יום שישי, 25 באוקטובר 2013

דלתות אוקסטיות



כיצד נדע שדלת היא אקוסטית
כאשר אתם עומדים לרכוש מוצרים שונים לבית או לבית העסק יש לכם סביר להניח לא מעט התלבטויות אילו דגמים קיימים ומה כדאי לכם לבחור יותר מכל. האמת היא שכך הם פני הדברים בדיוק בכל מה שקשור אל רכישה של דלתות אקוסטיות לכל סוג של מתחם באשר הוא.
אם כן, דלתות אקוסטיות הן דלתות אשר מבודדות מפני רעשים וקולות באופן הרבה יותר משמעותי מדלתות רגילות. בעבר היו מתקינים דלתות כאלה במוסדות שונים ואילו כיום ניתן להזמין דלתות אקוסטיות גם לדירות, בתים ומשרדים שונים. כאשר אנו בודקים דלתות עלינו לבדוק כמה אלמנטים חשובים ובינהם את רמת האיטום האקוסטי של הדלת ולא רק את צבעה והצורה שממנה עשוייה הדלת. על מנת לדעת האם דלת היא אקוסטית להל"ן כמה דרכים לבדוק זאת.

סימון הדלת
קיימת חובת סימון הדלת בתו התקן לרמת הבידוד האקוסטי של הדלת על ידי הטבעה בפאה האורכית של הדלת שתכלול את הפרטים הבאים:
·         דגם הדלת בהתאם להשתייכות הדלת לפי טבלת התקן של מכון התקנים.
·         האינדקס המשוקלל של פחיתות הקול כפי שנקבע במעבדה בהתאם למפורט בטבלה של תו התקן. דרגות אלה מסווגות לארבע קבוצות כאשר דרגה 1 היא הדרגה המבודדת הטובה ביותר ודרגה 4 היא הפחות מבודדת מבינהן.
בדיקות נוספות
כדי לוודא כי דלתות אקוסטיות אכן כאלה יש לשים לב גם לסוג המשקוף המגיע עם הדלת. משקוף בנייה מגלוון או משקוף היצוק בבטון לתוך הקיר יהיו חזקים ומבודדים יותר ממשקופי הלבשה או כיסוי, ממשקוף גבס או עץ. בנוסף יש לבדוק את פתח הדלת ולהתאים אותו לצרכים שלנו ולסביבת העבודה שלנו לפני שקובעים את גודל הפתח (בבית בתכנון לפני בנייה). למשל, בית שבו מנגנים באחד החדרים ידרוש דלתות אקוסטיות ברמה הגבוהה ביותר.
סוגי הדלתות
דלת פנימית חלולה או עם מילוי כוורת תהיה פחות אקוסטית מדלת מלאה במילוי פלקסבורד וכאשר יש צורך בבידוד אופטימאלי יש לוודא כי הדלת שאתם מזמינים היא אכן מלאה עם פלקסבורד ולא שום חומר אחר.

יום שבת, 19 באוקטובר 2013

אבני מזל



אבני מזל מייצגות
אם אתם בעניין של אבני מזל, המשמעות שלהן וההקשר שלהן אל עולם האסטרולוגיה המוכר לנו, וודאי תשמחו לדעת כי הגעתם אל הכתובת הנכונה לגבי מידע בתחום ייחודי זה. חשוב לציין את העובדה, כי אבני מזל נחשבות לא רק כסמל לבעלי מזל שונים, אלא שהאמונה היא כי בסופו של דבר אבני מזל יכולות להעניק כוחות לבעלי המזל ולעזור להם בעת מצוקה וכדומה. אבני מזל מייצגות העצם את כל המזלות על פי האסטרולוגיה, וניתן לרכוש אותן במארזים של שלושה אבני מזל אשר מייצגים את שלושת המרכיבים החשובים ביותר, והם:
·         המזל האסטרולוגי שלך
·         הכוכב השולט של המזל שלך
·         היסוד שלך
המארז כולל גם דף הסבר אודות המזל הספציפי בו מדובר, ואודות כל אחת ואחת מן האבנים אשר נמצאת בתוכו כמובן. יש לציין כי אבני מזל נחשבות לכלי מודעות מאד נפוץ בעולם כולו ולארץ הגיעו אבני מזל עם ההיחשפות לתרבויות המזרח העושות שימוש בכלים אלה כבר אלפי שנים. אנשים רבים נושאים את אבני המזל שלהם לכל מקום שאליו הם הולכים וניתן לשאת אותם על הגוף בכיס מיוחד או בארנק ובתיק. אבני מזל מהדהדות את המזל שלכם, תומכות בכם בכל אשר תלכו ומזכירות לכם מי אתם בכל שעות היום והלילה.
תפקידן של אבני מזל
אבני מזל נחשבות כבעלות סגולות מיוחדות לנושאים אותן על פי המזל ולפי המפה האסטרולוגית שלהם. אבני מזל מחברות את בני האדם לאנרגיות השורשיות שלהם ולקרקע  שלהם. האבנים מחברות את בני האדם אל הייעוד שלהם ועוזרות להם לממש את ייעודם בעולם. לאבני מזל מיוחסות גם סגולות ריפוי שונות ועזרה בעת סכנה או מצוקה.
אבני מזל ידועות לנו מתרבויות שונות במקומות מרוחקים ושונים בעולם. התפתחות השימוש באבני מזל באיזורים מרוחקים אלה מאלה לאורך הדורות ללא מגע בינהם מעניק להם חשיבות מיסטית ממדרגה ראשונה המעידה על הסגולות שלהן בכל מקום ובכל תרבות. האמונה הרווחת בקשר לאבני מזל היא כי הן מגלמות כוחות מיסטיים שונים שנועדו לעזרת האדם על פי אופיו ומצבו בעולם.

