יום שלישי, 29 באפריל 2014

סרטוני תדמית



הפקת סרטוני תדמית

שיווק ופרסום של עסקים הם מבין הדברים החשובים ביותר בכל בית עסק מבלי כל חשיבות לתחום הפעילות העסקית של העסק. בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר חברות אשר מפיקות לעצמן סרטוני תדמית מסוגים שונים ומגוונים כאלה ואחרים, בין בארץ בין בעולם. הדבר מעלה שאלות שונות, כמו מהי החשיבות של סרטי תדמית ואיך הם יכולים לתרום לחברה שלכם? מדוע דווקא בעידן בו אנו חיים כיום, הפכו סרטוני תדמית לנפוצים כל כך בקרב? במה סרטוני תדמית יוכלו לתרום גם לחברה שלכם, בין בתחום אחד או אחר?


סרטוני תדמית זולים ומשתלמים

סרטוני תדמית הם דרך מאד נוחה לפרסם את עצמכם ואת העסק שלכם, בעיקר מבחינת העלויות של הפקתם. אם לוקחים בחשבון עלויות של פרסום בשלט חוצות או פרסומת בטלוויזיה - ניתן להבין שמדובר בסכומים גבוהים מאד של עשרות אלפי שקלים. לעומת זאת, הפקה של סרט תדמית עולה רק אלפי שקלים בודדים, מה גם שקל מאד להפיץ אותו היכן שרק תרצו - בדוא"ל, בתקליטורים, או בכל דרך אחרת שנוחה לכם.



הצגת בית העסק

סרטוני תדמית הם המקום שלכם להציג לקהל היעד את עצמכם ואת בית העסק שלכם. בפרסומת אחת אתם יכולים להעביר מסר אחד בלבד במקום מוגבל מאד. לעומת זאת, סרטוני תדמית נמשכים בין דקה ל-10 דקות. לכן, ניתן להעביר בו הרבה יותר מידע, בצורה טובה ופשוטה, ובכך להחדיר את המסרים שלכם בצורה הרבה יותר מוצלחת.


נוחות ההפצה של סרטוני תדמית

כאמור, ההפצה של סרטוני תדמית היא מאד נוחה ופשוטה, וניתן באמצעותה להיות הרבה יותר גמישים. באפשרותכם למסור את הסרט למי שתרצו. למשל, אתם יכולים להראות למשקיעים את הסרט במקום העבודה שלהם. או לשלוח לאדם שמעוניין בבית העסק שלכם לינק לסרט התדמית שהעליתם לאתר כמו יוטיוב - ובן רגע, הסרט יוכל להגיע למאות אנשים.


יום שלישי, 15 באפריל 2014

התרומה של צמחים למשרד שלכם




מחפשים דרך מיוחדת לעיצוב המשרד שלכם? לפני שאתם ממהרים לאמץ פתרונות של הדבקת טפטים או של רכישת רהיט חדש עבור המשרד, כדאי לעצור רגע ולשים לב שלפעמים הפתרון יכול להיות ממש מתחת לאף שלכם. אנו מדברים כמובן על הצבה של צמחים למשרד שלכם. הצמחים הללו יכולים להיות מגוונים מאד - לרוב נהוג כמובן לבחור בעציצים מסוגים שונים, אבל כמובן שאפשר לגוון עם צמחים נוספים, בדגש על זרי פרחים. עם זאת, מהי בעצם התרומה המשמעותית של צמחים למשרד?

כל היתרונות של צמחים למשרד
אי אפשר להתעלם ראשית מעובדה פשוטה מאד - הצבה של צמחים למשרד משרה אווירה נינוחה יותר. מחקרים שנעשו במזרח הרחוק ובאירופה אף אוששו טענה זו מבחינה מדעית. התברר שכאשר העובדים נמצאים בסביבה שבה יש גם צמחיה, הם מסוגלים להתרכז יותר, והעבודה שלהם היא בתפוקה גבוהה יותר. הסיבה לכך פשוטה- הצמחים מקנים אווירה אסתטית, וכאשר אנו עובדים בסביבה נעימה יותר - אנו עובדים טוב יותר.
אי אפשר כמובן להתעלם מהעובדה הפשוטה כי צמחים למשרד הם מרשימים ביותר. אם אתם מקבלים למשרד שלכם לקוחות שונים, חשוב לכם כמובן ליצור רושם מוצלח. חלק מהרושם הוא ממראה העיניים, וכאשר הלקוחות נחשפים לצמחים יפהפיים - הם כבר שוקלים את המשרד שלכם לטובה, גם אם באופן לא מודע.
מעבר לכל היתרונות הללו, יש לקחת בחשבון גם את היתרון הבריאותי בהצבה של צמחים למשרד - הצמחים מאפשרים לנו לנשום אוויר נקי יותר, ובמשרדים שממוקמים באזורים צפופים ותעשייתיים, זה יתרון לא קטן.

והעלות משתלמת מאד
אולי אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר בהצבה של צמחים למשרד הוא כמובן במחיר שלהם. המחיר של הצמחים איננו גבוה כלל, ובהשקעה של כמה עשרות שקלים, אתם יכולים לקבל צמחים מדהימים, איכותיים, מושכים במיוחד, שישמשו אתכם לזמן רב.


יום שישי, 4 באפריל 2014

אמנות מס



אמנות מס

חושבים להרחיב את העסקים אל מעבר לים? אם כך, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק, זה האם לישראל יש אמנות מס עם המדינה שאיתה אתם רוצים להתחיל לעבוד. חשוב ביותר להבין את הנושא של אמנות מס, כי למעשה הן קמו כדי למנוע מצב שבו בעל עסק משלם מיסים ביותר ממדינה אחת. 



מדוע זה כל כך חשוב?

כמו שאתם בוודאי יודעים בתור אזרחים ובעלי עסקים במדינת ישראל, המיסים כאן גבוהים מאוד. אם תיקחו את הסיטואציה הזאת ותשוו אותה למיסים שמשלמים במדינות אחרות, אתם תראו שגם שם המיסים לרוב אינם נמוכים, ולכן אין ספק שהייתם רוצים להימנע ממצב שבו אתם משלמים מס כפול. לשם כך החלו להשקיע בנושא של אמנות מס, כי רק מדינה שעימה יש לישראל אמנות מס היא מדינה שתוכלו לעשות איתה עסקים ולא לשלם פעמיים. 

אמנות המס העדכניות 

באופן כללי ניתן לראות שישראל היא מדינה שיחסית יש לה לא מעט אמנות מס, כי היא בקשרים והסכמים כאלה עם לא פחות מאשר ארבעים מדינות. לכן זה הגיוני שגם במקרה שלכם תהייה קיימת אמנת מס בין ישראל ובין המדינה שאיתה אתם רוצים לעשות עסקים, אלא אם כן זו מדינה שאינה נכללת בתוך 40 המדינות. 

לא זזים ללא רואה חשבון 

הדבר החשוב ביותר בנוגע לעסקים בחו"ל, זה לפני הכול לדעת מה אתם עושים. הנושא של אמנות מס הוא תחום חשוב מאוד שאתם צריכים בו את כל המידע הקיים על מנת שתוכלו להחליט באופן שקול והגיוני האם שווה לכם להרחיב את העסק לחו"ל או לא. לכן כדאי שיהיה לכם רואה חשבון מנוסה שיוכל לעזור לכם, כי רואה חשבון יידע לתת לכם מידע וייעוץ רלוונטי.