יום רביעי, 26 בפברואר 2014

פסנתר



כך תבחרו לבת שלכם את הפסנתר 

נגינה על פסנתר היתה מאז ומעולם חלום של לא מעט אנשים ברחבי העולם כולו, כמו גם ילדים וילדות צעירים. אם הבת שלכם החליטה לא מזמן שהיא רוצה להתחיל ללמוד לנגן על פסנתר אז אין כל צל של ספק כי אתם צריכים להחליט האם לקנות לה את אחד מן הפסנתרים היפים אשר ממתינים בחנויות או לא. רצוי שתדעו כבר מעכשיו כי מן הסתם ברור הוא כי פסנתר זו הוצאה כלכלית לא קטנה, אך מצד שני, אם הבת שלכם תתמיד בלמידת הנגינה על הכלי המופלא הזה, ואם יש לה כישרון, הרי שהיא תוכל להגיע לרמות נגינה טובות ומהנות במיוחד ללא כל צל של ספק. 



בוחרים בעזרת המומחים 

אנשים שמעולם לא ניגנו על פסנתר כלל לא יוכלו לבחור לבד את הפסנתר אותו הם ירצו לקנות לבת שלהם כמובן, כיוון שזה לא באמת שאפשר להיכנס לחנות שמוכרים בה פסנתרים ופשוט לבחור אחד מהמגוון. צריך לדעת איזה סוג של פסנתר יוכל להתאים לבת שלכם בצורה טובה יותר, צריך לדעת מה יותר איכותי וצריך גם לנסות מה יותר נוח לנגינה. לשם כך כדאי לכם להתייעץ עם המומחים בתחום אשר מחכים לכם בכל אחת מחנויות הפסנתרים, כי מומחים כאלה יוכלו לסייע לכם בבחירה.

הפסנתר החשמלי 
 
במידה ואתם לא לגמרי בטוחים בכך שהבת שלכם באמת תתמיד בלמידת הנגינה על הפסנתר, תוכלו לקנות לה בהתחלה פסנתר חשמלי. בדרך כלל פסנתרים כאלה יכולים להיות מעט יותר זולים וגם יותר קל למכור אותם אחר כך ביד שנייה אם תגיעו למסקנה שאכן לא נעשה בפסנתר הזה שימוש. 

קניית פסנתרים משומשים 

עוד אופציה שיכולה לעזור לכם לחסוך לא מעט כסף זו האופציה של קניית פסנתר משומש. אין ספק שזה לא יכול להתאים לכל אחד כי אם אתם עובדים בתור מורים לפסנתר הרי שלא תסתפקו בכך אם, לעומת זאת, אתם בסך הכול רוצים לקנות לבת שלכם מתנה, אז בהחלט יכול להיות שפסנתר משומש יעשה את העבודה בשלב הראשון.

יום שני, 24 בפברואר 2014

הסרת עין הרע

האם הסרת עין הרע היא אמונה טפלה?
השאלה שיש לשאול היא האם יש הבדל בין אמונה לאמונה טפלה? מה ההבדל בין אינדיאני שמדבר אל העץ מתוך אמונה שזה יכול לעזור לו בעת צרה ובין מאמין קתולי הפונה לקדוש שלו בבקשה לנחמה ועזרה? האם יש הבדל בין האמונה כי תפילה יכולה לעזור לחולה (האם באמת ניתן לשנות את דעתו של האלוהים באקט כזה?) ובין האמונה כי קשירת סרט צבעוני למיטת הילד תשמור על בריאותו? והאם הטלת עין הרע על אדם מסויים ניתנת להסרה והאם היא בכלל קיימת או קיימת רק מתוך האמונה עצמה?
התשובה היא שכמספר המאמינים מספר האמונות ואין אמונה אחת נכונה. כל אמונה היא אמונה בעיני המאמין ולא בעיני אדם אחר, ולכן גם הסרת עין הרע אינה אמונה תפלה, אלא אמונה ככל יתר האמונות.