 

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

אורי עצמון



אורי עצמון מסביר על חלקה של אקסיום בהשקעות
המשנה למנכ"ל בחברת אקסיום, אורי עצמון, מסביר ומפרט מה בעצם החלק של חברת אקסיום, בכל מה שנוגע להשקעות של הלקוחות שלה. מדובר על נושא שלעתים יוצר בלבול - שכן מצד אחד אקסיום אכן מאתרת את הנכסים השונים, מגייסת כספים מטעם המשקיעים השונים, ואז רוכשת עבורם את הנכסים - אולם מה בעצם המעמד של חברת אקסיום לאחר הרכישה? מה המעמד של המשקיעים שלה? האם הם יכולים למשוך את השקעתם? איך הם מקבלים החלטות בנוגע לניהול הנכס? אורי עצמון מסביר ומפרט בעצם את המעמד של אקסיום, מול מעמד המשקיעים.



עצמאות למשקיע
אורי עצמון מסביר, כי אקסיום בעצם פועלת בעיקר בשלבי התכנון של ההשקעה עצמה, ולאחר מכן, הקשר כולו נותר בין המשקיעים לבין חברת הניהול המקומית. אקסיום בעצם מכינה את הקרקע להשקעות השונות. אורי עצמון מסביר כי הצוותים של אקסיום בוחנים היטב את הנכסים השונים, ורק אם הם נמצאים אמינים ועם פוטנציאל גבוה - אקסיום מציעה אותם להשקעה, כאשר היא משמשת כמתווכת. ברגע שהנכס כולו נרכש, אקסיום מעבירה את ניהול הנכס לידי השוכרים של הנכס במדינה הזרה, או שהיא מעבירה את הניהול לידי חברת ניהול מקומית. מרגע זה ואילך, השוכרים או חברת הניהול מנהלים את הנכס באופן שוטף - ומעבירים את דמי השכירות למשקיעים של אקסיום. אורי עצמון מסביר כי המשקיעים יכולים לשנות את החלטות חברת הניהול ברוב של 75%, וכבעלים מלאים של הנכס, יש להם בכל מקרה את היכולת לקבל החלטות שונות באשר לגורלו.

ומה אם אקסיום לא משקיעה יותר?
אורי עצמון מסביר כי חברת אקסיום נותרת תמיד ברקע של הנכס, ולעתים יש לה תכנונים שונים להשקעה נוספת בנכס, שיפורו, שינויו, וכיו"ב. עם זאת, מה קורה במצב שבו אקסיום לפתע תפסיק את הפעילות שלה לחלוטין בכל מה שנוגע לנכס? אורי עצמון מסביר שהדברלא משפיע כללעל ההשקעה - עדיין נותר הקשר בין חברת ניהול לבין המשקיעים, שיוכלו ליהנות מהמשך קבלת דמי השכירות.

יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

דלתות פנים



דלתות פנים – סקירה כללית
דלתות פנים היו עד זמן לא רב אלמנט פרקטי אשר בעצם בסופו של דבר היה אמור לחצוץ בין חדר לחדר ולהעניק פרטיות מלאה בכל אחד מן החללים של אותו מתחם עד כמה שניתן. אבל אפשר לומר כי עם המודעות הגוברת לעיצוב דירות, בתים ומשרדים, הפכו דלתות פנים לאלמנטים מעוצבים ביותר אשר משתלבים בעיצוב חלל המבנה באופן אסתטי ופרקטי יחדיו. דלתות אלה מיוצרות כיום במגוון חומרים, צורות ועיצובים שונים והמבחר הוא עצום למדי ללא כל צל של ספק, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא דלתות פנים מתאימות לסגנון העיצוב הנדרש ובעלויות משתנות על פי סוגי הדלתות, החומרים השונים והדגמים אשר קיימים כיום בשוק זה.

