יום ראשון, 16 במרץ 2014

מקום לחתונה קטנה



חתונה קטנה – זה הטרנד היום
המצב הכלכלי בארץ אינו מאפשר לכולם לערוך מסיבות חתונה גדולות ונוצצות. נכון שכל אחד רוצה להרשים את המשפחה והחברים, אבל במציאות הנוכחית גם ניקור עיניים לאלה שיש את האמצעים מיותר. לכן, יותר ויותר משפחות מחפשות מקום לחתונה קטנה שתהיה אינטימית ובאווירה מיוחדת במינה. השאלה היא איפה ניתן למצוא מקום לחתונה קטנה ומה יש לבדוק לפני שמחליטים?
מקום לחתונה קטנה כולל הכל
מקום לחתונה קטנה חייב לכלול את כל האלמנטים החשובים לעריכת חתונה לרבות: אוכל ומשקאות, מוסיקה ורחבת ריקודים, תיעוד האירוע בוידאו ובמצלמת סטילס, מקום לחופה וכיוצא באלה. על פניו נראה שאין בעייה לארגן את כל הדברים הללו גם במקום קטן ואינטימי כל עוד הוא מתאים למספר האורחים שברצונכם להזמין. מקומות כאלה ניתן למצוא גם בעיר וגם מחוץ לעיר בסגנונות שונים.



מקום לחתונה קטנה בעיר
בעיר תוכלו למצוא מקומות קטנים לחתונה כדוגמת מסעדות שניתן לשכור אותן לצורך האירוע, או לופטים גדולים המיועדים לעריכת אירועים קטנים מסוגים שונים הכוללים גם אפשרות להזמנת קייטרינג וכל יתר הצרכים של החתונה. מקומות אלה נחשבים לבעלי אווירה מאד אינטימית ונעימה והמחיר שלהם נמוך בהרבה משכירת אולם או גן אירועים.
מקום לחתונה קטנה מחוץ לעיר
למי שמבקש לעשות חתונה באווירה כפרית וציורית יכול לשכור צימרים או וילות לצורך זה. כיום יש צימרים רבים המיועדים לעריכת חתונות ואפילו רחבת חופה יש בהם מול השקיעה והנוף המקסים. במקומות אלה ניתן לקבל את כל השירות הנדרש כדי לערוך חתונה מוצלחת כולל שירות קייטרינג, חנייה לכל האורחים, מוסיקה וכיוצא באלה. ובנוסף למקומות אלה ניתן למצוא גם מחוץ לעיר מקום לחתונה קטנה במסעדות כפריות מיוחדות וכדומה.


עורך דין פלילי


חשיבותו של עורך דין פלילי
רבים המקרים בהם בני נוער מסתבכים במקרים פליליים. מספיק ויכוח קטן מחוץ למועדון ריקודים שיביא נער לדקור נער אחר ולנקוט באלימות, או אלכוהול שיגרום למעשה פלילי כזה או אחר. הסתבכות כזו מחייבת את ייצוגו של עורך דין פלילי לכל תקופת ההליך המשפטי ומרגע ההסתבכות. 

מתי ליצור קשר עם עורך דין פלילי?
כלומר, מרגע המעצר יש ליצור קשר עם עורך דין פלילי ודיסקרטי שיוכל לייעץ לפני החקירה. גם אם רק הייתה נוכחות של הנער במקום והוא לא היה מעורב באופן ישיר עדיף שישיג עורך דין פלילי שיעזור לו לפתור את המצב ולהסביר את נוכחותו באירוע. 

כיצד יעזור עורך דין פלילי לבני נוער שהסתבכו?
עורך דין מקצועי ואמין  מייצג קטינים ומסייע למחיקת הרישום הפלילי נגדם. אם אין אפשרות לקיים פגישה בנוכחות עורך דין לפני חקירתו של הקטין, על החוקר לשוחח טלפונית עם עורך הדין. בכל מקרה לקטין יש זכות שעורך דינו יהיה נוכח בעת החקירה. מעבר לכך, קטין שנעצר יקבל בסופו של דבר שיקום כדי להוציאו ממעגל הפשע אליו נכנס, במיוחד אם זו מעידה חד פעמית. בשל סיבה זו עורך הדין ידריך את הקטין ויתאים את ההגנה לצרכיו וגם כדי למנוע סטיגמה מהסביבה.