 
הסרת עין הרע כחלק מן האמונה

אנשים מאמינים בעין הרע ולכן גם ביכולת לעשות הסרת עין הרע. בנושא זה אין ללכת בדרך הקלה של "מישהו הטיל עלי עין הרע" ולכן עלי ללכת למישהו אחר כדי שיסיר  מעלי אותה. דרך זו היא דרכם של החלשים, אלה שאינם מעוניינים להתמודד עם עין הרע באופן אמיתי, מכיוון שעין הרע מקורה היא באדם עצמו ולא במישהו חיצוני לו, למרות שהרבה יותר נוח וקל לחשוב אחרת. לפיכך גם הסרת עין הרע יכולה לבוא רק מהאדם עצמו ולא מאיזה קוסם כל יכול שבאמצעות כשפים או לחשים יסיר את הקללה הרובצת על האדם.
אז למה לפנות לעזרה במידה והאדם מרגיש כי יש עליו עין הרע? כדי שידע האדם את מקור עין הרע וילמד את הדרך הפנימית להסיר אותה. עין הרע קשורה בתכונות כמו יוהרה, חנופה, ובקיצור אגו. ילמד האדם להתמודד עם האגו שלו יצליח לבצע  הסרת עין הרע מעצמו עד כדי היעלמותה.

יום שבת, 22 בפברואר 2014

חרוזים



מגוון שימושים עבור חרוזים
לכאורה, ניתן להגדיר את החרוזים בצורה פשוטה מאד. חרוז הוא גוש מוצק קטן יחסית, אשר יש בו חור, וניתן להשחיל אותו דרך חוט. אולם. דרך הגדרה זו, אפשר היה לחשוב שהחרוזים הם אחידים ומשתמשים בהם בעיקר לצורך שרשראות. אולם, מי שבוחן את עולם החרוזים מבין כמובן שהחרוזים אינם עשויים ממקשה אחת. מאחר שאפשר למצוא כיום חרוזים במגוון רחב מאד של גדלים, צבעים, צורות, וכמובן חומרי גלם שמהם הם מורכבים - הרי שאפשר להשתמש כיום בחרוזים למגוון רחב מאד של שימושים שונים.

כיצד משתמשים בחרוזים
ראשית, כמובן שהחרוזים משמשים אותנו בשרשראות השונות. כמובן שמעבר לכך, אנו משחילים חרוזים גם בצמידים שעונדים על היד או על הרגל, כאשר ניתן לשלב בין חרוזים לבין חומרים נוספים אשר ישולבו בצמידים ובשרשראות. עם זאת, חרוזים לא צריכים להיות מושחלים רק על בסיס עגול.
על כן, אפשר למצוא את החרוזים גם בתור רכיב מרכזי בעגילים השונים. מדובר לרוב על עגילים שהם בולטים יחסית, כאשר החרוזים יכולים להשתלב ביחד עם חומרים שונים בתוך העגילים עצמם, בדגש על מתכות.
חשוב לציין כי באופן כללי, חרוזים יכולים להשתלב לא רק בתכשיטים. כך למשל, נהוג לשלב היום את החרוזים גם באלמנטים של סריגה ותפירה. כך למשל, אפשר למצוא קולקציות שלמות של בגדים, שבהן משלבים חרוזים. חשוב מאד לציין החרוזים משתלבים הן בבגדים מיוחדים - כמו שמלות ערב ושמלות כלה, אך הם משתלבים היטב גם בבגדים שמיועדים ליומיום.


כל אחד מוצא חרוזים מתאימים
לסיכום, ניתן לראות שכל אחד ואחת מאתנו, יכול למצוא את החרוזים אשר ישתלבו היטב בבגדים שהוא לובש או בתכשיטים שהוא עונד. מאחר שהמגוון הוא רחב כל כך ויש שפע של אפשרויות - אנו בטוחים שתוכלו למצוא את החרוזים היפים והמושכים ביותר שיתאימו לטעמכם האישי.

