יום שלישי, 23 ביולי 2013

בגדי ים 2015



עונות הקיץ מגיעה – ואיתה מגיעים גם בגדי ים 2015

עונת הקיץ היא כה נהדרת ללא כל צל של ספק. כמה טוב שעונת הקיץ בישראל היא כה ארוכה – היא מתחילה בסוף חודש מאי, ומסתיימת במהלך חודש ספטמבר, על פי רוב בסוף חודש זה. זה מקנה לנו קרוב לחמישה חודשים של קיץ נהדר, בו אנחנו יכולים ללבוש בגדי ים 2015 ולהתענג על קרני שמש חמימות, וכמובן שגם על יום ארוך, ושקיעה מאוחרת אשר מביאה לכך שאור היום נמשך גם לאחר השעה שמונה בערב.

ביקורים בחוף הים

ביקורים בחוף הים בזמן הקיץ הישראלי הם דבר נדרש ואף פופולארי מאוד. בגדי ים 2015 מגיעים מהחנויות הישר לארון הבדים שלנו, אותו אנו פותחים לפני שאנו יוצאים לחוויה הבאה שלנו על חוף הים. בגדי ים הם בגד המיועד כמובן, לטובת ביקור בחוף הים. ישנם בגדי ים לגברים ובגדי ים לנשים – כפי שעוצבו בהתאם להתניות החברתיות, במשך אלפים בשנים. חוף ים זהו בגדי ים 2015, אבל חוף ים הוא גם דברים נוספים.


מהו חוף ים בשבילך?

חוף ים הוא מרבדי חול יפהפיים הפרוסים לאורכם על עשרות קילומטרים של חופים יפים. חוף ים הוא קו הקו שנושק בין הים לבין היבשה. זהו מקם מפגש של שני היסודות – המים והאדמה. זהו מקום מפגש נהדר של האדם עם חיק הטבע. בואו לחוף הים האהוב עליכם, כאשר אתם לבושים עם בגדי ים 2015. שם תוכלו להתרווח וליהנות מאוויר ימי צלול, משמש מפנקת (אל תשכחו להתמרח בכמות מספרת קרם הגנה) ועוד.

איזה בגד ים ללבוש?

בגדי ים 2015 מגיעים במאות סוגים שונים, לגברים ולנשים, כאשר לנשים יש את האפשרות לבחור בין בגד ים שלום, לבין בגד ים שני חלקים. אתם מוזמנים לשטוף את העיניים עם קולקציות בגדי הים החדשות של עונת 2015, וכמובן לבחור את בגד הים שעושה לכם את זה יותר מכל דגם אחר שראיתם לאחרונה. חשוב מאד שתרגישו מאד בנוח בבגד הים שבחרתם על מנת למקסם את חוויית הביקור בים ובבריכה. קיץ מהנה!

יום שני, 15 ביולי 2013

פתיחת מזל



פתיחת מזל – להיפטר מהמזל הרע

מי מאיתנו לא הרגיש בתקופות מסוימות בחיים שהוא תקוע? מי מאיתנו לא מרגיש מעוכב בתחומים מסוימים? קושי במציאת פרנסה ראויה, בעיות פריון לא מוסברות, כישלון ביצירת זוגיות ועוד. לעיתים אנו מכנים זאת בשם "חוסר מזל" ולעיתים חווים זאת ככישלון מרפה ידיים. ברוב המקרים מדובר בסוג של עין הרע ממנה אנו סובלים, שלא תמיד נגרמה לנו בזדון. לעיתים המזל שלנו מושפע מתאריך הלידה, מהשם שנבחר עבורנו וכדומה, לעיתים העיכובים נובעים ממחשבות שליליות של אחרים עלינו או ממחשבות שליליות שלנו על אחרים. בכל מקרה, לכל הבעיות הנ"ל, יש פתרון פשוט והוא נקרא פתיחת מזל



עין הרע

כאמור, לעיתים חוסר המזל הוא מולד ונקבע בתאריך הלידה, השם, או בגלל אירועים מסוימים שהתרחשו בזמן ההריון או בעת הלידה. ממקרים כאלה אין לנו דרך להימנע, ביכולתנו רק  לפעול עכשיו כדי להסיר את המזל הרע מעצמנו. עין הרע, לעומת זאת, גורמת לחסימת מזל על ידי שליחת אנרגיה שלילית או מחשבות שליליות לאחרים. הטלת עין הרע על מישהו אחר יכולה להיגרם ללא כוונת זדון, מתוך תחושת קנאה טבעית שגרמה לנו למחשבה שלילית ואף לחזור אלינו כשהיא מועצמת. מומלץ להתמקד במחשבות חיוביות.    
 

מתי צריכים לעשות פתיחת מזל?
 
לא כל כישלון, עיכוב או חוסר הצלחה שציפינו לה צריך לגרום לנו לרוץ ולעשות פתיחת מזל. אולם, אם אתם חווים כישלונות חוזרים באותו תחום או כישלונות מרובים בנושאים שונים, ואם אתם חווים את עצמכם כמעוכבים על ידי כוח חיצוני שאינו תלוי בכם, רצוי ללכת לייעוץ אצל מטפל מנוסה לביצוע פתיחת מזל.  