סוגים שונים של דלתות פנים אשר מחכות לכם
דלתות פנים מחולקות לפי חומרי ייצור, חומרי בידוד, רמת העיצוב וכדומה. החומרים העיקריים שמהם עשויים דלתות הם:
·         עץ מלא
·         סגסוגת עץ מסוגים שונים
·         מתכת
·         זכוכית
אלה ארבעת החומרים העיקריים שגם הם מתחלקים לתתי סוגים של עץ מסוגים שונים, מתכות שונות וזכוכיות ברמות שונות. בהרבה מקרים נעשה שילוב של כמה חומרים כמו שילוב בין עץ לזכוכית, מתכת וזכוכית, מתכת ועץ וכדומה.
מה מתאים למה
מבלי להיכנס לעובי הקורה ניתן לומר כי דלתות עץ מלא מתאימות לבתים פרטיים או למשרדים המעוניינים בעיצוב מהודר, בעוד שדלתות העשויות סגסוגת עץ או תיבת עץ המצופה דיקט מתאימות למבני ציבור, משרדים שונים, וגם לבתים ודירות. דלתות זכוכית מתאימות יותר לעסקים שונים ולמשרדים שהעיצוב שלהם בקו פתוח. דלתות אלה מגיעות בזכוכית מחוסמת שקופה או אטומה לפי הצורך.
סגנונות ועיצובים
דלתות פנים מגיעות כיום באין ספור סגנונות ועיצובים. דלתות עץ מלא ניתנות לעיצוב מרהיב עם תבליטים וקישוטים שונים, בעוד שדלתות מתכת וזכוכית יכולות להתאים מאד לבתים ומשרדים המעוצבים בקו מודרני ועכשווי. את הדלתות ניתן להזמין כמעט בכל צבע שרוצים ובכל גודל שנדרש. יש דלתות המיוצרות באופן סטנדרטי וניתן לבחון אותם באולמות התצוגה השונים בעוד שדלתות אחרות ניתנות לעיצוב וייצור על פי הזמנה אישית.

יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



מה חברת פאונדרס יכולה להציע לכם?
מאז ומתמיד רציתם להשקיע בשוק הנדל"ן, ובפרט בכל מה שנוגע להשקעות של נדל"ן בחו"ל. שם, היצע האפשרויות הוא פשוט עצום ללא כל צל של ספק ופורש בפניכם קשת רחבה ביותר של אפשרויות השקעה כאלה ואחרות בתחום מניב זה כיום. יחד עם זאת, דווקא משום שמדובר על מגוון עצום של אפשרויות, קל לאדם הממוצע ללכת לאיבוד בין כל המידע שחשוב לקבל בהקשר להשקעות שונות, וכאשר רוצים לבחון את כל הנכסים האפשריים - לא פעם ההשוואה העצמאית היא מורכבת במיוחד מטבע הדברים ללא כל עוררין. על כן, מומלץ בחום לפנות אל חברת פאונדרס, אשר תוכל לסייע לכם לא מעט בדרך להחלטות חשובות בנוגע להשקעות שלכם בנדל"ן, ובעצם תיתן לכם את הנתיבים הטובים ביותר להשקעות של נדל"ן בחו"ל ללא כל צל של ספק.



כיצד משקיעים בחברת פאונדרס?
כאשר מדובר על השקעות נדל"ן בחו"ל, חברת פאונדרס בעצם נותנת לכם את האפשרות להשקיע את הכסף שלכם, אך ורק בנכסים כאלה אשר נחשבים בטוחים להשקעה, ונחשבים גם פורים באופן מיוחד, מבחינת התשואות אשר יוחזרו לכם עקב ההשקעה שלכם. בחברת פאונדרס, בוחנים עבורכם נכסים אפשריים להשקעות נדל"ן בחו"ל. פאונדרס מעמידה מספר בחינות מרכזיות, ברמה גבוהה במיוחד, כדי לבדוק אילו נכסים נחשבים טובים להשקעה. בין השאר, פאונדרס עורכת בדיקות מדוקדקות ברמת המדינה שבה מושקעים, ולאחר מכן היא גם בוחנת את אזורים השונים בתוך המדינה, ולאחר מכן נכסים ספציפיים. היא בודקת מי יכול להתעניין גם בשכירות עתידית של הנכס, האם תהיה עליה פוטנציאלית בערכו, וכיצד המדינה מתייחסת למשקיים זרים - ורק אם כל הנתונים מתאימים, פאונדרס מנתבת לשם את הכסף של משקיעיה.

הדבר הבטוח עבורכם
לכן, בכך שאתם תפנו לחברת פאונדרס, אתם בעצם תבטיחו לעצמכם תשואה איכותית עבור הכסף שלכם. כאמור, חברת פאונדרס לא ממהרת על הכסף שלכם, וכאשר אתם פונים אליה, היא מציגה עבורכם את מגוון אפשרויות ההשקעה ברחבי העולם, ואתם חופשיים לבחור מתוך מגוון האפשרויות, היכן אתם תשקיעו את הכסף שלכם.