באילו מקרים ניתן לסגור תיק או למחוק רישום פלילי של קטין?
אומנם הסיבות לסגירת תיקים נגד קטינים הם שונות מאחד לשני, אך עורך דין המומחה בתחום יוכל להשפיע על כך. המומחיות שלו, כושר השכנוע וניסיונו מספיקים כדי לבדוק אם יש מספיק ראיות נגד הקטין ובעיקר אם זו מעידה חד פעמית. כמו כן, מצבו הבריאותי, האישי, המשפחתי או הכלכלי ישפיעו על כך.

וילות נופש



טיפים עבור בחירת וילות נופש
בחירת וילות נופש יכולה להיות משימה קשה מאוד עבור מי שאינו מנוסה בתחום התיירות, הבילוי והפנאי. על מנת לבצע בחירה נכונה ומשתלמת כדאי להכיר מספר כללי מפתח חשובים. ראשית, יש לבחור וילות נופש רק על פי הרכב הנופשים. במילים אחרות, אין טעם לחפש אחר וילה גדולה עבור זוג צעיר ללא ילדים. מנגד, כדאי להשקיע בעלות של וילה מפוארת, מרווחת ומפנקת במידה ויוצאים לחופשה עם ילדים ותינוקות. זכרו כי המקום בו החופשה מתקיימת משפיע בצורה ישירה על ההנאה של הנופשים. העדיפו לשלם עוד כמה שקלים על וילות נופש איכותיות המתאימות לצרכים שלכם, מאשר לסבול מעוגמת נפש או בזבוז זמן. 

שנית, נסו לבחור את הוילות רק אחרי שתקבלו המלצות מחברים או בני משפחה. זכרו כי אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני ותנו עדיפות לוילות עם המלצות. יחד עם זאת, קחו בחשבון שלכל נופש יש העדפות אחרות. אין דרך אחת ויחידה ליהנות מבחירת וילות נופש, אך אין ספק שהמלצות בהחלט יכולות וצריכות למנוע הפתעות לא נעימות.



בחירת וילה על פי איזור
שאר הטיפים עבור בחירת וילות נופש רלוונטיים עבור נופשים בכל הגילאים. ההמלצה העיקרית היא לבחור את הוילות בהתאם לרוח הטיול. אפשר לתאם ביקור בוילה בצפון יחד עם כניסה אל שמורות טבע, אטרקציות לילדים ופעילויות מיוחדות לכל המשפחה. אפשרות אחרת היא להעדיף דווקא וילה במרכז, שתאפשר מנוחה מהקצב המהיר של השגרה. מעבר לכך, לאחרונה הוקמו לא מעט וילות מרשימות בדרום. גם וילות אלו מציעות נופש בלתי נשכח עבור ישראלים המעוניינים לקחת פסק זמן.
לסיכום, בעת בחירת וילות נופש כדאי לקחת בחשבון שיקולים כגון העדפות אישיות, המלצות והתאמה למסלולים ומטרות.

עו"ד מקרקעין



עו"ד מקרקעין עומד לרשות הציבור בתחומים שונים אשר קשורים לעולם הנכסים.
·         עורך דין זה יכול לייצג גם את השוכרים וגם את בעלי הנכסים בעת עריכת החוזים וההסכמים השונים. נוסף על כך, בעל מקצוע זה יכול לבצע בעבור בעל הנכס את תהליך הגביה בין אם מדובר בנכס פרטי, וגם אם מדובר בנכסים מסחריים.
·         משרד עורכי דין העוסקים בתחום המקרקעין מסייעים גם במקרים של רכישת דירה מאדם פרטי או מקבלן. עורכי הדין מעניקים ייעוץ שוטף בכל מה שקשור לקבלת משכנתא, לתשלומי המיסים השונים על הבית, בדיקות שונות בלשכת הרישום, כי אכן הנכס רשום על שם המוכר, וכמובן עריכה ואישור של חוזה הרכישה. 