מהי פתיחת מזל?

פתיחת המזל והסרת עין הרע יכולה להיות תהליך פשוט שניתן לבצע בצורה עצמאית, אך במקרים מסוימים נדרשת התערבות מקצועית, בהתאם לכך התהליך עצמו עלול להיות ארוך יותר, מסובך ואף להגיע לעומקים פנימיים ורגשיים גדולים. הדרכים להסיר את המזל הרע מגוונות. ניתן להשתמש בתפילות מיוחדות, סגולות ספיציפיות המיועדות למקרים מסוימים, שינוי שם, שימוש בקמיעות שונים ועוד. השיטה משתנה לפי המטפל אליו הולכים, המבצע את בדיקותיו, נותן המלצות, הוראות, ומבצע חלק מהתהליך בעצמו, כמובן.

יום שבת, 13 ביולי 2013

מצלמות אבטחה



אין זה סוד, כי פעמים לא מעטות, מצליחות מצלמות אבטחה אשר ממוקמות במבנים שונים כאלה ואחרים, בין אם פרטיים ובין אם עסקיים או מוסדיים, לתעד דברים שונים, אשר אתם בעצמכם לא ציפיתם לראות בוודאי. אם כן, נוכל במאמר זה לחשוף אתכם לכל מיני חוויות אשר עברו בעלי מצלמות אבטחה נסתרות.

מצלמות אבטחה

מה אפשר לגלות בעזרת מצלמה נסתרת
ייתכן מצב לא נעים בו ישנה כנופית רחוב שמסתובבת בין בתי השכונה ומטילה טרור על השוכנים בה. זוג בריטי הגיע למצב דומה והחליט להתקין מצלמות אבטחה נסתרות, על מנת לתעד את הבנדיטים, כדי שתהיה להם הוכחה להגיש למשטרה. יום לאחר התקנת המצלמות, הרכב שלהם נפגע. הזוג מיהר לבדוק את החומר שהוקלט במצלמה. הם נדהמו לגלות שלא היה מדובר בילדים או בכנופיית פושעים, כפי שציפו. הם הבחינו בכתם לבן. הכתם הופיע ונעלם מספר פעמים מה שהביא את הזוג הבריטי לכדי מסקנה שמדובר ברוח רפאים. דברי הזוג גובה על ידי חוקרים של תופעות על טבעיות, שטענו כי מצלמות אבטחה נסתרות הן כלי טוב לאיתורן של רוחות רפאים וכי לא מדובר בפעם הראשונה שישנו דיווח דומה.

עוזרות בית, מטפלים, בייביסיטר
ייתכן שהחלטתם לשים יהבכם על הבייביסיטרית החדשה או על המטפל בילדכם הקטן, או שמא על עוזרת הבית לה הענקתם מפתח לבית, על מנת שתוכל להגיע בזמנה הפנוי ולדאוג לניקיונם של המטבח והסלון. תוכלו להתקין מצלמות אבטחה נסתרות, כדי לוודא שאין הם גונבים כסף או תכשיטים יקרים מהחדרים. היו מקרים בו אלו שהגיע לתת שירות, נתפסו בעדשותיהן של מצלמות אבטחה נסתרות, כאשר הם מודדים את הבגדים של בעלי הבית, מקפלים אותם ומחזירים לארון. 

ילדים שמחסלים קופסאות שלמות של עוגיות
עם מצלמות אבטחה נסתרות תוכלו אף להשגיח על מעשיהם של ילדיכם האהובים. תוכלו לגלות שלא הם מחסלים את מלאי השוקולדות או עוגיות שבבי השוקולד הטבעוניות לשנה הקרובה, אלא עוזרת הבית שלכם. מובן, שבאותה הזדמנות תוכלו גם להשגיח על מעשיהם של ילדיכם, כאשר אתם אינכם בבית.


התקנת מצלמות אבטחה



אודות התקנת מצלמות אבטחה

כאשר אנחנו מדברים על מצלמות באופן כללי, הרי שמדובר מן הסתם על תחום מורכב ביותר אשר כולל בתוכו מגוון סוגים של מצלמות שונות אשר כל אחת מהן נועדה לשרת מטרה שונה כזו או אחרת. אחד מן הסוגים הבולטים ביותר הוא ללא כל צל של ספק מצלמות אבטחה. האמת היא, שישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה, כמו במערכות נגד פריצה ואזעקה, אותם ניתן להתאים לכל לקוח, לטובת הצרכים המסוימים שלו. התקנת מצלמות אבטחה תביא להימצאותן של מצלמות שיעמדו בתנאים חיצוניים קשים, כמו תנאי מזג אוויר קשים, וכמובן שהמצלמות גם יהיו מוגנות בפני מים. סוגים אחרים של מצלמות אבטחה אינן עמידות בפני מים, ועליהן להיות מוצבות תחת קורת גג.

