.
לסיכום, אפשר לומר שזכיינות יכולה להיות נקודת פתיחה מעולה ליזמים, אבל יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים כדי להחליט לעשות זאת.


יום שלישי, 24 ביוני 2014

פירוק גגות אסבסט



מחקרים רבים שנערכים במהלך השנים מגלים לנו שחומרים שבעבר היו נראים לנו טובים ובריאים לשימוש כבר אינם כאלה, ולכן זה לא מפתיע שעם השנים מתבצעים שינויים לגבי החומרים שבהם אנחנו משתמשים. חומר כזו הוא אסבסט, ולכן ניתן לראות מקומות שונים שבהם מתבצעות עבודות של פירוק גגות אסבסט. פירוק גגות אסבסט זו עבודה שאי אפשר לבצע אותה לבד, כך שאם אתם רוצים לעשות זאת, אתם צריכים למצוא חברה מקצועית שתיתן לכם שירות בתחום. 

פירוק גגות אסבסט

הסיכון הבריאותי
ישנן לא מעט עבודות שנחשבות למסוכנות מבחינה רפואית, ואחת מהן זו עבודה כמו פירוק גגות אסבסט. לכן כל חברה שנותנת שירות כזה צריכה להיות חברה אחראית ומתקדמת, והחברה שאליה אתם פונים צריכה להיות כזו שתוכל לתת לעובדים שלה הגנה מלאה בעת העבודה. אין כל טעם להזמין שירות של פירוק גגות אסבסט מחברה שלא נותנת לעובדים שלה את מלוא ההגנה, ובהחלט כדאי לברר זאת לפני שמחליטים ממי להזמין שירות.

מהירות הפינוי
עוד דבר שיעזור לכם להחליט לאיזו חברה של פירוק גגות אסבסט אתם רוצים לפנות, זו השאלה של מהירות הפירוק והפינוי. כשמזמינים שירות של פירוק גגות אסבסט עדיף לפנות אל חברה שיש לה מספיק אנשי צוות, כי כך אפשר יהיה ליהנות משירות יעיל ומהיר ומכך שמהר מאוד כל העבודה המורכבת והמסוכנת הזאת תתבצע.

הניסיון המקצועי והמחיר
עוד שני פרמטרים חשובים שיכולים לעזור לכם להבין ממי אתם רוצים להזמין שירות ואל מי הכי כדאי לכם לפנות, זו השאלה של הניסיון ושל המקצוענות. לא כל החברות מגיעות עם מספיק ניסיון בתחום הזה ועם מקצוענות מספיק גדולה, כך שאתם צריכים לשים לב לכך מראש ולוודא שאתם פונים אל חברה אמינה. 

יום ראשון, 22 ביוני 2014

אולמות אירועים באשדוד



הרמה הגבוהה של אולמות אירועים באשדוד
אנו מוצאים שנכון לשנת 2014, כמות הישראלים אשר מבקשים לחגוג את האירוע שלהם בתוך אולמות אירועים באשדוד רק הולכת ועולה גם באופן מוחלט, אך גם באופן יחסי. מדובר על תופעה מעניינת, שבה אשדוד הופכת להיות הבירה הבלתי מעורערת של מישור החוף הדרומי. מתברר, שלא רק אנשים שגרים באשדוד והסביבה מחפשים אולמות אירועים באשדוד עבור האירועים שלהם.

מה הפך את האולמות למבוקשים?
אבל אך זה קרה שלפתע, מספר גבוה מאד של אולמות אירועים באשדוד הפכו להיות מבוקשים מאד? יש לכך כמה סיבות. ראשית, עליית המחירים האדירה של אולמות האירועים במרכז הארץ, הביאה ישראלים רבים לחפש פתרונות במחירים שפויים יותר, אך עדיין עם רמת שירות גבוהה במיוחד. אז לפתע הבינו רבים כי אולמות אירועים באשדוד יכולים לספק להם את אותו השירות ברמה גבוהה, אך במחיר נמוך פי כמה.
היתרון השני של אולמות אירועים באשדוד הוא מרחק הנסיעה. למרות שאשדוד לא ממוקמת תודעתית אזור המרכז, הרי שהיא לא רחוקה ממנו כלל. נסיעה מתלאביב לאשדוד אורכת כיום כחצי שעה. כך, בהנחה שרוב האורחים שלכם מגיעים מאזור המרכז, עדיין מדובר על נסיעה קצרה יחסית. כמו כן, מאחר שמדובר על עיר גדולה, קל גם להגיע אליה עם שירותי הסעות, תחבורה ציבורית, וכיו"ב.

הפתרון הטוב ביותר עבורכם
אולמות אירועים באשדוד אם כן, מציעים לכם את כל מה שאתם צריכים עבור האירוע שלכם - מיקום נוח במיוחד, מחיר שפוי, וכמובן רמתשירות גבוהה במיוחד. זה המקום לציין שהעיצוב של אולמות האירועים באשדוד נחשב ליפה במיוחד, ואפשר למצוא אולמות אירועים בעיצוב חד פעמי ממש, שלא נמצא באף אזור אחר בארץ. הפניה לאולמות פתוחה כמובן לאנשים מכל הארץ, ואתם מוזמנים למצוא את האולם שיתאים לאירוע שלכם יותר מכל.


יום חמישי, 19 ביוני 2014

סרט תדמית לעסק



כך תבחר סרט תדמית לעסק שלך

סרט תדמית לעסק יכול לעזור בגיוס לקוחות חדשים, לשפר את התדמית לאחר משבר ולתרום לתחושת מחויבות ולויאליות בקרב לקוחות קיימים. את הסרט ניתן להפיק לקראת השקה של מוצר חדש או בכל רגע נתון ובתקציב מוגבל. על מנת לבחור סרט תדמית לעסק כדאי להתחיל בסינון אפשרויות על פי קטגוריות. אפשרות אחת היא להתמקד בסרטי קידום מכירות. סרטים אלו כוללים את יתרונות המוצר ביחס למתחרים, סוקרים את השימושים השונים ומוצגים בדרך כלל באינטרנט, בכנסים, בתערוכות או בפגישות עסקיות.

אפשרות שנייה היא להפיק סרט תדמית לעסק לצורך גיוס הון. בסרטים אלו התכונות הקיימות של המוצר, החברה או השירות פחות חשובות. המטרה של סרטים לגיוס הון היא להראות את פיתוח המוצר העתידי ולהציב תנאים לצורך מימוש החזון של בעלי העסק.


מה ההבדל בין סרטי הסברה וסרטי מוצר?

יש עוד שני סוגים של סרטי תדמית אותם העסק יכול להפיק. הסוג הראשון כולל סרטי הסברה או הדרכה, והוא כולל את אופן השימוש במוצר, את אופן ההרכבה שלו ולעיתים גם נקודות וכללים לשימוש בטוח וזהיר. סרטים אלו מיועדים למוצרים או שירותים הנמצאים כבר בידי הציבור הרחב והאוריינטציה שלהם היא לא מסחרית או שיווקית.



סוג שני ולא פחות שכיח של סרט תדמית לעסק מתאר מוצר ספציפי. זהו סרט אותו כדאי להוציא לאור בצמוד להשקת המוצר, תוך שימוש באמצעי תקשורת שונים ויצירת בולטות וגיוון. אפשר להשיק את הסרט באתרי סרטונים, ברשתות חברתיות ועוד. סרט תדמית לעסק הוא בעל אפקטיביות מוכחת גם אם הוא קצר. בסרטים אלו ניתן להעביר מסרים דרך מספר חושים ולכן יש להם יתרון על פני כל אמצעי פרסום מסורתי אחר.