תחומי אחריות נוספים
רבים נעזרים בשירותיו של עו"ד מקרקעין גם במקרים נוספים:
·         לשכת עורכי דין העוסקים בתחום יכולים להעניק ליווי לדיירים בכל מה שקשור בפרויקט תמ"א 38. עורכי הדין יכולים לייצג את הדיירים השונים אל מול הקבלן המבקש להשקיע, וגם לפשר ולסייע לכל הדיירים להגיע להסכמה בנוגע לפרויקט.
·         עו"ד מקצועי יכול לסייע ללקוח אשר מעורב בעסקת מקרקעין לתכנן את המס המוטל ביחס לעסקה, וכמובן בעת הגשה של ערעורים אל מול רשויות המס השונות בכל מקרה בו ישנה אופציה להפחתה בתשלום המס.
·         לבסוף, רבים אשר שותפים בעסקאות הקשורות למקרקעין שוכרים את שירותיו של עורך דין מקצועי על מנת לערוך את ההסכמים השונים בין השותפים, ולחלק את הזכויות בין הנוגעים בדבר.  
מה קורה אם אינכם מרוצים מהשירות של עו"ד מקרקעין?
חלק גדול מן התביעות אשר נערכות כנגד עורכי הדין הוא בתחום המקרקעין. במקרה בו אינכם מרוצים משירותיו של עו"ד מקרקעין תוכלו לשלם את שכר הטרחה החלקי, ולהפסיק את ההתנהלות מולו. במקרים חמורים בהם התרחשה פגיעה כלכלית עקב תפקוד לקוי של עורך הדין, תוכלו אף לבקש לתבוע את בעל המקצוע, ולקבל פיצוי כלכלי הולם בהתאם.

טיולי משפחות לספרד



ספרד נחשבת לאחת הערים הפופולאריות ביותר לתיירים, ובמיוחד לתיירים הישראליים. ספרד נחשבת ליעד פופולארי בשל הגיוון הרב שהיא מכילה, ומגוון האטרקציות השונות שניתן למצוא בה. בעצם היא יעד שמתאים לכל טיול שמתכננים, אם מדובר לדוגמה בטיול של חברים אחרי צבא, ניתן למצוא יעדים מעניינים בברצלונה, ברי לילה תוססים, מסעדות מדהימות, וכמובן את איצטדיון הקמפ נואו המשובח של הקבוצה הטובה בעולם בכדורגל. אם מדובר בטיולי משפחות בספרד, ניתן למצוא מגוון אטרקציות, החל מרכס הפירנאים השוכן בקרבת ברצלונה ובו ניתן למצוא אתרי סקי מדהימים לגלישה ונופים עוצרי נשימה, ועד לנופי ברצלונה המדהימים, נופי מדריד הנפלאים וכדומה.

טיולי משפחות לספרד – תכנון הטיול האולטימטיבי
אם אתם משפחה שנהנים גם מנופים ומשקט, אך גם מאקשן ואדרנלין, יכולים להתאים לכם מגוון טיולי משפחות לספרד, אך הטיול הבא הוא מיוחד במינו ובדיוק בשבילכם:
  • כאשר צוברים כוחות רבים לטיול, נוכל להתחיל אותו בהרי הפירנאים המדהימים. הרי הפירנאים מציעים מגוון רחב של אטרקציות אדרנלין מדהימות. טיולי הרים, טיולי ג'יפים, סנפלינג, וגם סקי וגלישות. בפירנאים תוכלו למצוא אטרקציות מדהימות לכל המשפחה. הזמן הטוב ביותר לפירנאים הוא 3-4 ימים.
  • את ארבעת או שלושת הימים האחרונים לחופשה, נסיים במקום שאין דומה לו באף מדינה בעולם, והוא כמובן – ברצלונה. ברצלונה נחשבת לעיר מדהימה ביופייה המציגה נופים עתיקים לצד נופים מודרניים וחדשים. שלושת הימים האחרונים בברצלונה הם ימי הרוגע, הימים שיתנו לכם להירגע מהחופשה הסוערת, להתנתק מכל שגרת היום יום, ורק ליהנות ממנוחה, נופים, ואתרי תיירות מעניינים.


טיולי משפחות לספרד - אתרים שאסור לוותר עליהם בברצלונה
אז לפני שאתם בודקים על טיולי משפחות לספרד בכדי לקחת השראה ולתכנן את הטיול שלכם, חשוב שתדעו שיש כמה מקומות שאסור לוותר עליהם בברצלונה:
  • איצטדיון הקמפ נואו – אין הרבה מה להרחיב על האיצטדיון המדהים הזה. גם למי שלא חובב כדורגל, הקמפ נואו נחשב לאחד מאתרי התיירות הפופואלריים ביותר בברצלונה.
  • מזרקות הקסם – מדובר במזרקות מדהימות ביופיין המתנשאות לגובה 50 מטרים. בכל ערב מתקיים מופע מזרקות הנמשך כ10 דקות ומציג את היופי העוצר נשימה שהן מעניקות. מומלץ לברר על המופע טרם ההגעה.