יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



אילו בדיקות דנה תדמור ואקסיום עורכים?
אם אתם שוקלים באיזה אפיק כדאי לכם להשקיע כיום את כספכם, ולהבטיח לכם תשואות נאות למדי נראה כי מהר מאד תגלו כי את העובדה כי בשנים האחרונות האפיק הזה הוא לא אחר מאשר השקעה בנדל"ן אם בארץ ואם בנכסים שונים כאלה ואחרים בחו"ל. מבחינת דנה תדמור, מנכ"לית חברת אקסיום, כאשר היא מקבלת את הכסף מן המשקיעים של החברה - היא מתייחסת אליהם ברצינות הראויה לכך כמובן. מדובר על סכומים כאלה אשר יכולים להצטבר למיליוני דולרים - ויש להשקיע אותם בצורה נבונה. דנה תדמור מפרטת ומסבירה, כי המשקיעים של אקסיום סומכים עליה שתבצע את ההחלטות הנכונה- והיא מבחינתה מעוניינת לעמוד בציפיות הגבוהות שלהם. איך היא ושאר הצוות המקצועי של אקסיום עושים זאת? בין השאר, באמצעות בדיקה מדוקדקת בנכסים שבהם החברה משקיעה.

לא משאירים שאלה אחת
בין השאר, דנה תדמור ואקסיום עורכים בדיקות מקיפות עבור הנכסים האפשריים להשקעה, הן ברמת המדינה הרלוונטית, והן ברמת הנכס עצמו. מבחינת הבדיקות למדינה - הם בודקים קודם כל את האקלים המדיני והכלכלי, וכן את המצב הגיאופוליטי במדינה. הם בוחנים לא רק מדיניות כלכלית כללית, אלא גם את המדיניות כלפי שוק הנדל"ן וכלפי כניסה של משקיעים זרים. ההעדפה של דנה תדמור, היא שאקסיום תיכנס לשווקים שהם יש רצון לפתח את המגזר העסקי – ולכן מוכנים לקבל השקעות נדל"ן מבחוץ, כאשר חברה משקיעה כמו אקסיום, תשכיר את הנכסים לגורמים עסקיים במדינה.
מעבר לכך, בוחנת תמיד דנה תדמור את הנכס עצמו באמצעות הצוות המקצועי של אקסיום - האם הוא נמצא על קרקע מבוקשת, האם יש פעילות של המגזר העסקי באזור, האם יש בכלל ביקוש לנכס באזור זה וכיו"ב.



ומה זה מאפשר לכם?
לכם, כמשקיעים בחברת אקסיום, מאפשרות הבדיקות של דנה תדמור להיות בטוחים שהכסף שלכם נמצא במקום הנכון. אתם מפנים סכומים לא מעטים לאקסיום - והצוות המקצועי של דנה תדמור בוחן היטב את הנכסים האפשריים, ומפנה את הכסף שלכם אך ורק לפרויקטים רווחיים.

יום שבת, 28 בספטמבר 2013

בחירת רופא שיניים ברמת גן



אודות רופא שיניים ברמת גן

בכל מה שמדובר על רפואת שיניים באופן כללי מסתבר כי אין מדובר במשימה פשוטה כלל וכלל לבחור רופא שיניים ברמת גן אשר הינו ראוי באמת. מדובר בהחלטה משמעותית לטובת שמירה תקינה של בריאות הפה. בחירת רופא שיניים ברמת גן מושפעת מהמלצות של מכרים כאלה ואחרים, ובכל זאת, צריך לבדוק כי אותו רופא שיניים עונה על קריטריונים מסוימים חשובים ביותר כאלה ואחרים.

תכונות חשובות שחשוב שיהיו אצל הרופא שלכם

על רופא שיניים ברמת גן להפגין דיוק ויסודיות. אפשר לבחון תכונות אלו לפי משך זמן הבדיקה שהוא מבצע. בנוסף, רופא שיניים ברמת גן, במידה שהוא ראוי, יערוך בדיקה מעמיקה ומקיפה, זאת תוך התייחסות להיסטוריה הרפואית והענקת טיפול ממושך מבלי תחושה של לחץ. בחירת רופא שיניים ברמת גן אף מושפעת מההשכלה של רופא השיניים. ראוי שהרופא יהיה מעודכן תמידית בספרות המקצועית, תוך הפגנת אהבה כנה למקצוע. מסיבה זו, מומלץ לשאול באופן ברור את רופא השיניים ברמת גן אודות השכלתו, כיצד הוא מתעדכן, ומהי הספרות הרפואית דרכה הוא עושה זאת.

רופא שיניים אכפתי זה כל העניין

כדאי לבחור רופא שיניים ברמת גן אשר אכפת לו באופן מלא גם מבריאות השיניים וגם מהיגיינת השיניים של מטופליו. רגש האכפתיות שלו, עשוי לבוא לכדי ביטוי בהסברים מעמיקים אודות דרכים אפשריות שימנעו בעיות עתידיות בשיני המטופל, לדוגמא – הסבר על צחצוח יעיל ונכון. בחירת רופא שיניים ברמת גן מושפעת אף מסביבת העבודה שלו. ראוי לבחון סביבה זו, וכן את הסדר והסטריליות הקיימים בחדר הרופא ובקליניקה.