התקנת מצלמות אבטחה

מהן מצלמות אבטחה?

ישנן מספר קטגוריות למצלמות אבטחה. לפני התקנת מצלמות אבטחה, כדי להכיר אותן. הקטגוריה הראשית, היא ראיית לילה. בימינו, רוב רובן של המצלמות מתאימות לזמני לילה, בתנאים של חשיכה מוחלטת. משמעות הדבר היא – התקנת מצלמות אבטחה צריכות להיות בעלות לדים שיאפשרו את ראיית הלילה. עם זאת, ישנן מצלמות שלא כוללות את הלדים הללו, ולכן לא מתאימות לראיית לילה.

מהם היתרונות של מצלמות אבטחה?

מצלמות גוף – סוג נוסף של מצלמות. מצלמה זו אינה מתאימה לרוב לראיית לילה (אינה כוללת לדים) אך לאיכותיות יותר שביניהן יש לוקס נמוך ביותר, מה שמאפשר לכל חלקיק אור קטן להאיר את כל איזור הצילום של המצלמה, ממש כאילו ישנה נורה דולקת המאירה את טווח הצילום. אולי כדאי לשקול התקנת מצלמות אבטחה מסוג זה. באם מצלמה מסוג זה מותקנת בחוץ, יש להתקינה במיגון חיצוני.

סוגים נוספים של מצלמות אבטחה

מצלמות צינור מותאמות להתקנה חיצונית והן מוגנות מים. הן ישמשו לראיית לילה. התקנת מצלמות אבטחה מסוג זה מתאפשרת עם זרוע לתליה והיא אינה מחייבת איזשהו מיגון חיצוני. סוג נוסף של מצלמת אבטחה – מצלמת כיפה, שהינה דקורטיבית ומתאימה לכל מקום – כולל התקנה פנימית או התקנה חיצונית. התקנת מצלמות אבטחה מסוג זה, תתאים למשרדים ואף לבתים פרטיים.



הלוואות פרטיות



בעלי עסקים קטנים וגדולים, וגם אנשים פרטיים, כולם לעיתים מרגישים את הצורך בסיוע כלכלי כזה או אחר, על מנת להגיע למקום אליו הם חולמים להגיע בסופו של דבר – איזה שהוא יעד נכסף, כלכלי, רוחני וכו'. בנוסף לכך, אין הם מעוניינים להגיע לחובות ולמצבים לא נעימים, מול אלו עמם יש להם קשרי עבודה וקשרים כלכליים. בטרם מגיעים להבנה הזו, כי יש צורך לקחת הלוואות פרטיות, ראוי לזכור קודם, כי אותה הלוואה היא גם כסף שיש להחזיר אותו לאחר סיומה של תקופה מסוימת בתוספת של ריבית. 

הלוואות פרטיות

מטרתן של הלוואות פרטיות
על הבן אדם אשר לוקח הלוואות פרטיות לשאול את עצמו לגבי המטרה של אותה הלוואה. האם מדובר במטרה שהיא אכן ראויה? האם באמת יש הכרח לקחת הלוואות פרטיות לצורך אותו עניין? האם מדובר בהלוואות פרטיות לטובת צרכים שוטפים – כמו תשלומים לשכר דירה, או לטובת טיול לחו"ל, רכישת רכב או צורך אחר, או שמא מדובר בלקיחת הלוואות פרטיות לטובת הגדלת העסק וכתוצאה מכך, גם הגדלת הרווחים, בטווח הארוך? כל אלו הן שאלות שבאמת חשוב לשאול ולעמוד על טיבן של התשובות.

סוגי הלוואות פרטיות
לאחר שביררנו עם עצמנו את מטרת ההלוואה, עלינו לפנות ולבחון את האפשרויות הקיימות לפנינו, מתוך מבחר של הלוואות פרטיות. מחד, ישנן אפשריות להלוואות בנקאיות, המשתנות בהתאם לתנאיהם של הבנקים השונים. מאידך, ישנן אפשרויות להלוואות חוץ בנקאיות. עלינו לבצע בחינה מדוקדקת של התנאים בכול תכנית המעניינת אותנו, ולבצע את הבחירה המושכלת ביותר.

העניין של הבנקים בהלוואות פרטיות
לבנקים יש, כמובן, גם אינטרסים משלהם. הלוואות פרטיות המוענקות על ידי הבנקים, מביאות ריביות לבנקים. גם עבור הלקוח זוהי דרך נוחה יותר לקבל הלוואות פרטיות מבנקים, יותר מאשר מבן אדם פרטי. זה גם בטוח יותר. ישנה האפשרות לקחת הלוואות פרטיות בסכומים קטנים יחסית, לעומת הלוואות פרטיות בסכומים גדולים. מובן שלכל תכנית כזו יהיו תנאים שונים והגדרות שונות. הלוואות פרטיות מסוימות יתאפשרו תוך החזרה עם הצמדה לריבית פריים, לעומת הלוואות אחרות, שיוצמדו למדד.