יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

אשראי לעסקים



גיוס אשראי לכל עסק 
 
יש הרבה דברים אשר הופכים את העבודה של מנהל עסק לעבודה שלא פשוט להתמודד איתה כלל וכלל ללא כל צל של ספק, ואחד מן הגורמים הללו זה הנושא של גיוס אשראי לעסקים. יש לציין את העובדה כי בדרך כלל עסקים, בין אם הם גדולים ובין אם הם קטנים או בינוניים, צריכים לעיתים עזרה כלכלית כזו או אחרת, אשר יכולה להתבטא בכל מיני דרכים וצרכים שונים, ועל כן כל מי שמנהל עסק כל שהוא צריך לדעת איזה אופציות של גיוס אשראי לעסקים יש לו.


האופציה הבנקאית המוכרת לכולם

האופציה הראשונה, הנושנה והידועה ביותר עבור אשראי לעסקים זה פשוט ללכת אל בנק ולבקש הלוואה מן הטבע. יש עסקים שכן יקבלו מהבנק הלוואות שונות ויש עסקים שלו, ומעבר לכך, לא כל לקוח יקבל את אותם התנאים להחזרת ההלוואה. הבעיה עם גיוס אשראי לעסקים באופן כזה היא שלעיתים צריך להמתין הרבה יותר מידי זמן עד אשר בסופו של דבר מקבלים את הכסף, דבר אשר עלול לפגוע בניהול העסק הלכה למעשה ללא כל עוררין. 

האופציה החוץ בנקאית פתוחה בפני כל

עוד אופציה שקיימת בשנים האחרונות ורק הולכת ותופסת יותר ויותר תאוצה זו האופציה של גיוס אשראי לעסקים מגורמים חוץ בנקאיים. יש היום קרנות שונות שתומכות בעסקים ורוצות לתת להם הלוואות ויש עוד גופים שונים שאליהם תמיד אפשר לפנות כדי לנסות לגייס את ההון הדרוש לעסק. אין ספק שגם אצל הגופים החוץ בנקאיים יידרש בעל העסק להראות מסמכים שונים ולהציג יכולות, אך בהחלט ניתן לראות שבמקרים האלה גיוס הכספים הוא הרבה יותר מהיר בדרך כלל. 

לעמוד בתנאים אשר נדרשים לצורך קבלת ההלוואה

יש לציין שזה לא משנה איך מגייסים את האשראי לעסק ובאיזו דרך פועלים, כי מה שחשוב זה לקחת רק כסף שאפשר להחזיר אחר כך. בעלי עסקים שלעיתים לוקחים הלוואות גדולות מידי או מגייסים יותר מידי אשראי שאין להם אחר כך איך להחזיר הם בעלי עסקים שמסתכנים ולא תמיד זה כדאי.

יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

התקנת מצלמות אבטחה



התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP
כיום המילה האחרונה בכל מה שנוגע לנושא התקנת מצלמות אבטחה היא ביצוע התקנה של מצלמות IP. פתרון זה נחשב מעולה ביותר הן עבור הלקוח הפרטי, והן עבור הלקוח העסקי – מוסדי מטבע הדברים. פתרון זה בעצם הופך ומשנה באופן משמעותי את מצלמות האבטחה. מעתה, אם תרצו לבצע התקנת מצלמות אבטחה IP, תוכלו בעצם לקבל מחשב קטן בתוך המצלמה עצמה. המשמעות של זה בפועל היא שבעצם לא צריך מכשירי הקלטה מיוחדים כלל וכלל, וזאת כי המצלמה כוללת מיקרופון פנימי בתוכה. כמו כן, כעת לא צריך מחשב מיוחד כדי לשדר את ההקלטה בזמן אמת. אתם יכולים לבצע מעקב דרך המחשב האישי שלכם, דרך הטלוויזיה בבית, דרך מכשיר הטלפון הסלולרי, או כל מכשיר אחר כל שהוא אשר יודע לתקשר בתשתית IP.

התקנת מצלמות אבטחה

מה עוד מייחד את המצלמה הזו על פני מצלמות אבטחה אחרות?
חשוב מאד לזכור ולהכיר את התכונות הנוספות של מצלמות ה - IP. במידה ואתם מבצעים התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP, הרי שיש לזכור שאין להן יכולת הקלטה עצמאית, ויש לגבות את החומר על מחשב נוסף. כמו כן, איכות התמונה של מצלמות הIP היא גבוהה מאד, אך במקביל יש לעתים הפרעות שונות בתדר השידור. כמו כן עוד תכונה חשובה מאד של מצלמות ה - IP, הוא היכולת שלהן לשדר בכל פעם רק למכשיר אחד ממצלמה אחת.
לכן, חשוב לומר שהפתרון של התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP, הוא יעיל בעיקר למי שמעוניינים במצלמה אחת. מדובר כיום על רוב הלקוחות הפרטיים ועל חלק מהלקוחות העסקיים, שלא זקוקים למערכת שלמה של מצלמות אבטחה - אלא לפתרון נקודתי, שיאפר להם גם לבצע מעקב מכל מקום שבו הם נמצאים.

ומה עם פתרונות אחרים?
כמובן שעדיין אפשר לבצע התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, עם תשתית קווית ומוכרת. הפתרון של מצלמות במעגל סגור מעולה למי שזקוק לתיעוד ממספר מצלמות אבטחה, ורוצה לשמור על בטחון מלא באשר לאיכות של השידור.

יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

הלוואות לעסקים



הלוואות לעסקים מגופים חוץ בנקאיים ויתרונותיהן
די מובן הוא כי עסקים רבים זקוקים למימון בשלבים שונים של חיי העסק על מנת להתקיים ולפעול בצורה היעילה והרווחיות ביותר שניתן. יש כאלה בתי עסק אשר זקוקים לקחת הלוואות לעסקים למימון הקמת העסק, יש כאלה אשר זקוקים להלוואות על מנת להצמיח ולהגדיל את העסק, יש כאלה אשר זקוקים להלוואות כדי לצאת ממשברים כלכליים בעסק, ויש עסקים הזקוקים להלוואות קטנות כדי לצאת מבורות של חישוב תזרים מזומנים לא נכון וכדומה.
ישנן דרכים שונות לקבל הלוואות לעסקים החל בבנקים דרך קרנות סיוע ומימון בסבסוד המדינה, וכלה בגופים חוץ בנקאיים ופרטיים. לכל אחד מגופים אלה יתרונות וחסרונות, ויש לבחון את כולם היטב כאשר נמצאים בצומת כזו או אחרת אשר דורשת מכם חמצן פיננסי לעסק מכל סיבה שהיא. 

מה הן הלוואות לעסקים מגופים חוץ בנקאיים
עד לשנת 2008 הגופים היחידים בארץ עסקו במתן הלוואות במשק היו הבנקים. אך בעקבות רפורמת בכר בתחום נפתח שוק ההלוואות לשחקנים חדשים, וכיום ניתן לקבל הלוואות לעסקים או לכל צורך אחר גם בחברות האשראי, בחברות הביטוח, ממלווים פרטיים המאושרים על ידי משרד האוצר וכדומה.
להלוואות מגופים חוץ בנקאיים כמה יתרונות במידה ואתם זקוקים להלוואה של כמה עשרות אלפי שקלים בלבד. חברות האשראי מסוגלות להעמיד לכם הלוואות בסדר גודל זה ללא כל ערבים או בטחונות וללא כל שאלות לגבי מטרת ההלוואה. החברה עורכת בדיקה קצרה של הרקורד שלכם ומעמידה את ההלוואה תוך 24 שעות מרגע בקשתה. ניתן לבקש הלוואות אלה בטלפון או באינטרנט ללא צורך בהגעה לסניף כל שהוא.
היתרונות של הלוואות לעסקים מגופים חוץ בנקאיים
היתרון הראשון הוא שאין צורך להגיע עם בטחונות וניתן לקבל אותה באופן כמעט מיידי. אין צורך בהצגת תוכנית עסקית או בהצהרה על מהות ההלוואה. ויתרון שלישי הוא שבמידה ואתם נמצאים בקצה תקרת האשראי שלכם בבנק, תהיה הלוואה זו אפשרית מכיוון שהיא לא נספרת בתוך תקרת האשראי שקבעו לכם בבנק. מבחינות רבות עובדה זו מהווה הצלה לעסקים רבים.

עורכי דין דיני עבודה



תפקידם של עורכי דין דיני עבודה
דיני עבודה נידונים בארץ בבית הדין לעבודה. עורכי דין דיני עבודה הם עורכי דין המתמחים בדיני עבודה באופן מיוחד. כאשר עובד מעוניין לתבוע את מעסיקו בבית הדין לענייני עבודה ישנה חשיבות עליונה להיעזר בסיוע משפטי וייצוג של עורכי דין דיני עבודה, וזאת כדי להבטיח לעובד את מלוא זכויותיו אשר מגיעות לו על פי החוק. חוסר בקיאותו של העובד עלול להכשיל אותו בתביעתו ועל כן הייצוג כל כך חשוב במקרה זה ללא כל צל של ספק. לחילופין, גם חברות ומעסיקים שונים נעזרים בייצוג של עורכי דין דיני עבודה על מנת להגן על עצמם בפני תביעות שכאלה, וכדי להבטיח כי תביעות מוגזמות או לא מוצדקות לא יתקבלו בבית המשפט.

תחומי העיסוק העיקריים של עורכי דין דיני עבודה הם:
זכויות העובד – אחד מן התחומים העיקריים בהם עוסקים עורכי דין דיני עבודה הוא תחום זכויות העובד. חשוב להדגיש כי עובד לא רק שזכאי לקבל פיצויי פיטורין, אלא שהוא אינו רשאי לוותר עליהם כלל מתוקף החוק. במקרים רבים מנסים מעסיקים להתחמק מתשלומי פיצויים במיוחד במקרים של משבר כלכלי שאליו נקלעו, ובמיוחד במקרים של עובדים וותיקים אשר צברו סכום פיצויים גבוה באופן מיוחד.

הלנת שכרעורכי דין דיני עבודה עוסקים ביותר תביעות של הלנת שכר מכל סוג אחר של תביעות. החוק קובע גבולות ברורים לדחיית תשלומי שכר לעבודה בחודש נתון, וכל איחור מעבר לכך נחשב מן הסתם למקרה של הלנת שכר שעל המעסיק יש לפצות את העובד בגינה. שיעור הפיצויים גבוה במיוחד על מנת להרתיע את המעסיקים מהלנת השכר של עובדיהם.
תביעות נגד הביטוח הלאומי – גם בתחום זה עוסקים עורכי דין דיני עבודה, והם מייצגים את התובעים את הביטוח הלאומי בכל הקשור לקצבאות אשר אינן משולמות, או שאינן משולמות בגובה הנדרש, בגין אי תשלום דמי מזונות שהביטוח הלאומי אחראי להם וכדומה. עורכי דין אלה מייצגים את התובעים גם בוועדות הרפואיות לקביעת אחוזי הנכות אשר יקבעו על ידי הביטוח הלאומי וכדומה.