לא להתמקד רק בעלות של טיפולי השיניים הצפויים לכם

בבואכם לבחור רופא שיניים ברמת גן, אל תתמקדו אך ורק בעלות של הטיפול (על אף שמדובר בפרמטר חשוב ביותר ללא כל צל של ספק). עם זאת, רופא שיניים ברמת גן בעל תעריפים יקרים, לא בהכרח יהיה טוב יותר מקולגה שמציע תעריפים נמוכים יותר, אך ברוב רובם של המקרים, מחיר יקר יעיד, על מיומנותו של הרופא, על טיב החומרים והמעבדה.


יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



התשואות אשר אקסיום מעבירה למשקיעים
אין זה סוד כי בעידן של היום לא מעט אנשים, מתעניינים מאד בשוק הנדל"ן, ובאפשרויות השונות להשקעה בו הלכה למעשה ברחבי העולם כולו. השאלה היא כמובן איך אפשר בכלל להתחיל ולהשקיע בנכסי נדל"ן אשר יהיו מניבים - כאשר בכדי לרכוש אותם יש להשקיע סכומים גבוהים באופן מיוחד? כאן נכנסת חברת אקסיום לתמונה, ומציעה לכם מודל ייחודי ביותר ללא כל צל של ספק. אתם בעצם מצטרפים לפרויקטים שונים של השקעות אשר אקסיום מנהלת כיום הלכה למעשה ובמקצועיות רבה, יש לציין. האמת היא כי אתם לא המשקיעים היחידים - אלא מצטרפים למשקיעים נוספים אחרים של החברה. כל אחד מביא חלק מסוים - ובתמורה לכך רוכש בעלות מסוימת על הנכס בו מדובר - וכך הוא גם זכאי לתשואה מתאימה.



תשואה יחסית להשקעה
המודל של אקסיום כמובן מעניק בחזרה תשואה, ביחס ישר להשקעה שלכם בנכס מסוים. אם למשל אדם מסוים השקיע 10% מנכס ואדם אחר השקיע 25% באותו נכס- ברור שגם התשואה תחולק בהתאם. כך בעצם, ככל שהשקעתם יותר - כך תוכלו לקבל יותר בחזרה, שכן יש לכם בעלות רחבה יותר על הנכס.
עם זאת, יש כמובן פרמטרים אחרים שמשפיעים על גובה התשואה שתקבלו מחברת אקסיום, מעבר לחלק היחסי של ההשקעה שלכם. השאלה היא כמובן עד כמה הנדל"ן שבו השקעתם נחשב למניב ואיכותי. ככלל, אקסיום מעדיפה תמיד לעבוד עם נדל"ן מניב ולבחור בשוכרים מגופים מסחריים או ציבוריים חזקים מאד - כך שהתשואה תהיה קבועה וגבוהה. עם זאת, יש הבדלים שונים בתשואה של אקסיום וגם כאן יש כמובן יחס מסוים לגובה ההשקעה - נכסים שיש צורך להשקיע בהם סכומים גבוהים יותר, גם יכולים להניב בהמשך סכומים גבוהים יותר בתור תשואה.

ומה מתאים לכם?
יש אנשים אשר מעדיפים להשקיע סכומים גבוהים ולקבל בחזרה סכומים גבוהים, ויש כאלו שמעדיפים להישאר בסכומים הנמוכים יותר. אקסיום מקבלת בברכה את אלה ואלה - והם ישמחו להתאים עבורכם תיק השקעות, לפי ההעדפות והיכולות הפיננסיות שלכם.

יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

דלתות אקוסטיות



על אודות דלתות אקוסטיות

בכל מתחם בו אנו מציבים דלתות על מנת להפריד בין החללים השונים של המבנה צריך להשקיע מחשבה רבה על סוג הדלתות אשר נדרש בעצם, על מנת שהן תוכלנה למלא את תפקידן נאמנה באותו מבנה. בעיה נפוצה המטרידה לא מעטים מאיתנו, הינה דלתות אקוסטיות אשר נחבטות בכל פעם שישנו מעבר של רוח קלה. דלתות אקוסטיות נמצאות בבתים מסוימים וטריקה של דלת עשויה לגרום לנזקים בבית ללא כל ספק. דלתות אקוסטיות אשר נטרקות, עשויות לגרום, חלילה, למשקופי הבית, להתנתק מהקיר וכן לגרום לסדקים חמורים בקירות. מובן שיש גם מחיר כלכלי לכל עוגמת הנפש הזו – עלות דלתות אקוסטיות, עלות תיקוני הטיח והסיוד, ועוד. בפרט מטרידה הבעיה המדוברת, את ההורים בעלי הילדים, מפני שלעיתים, דלתות אקוסטיות עשויות להיטרק על אצבעותיו העדינות של הילד, ולגרום להן בכך לחבלות.