יום שני, 10 בפברואר 2014

שמלת כלה



בחירה של שמלת כלה, כי את המלכה של הערב
מי מאתנו לא עמדה מול המראה כשהיתה בת 10 שמה חולצה או מכנס על ראשה ותכננה איך היא תגיד "אי דו" לבחיר ליבה ביום מן הימים כאשר יציע לה נישואים ברוב הוד הדר והרבה התרגשות. מי לא תכננה את רחבת הריקודים, את הצבעים שיעטרו את השולחנות, את המוזיקה שתתנגן, את טקס החופה ואת ההתרגשות שעל פניהם של ההורים בערב המרגש ביותר בחייה ובחייהם ללא כל צל של ספק. מי מאתנו לא חשבה בצורה מפורטת איך היא תראה בשמלת כלה, באיזה צבע תהיה השמלה, איפה תהיה תחרה ובאיזה אזור על השמלה יהיו משובצים אבנים. אין עוררין על כך כלל וכלל כי כל אחת מאתנו רוצה להראות במיטבה בערב בו היא נישאת לאהוב ליבה מטבע הדברים, ובחירה נכונה של שמלת כלה יכולה להעניק לך את התחושה שאת המלכה של הערב לכל הדעות.



שמלת כלה במראה יוקרתי
נשים רבות יוצאות מנקודת הנחה כי חתונה היא אירוע של פעם בחיים. ערב חתונתך מאפשר לך להיות מי שאת רוצה ללא כל צל של ספק, לעצום את העיניים לרגע ולהרגיש נסיכה בשמלת כלה יוקרתית ומהודרת למדי. האמת היא כי אין הרבה אירועים בחיים אשר מצדיקים ללבוש שמלות ערב חגיגיות ומעוטרות, וחתונה היא בסופו של דבר אחד מן האירועים הבודדים שתוכלי באמת ללכת עד הסוף עם מה שרצית. אם כך, למה לא לבחור בשמלת כלה יוקרתית ומיוחדת במינה, אשר תבליט את האזורים שצריך, ותעלים את כל מה שלא צריך ...?

לא כל אחד מתאים ליצור לך שמלת כלה
בחרת את שמלת החלומות שתמיד רצית, מצוין! אולם לא כל אחד יוכל לסייע לך במימוש המשימה. מעצב שמלות כלה מקצועי וטוב יכול לסייע לך להגשים את חלומך, וליצור עבורך את שמלת הכלב המושלמת תוך כדי התחשבות בנתונים ובמגבלות של גופך. מעצב כלה טוב ידע לשלב בין הרצון שלך לבין נתוני הבד, נתוני הגוף וכמובן המחיר, וליצור לך עסקת חבילה מנצחת.

כיצד תחליטו אם לצאת אל טיולים מאורגנים לארגנטינה?



כל נסיעה לחו"ל מצריכה מן הנוסע לתכנן ולהצטייד בציוד שנדרש לו לצורך שהייה נוחה ביותר בכל יעד אשר יבחר לטוס אליו בסופו של דבר. לכל יעד יש להיערך בצורה שונה מטבע הדברים, ולדאוג לכל הנדרש באופן ספציפי מבעוד מועד. שוקלים להירשם לטיול מאורגן לארגנטינה, מדינה שביקורה היה תמיד חלום עבורכם? אתם בטוחים ביעד החופשה, אך מתלבטים האם טיול מאורגן מתאים לצרכים שלכם או לא? להלן כמה שאלות שרצוי שתשאלו את עצמכם בקבלת ההחלטה המכריעה.

שיקולים שכדאי לי לקחת בחשבון בקבלת ההחלטה
  1. האם אני מעדיף לתכנן או להיות ספונטני?
טיולים מאורגנים לארגנטינה, בדומה לכל טיול מאורגן לכל מדינה אחרת, הם טיולים שהתוכנית בהם נקבעה מראש, ולכן מבחינת תוכנית המסלול ולוח הזמנים לא צפויות לכם הפתעות רבות. אם התכנון מוציא אתכם מדעתכם, ואם אתם מעדיפים לזרום עם החיים בצורה יותר ספונטנית, ייתכן שפחות תיהנו מארגנטינה במסגרת טיול מאורגן.