הימנעות מטריקה לא נעימה

על מנת להימנע מטריקה של דלתות אקוסטיות, רצוי ללמוד על מגוון קיים של מעצורי דלתות, בהן ניתן לעשות שימוש מיידי. ישנם מעצורי דלתות אקוסטיות מסוגי פלסטיק שונים- החל מהמעצורים הפשוטים המשולשים הללו, בצבעים שונים. קיימים מעצורי דלתות המעוצבים בצורות שונות ומדגמים שונים ומפתיעים, אשר ניתן להתאים לעיצוב הפנים של החדר הספציפי. ברוב המקרים, מדובר על מעצור דלתות אקוסטיות של חדרי ילדים – על כן אפשר למצוא מעצורים עם דמויות מוכרות שילדים אוהבים, למשל – דמויות מסרטים מצוירים וכיו"ב.

מעצורים קבועים

יש את האנשים שאינם מעוניינים לעשות שימוש במעצורים בולטים מדי עבור דלתות אקוסטיות. לטובת אלו, ישנה אפשרות נחמדה ופרקטית, שהיא – התקנת מעצורים על הדלת עצמה. סוג זה של מעצורי דלתות אקוסטיות, מורכב משני חלקים – חלק אחד מותקן על הדלת מצידה הפנימי (זה הקרוב אל הקיר), המכונה "תופסן", וחלק שני המותקן על הרצפה, המכונה "פין". לאחר התקנת מעצור כזה, הרי שעם פתיחת הדלת – הפין נכנס לתוך החלק המותקן על הדלת – התופסן. אפשרות זו מתאימה רק עבור אלו שאין להם בעיה לקדוח חור ברצפה – פעולה הכרחית עבור סוג זה של מעצורי דלתות אקוסטיות.

יום שני, 16 בספטמבר 2013

פציולי



כיצד בוחרים פסנתר לרכישה

אין כל צל של ספק כי רכישה של פסנתר רחוקה להיות עניין של מה בכך, מכל היבט שהוא שנביט עליה. ראשית, מדובר בהוצאה לא קטנה, אשר מחייבת בדיקה יסודית של עלויות הכלים השונים אשר רלבנטיים באותה נקודת זמן לרכישה. האמת היא כי מן הסתם ישנם פסנתרים טובים יותר וישנם טובים פחות לרכישה וחשוב להכיר את כל האפשרויות. קיימים פסנתרים מעולים שפחות נמכרים, על אף איכותם הבלתי מתפשרת הידועה. אחד מהם הוא הפסנתר האיטלקי – פציולי. זהו פסנתר איטלקי הידוע כאיכותי במיוחד, על אף שהחלו לייצרו רק ב-1981. 


פסנתר ככלי אריסטוקראטי

פסנתר הוא אחד מהכלים האהובים ובעלי התדמית הטובה ביותר מבין כלי הנגינה השונים. מדובר בכלי אריסטוקראטי, אשר במשך שנים שימש ככלי חשוב בסלוניהן של משפחות אצולה רבות באירופה. גם כיום, משפחות הרוצות לשוות לביתן מראה אריסטוקראטי ואצילי, נוהגות להכניס פסנתר לסלון ביתן. פסנתר מסוג פציולי, שהינו פסנתר כנף יוקרתי מבין היוקרתיים ביותר, אינו נפוץ בבתים פרטיים, אלא יותר בתזמורות ובארמונות למיניהם.

פרמטרים שונים של פסנתר

עניין חשוב הוא להגדיר מהו הפסנתר המתאים לכם. הגדרה זו תשפיע משמעותית על מחיר הפסנתר. לא תמיד קיים הצורך לרכוש פסנתר יקר במיוחד, כמו פציולי. היכן הפסנתר ימוקם? אם החדר המיועד עבור הפסנתר הוא קטן, הרי שהפסנתר שתיקנו לא יהיה גבוה. תוכלו להסתפק בפסנתר שגובהו לא יעלה על 122 ס"מ. פסנתר גבוה יותר, מלבד עלותו הגבוהה, יעניק צליל פתוח יותר, וחדר קטן הוא בעל תנאים אקוסטיים שיגרמו לצליל של פסנתר כזה להישמע חזק מדי.

הגדירו את המטרה לרכישת פסנתר

מדובר בנקודה חשובה ביותר. באם אתם רוכשים פסנתר רק לשם האווירה והיופי הנוצרים סביבו, איכות הצליל יכולה להילקח פחות בחשבון, בזמן הרכישה (למרות שכדאי לקחת בחשבון, שהפסנתרים היפים יותר, יהיו גם היקרים יותר). באם אתם רוכשים פסנתר לשם התחביב, הרי שחזות הפסנתר תהיה חשובה פחות, וגם הצליל לא חייב להיות מהאיכותיים ביותר. פסנתר כזה יהיה זול יחסית, כיוון שלא יהיה גבוה, וייתכן שיהיה ישן.