  1. האם מתאים לי לחלוק את חווית הטיול עם אנשים נוספים?
טיולים מאורגנים לארגנטינה מתקיימים בקונסטלציה קבוצתית, כך שאפילו את האוטובוס אתם עתידים לחלוק עם מטיילים נוספים, שאת רובם ככולם סביר להניח שלא הכרתם לפני כן. אם המפגש עם אנשים חדשים מעניין אתכם, ואם אתם רואים בכך הזדמנות נהדרת לרקום חברויות חדשות- לכו על זה. טיול מאורגן הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.
  1. האם אני מעדיף "איזי" או רוצה "לגמוע" כמה שיותר?
טיולים מאורגנים לארגנטינה, כמו טיולים מאורגנים למדינות אחרות, הם, כאמור, צפופים מבחינת לוח זמנים, ומבוססים על הרעיון, שצריך לראות כמה שיותר בזמן הנתון. אלו טיולים שהתוכנית שלהם עמוסה, והם דורשים קימה מוקדם בבוקר. אם יש לכם הרבה אנרגיות, אם מתאים לכם לצאת לחופשה דינאמית ומלאת הפתעות- טיול מאורגן לארגנטינה יענה על הצרכים שלכם.

זה הכל עניין של גישה
בסופו של יום, בין אם תסעו באופן עצמאי ובין אם במסגרת של טיול מאורגן, איכות החוויה שלכם תיקבע במידה רבה בהתאם לגישה שלכם. אם אתם נוהגים לראות את הצד החיובי בכל דבר, ויודעים ליהנות מהרגע, גם טיולים מאורגנים לארגנטינה יעשו לכם טוב וכיף.

לופטים במרכז



לופטים במרכז לימי כיף מדהימים
רוצם לארגן יום כיף בלתי נשכח לחבר טוב? רוצים לארגן אולי יום כי לבת הזוג שלכם, שבסופו אתם תציעו לה נישואין ואולי אתם חושבים לארגן יום כיף מדהים להורים שלכם? בכל המקרים הללו, אפשר לשכור לופטים במרכז, ובהם לארגן יום כיף בלתי נשכח. לופטים במרכז מלאים בלא מעט פינוקים מדהימים, שכל אחד אוהב. הדבר אף ניכר במיוחד לאור העובדה שמי שמשתמשים כיום בלופטים הם אנשים בכל הגילאים - החל מבני נוער, ועד אנשים בגיל הפנסיה. אז איזה יום כיף אתם תרצו לארגן?

מבילוי זוגי ועד למסיבה המונית
אפשר לשכור לופטים במרכז, בשביל לארגן יום כיף רומנטי, זוגי, אינטימי ומפנק במיוחד. תוכלו להתחיל את היום בטבילה בג'קוזי זוגי נהדר. משם תוכלו להמשיך לבריכה זוגית מחוממת ונעימה, במתחם סגור ופרטי. תוכלו לנוח בחדרי שינה, שהם חדרי VIP יוקרתיים, עם מיטות מפנקות במיוחד. לאחר מכן, תוכלו להזמין עיסוי מפנק לתוך הלופט, ולהירגע לחלוטין. אפשר גם להזמין שף פרטי שיגיע אל לופטים במרכז, ויערוך לכם סעודה רומנטית ומקסימה במיוחד.



לחלופין, אפשר לארגן גם יום כיף בתוך לופטים במרכז שיתחיל בכך שתזמינו כמה מהחברים הטובים של חתן השמחה. תוכלו לבלות ביחד בבריכה ובג'קוזי, להשתמש במתקן הגריל ולהכין ארוחה בשרית מפנקת במיוחד, לשתות מהאלכוהול המדהים שיחכה לכם בלופט, וכמובן לערוך מסיבת ריקודים אל תוך הלילה, עם מערכת ההגברה האיכותית שיש בלופט.

כמה זמן להזמין מראש?
אם אתם מעוניינים להזמין לופטים במרכז ליום כיף, כדאי כמובן להתחיל לחפש מספיק זמן מראש, כדי שתוכלו לשריין לעצמכם לופט איכותי. אם מדובר על יום כיף בסופ"ש, כדאי לבצע הזמנה לפחות חודש מראש, שכן הביקוש הוא גבוה. ליום כיף שנערך בימי חול, אפשר להזמין שבועיים מראש, ולמצוא תאריך מתאים.