יום שלישי, 7 במאי 2013

בגדי חוף



איזה צבעים של בגדי חוף נחשבים למוצלחים?
הקיץ הולך ומתקרב ואין ספק כי הנושא של בגדי חוף נמצא כבר בראש מענייהם של רבים מאלה שפוקדים חדשות לבקרים את מתחמי הים והבריכה ברחבי הארץ. האמת היא, כי כאשר את רוצה לבחור בגדי חוף לכבוד הפתיחה של עונת הרחצה, אחד הדברים שחשוב מאד לשים לב אליהם, הוא באשר לבחירות הצבעים של השמלות השונות. כמו בכל בגד אחר, גם במקרה של בגדי חוף אתן יכולות לבחור מתוך קשת הצבעים המלאה - מצבעים כהים לבהירים, מחמים לקרים, מבגד חוף בצבע פשוט יחסית, לעומת בגד חוף אשר כולל מגוון של צבעים. אז מה כדאי לכן לבחור?

למי מתאים הדפס פשוט?
יש לא מעט בגדי חוף אשר כוללים בסך הכל הדפס פשוט למדי. לעתים מדובר על צבע אחיד, ולעתים גם לא מדובר על גוון מושך מאד. גוון זה מאתים למי שמחפשת בגד פשוט מאד, זול למדי, שבסך הכל יהיה מרווח למדי. יש לא מעט שמלות בגווני אפור ואוף ווייט, שיוכלו להתאים לכן מאד. יתרון מרכזי בבגדים הללו, הוא שהם גם יכולים להתלכלך, כאשר אתן לא צריכות לדאוג לכל כתם.

צבע אחד שולט
אפשר לבחור בגדי חוף שבהם יהיה צבע אחד שולט, ויהיה בוהק במיוחד. הטרנד הבהיר חזק היום מאד, ולא מעט נשים בוחרות ללבוש בגדי חוף בצבעי לבן צחור. היתרון המרכזי הוא כמובן בכך שמדובר על מראה מושך מאד, שגם יכול להשתלב בצורה נהדרת עם מראה עור שזוף - כמו שיש לחלק ניכר מהישראליות. עם זאת, אפשר גם לבחור בגוון של שחור בולט - שמתאים יותר כצבע מנוגד לבעלות העור הבהיר.

ומה עם שילובים שונים?
כאשר מדובר על שילוב צבעים בתוך בגדי חוף, חשוב מאד להקפיד לשלב בין צבעים ששייכים לאותה משפחה, כדי שיתקבל מראה מוצלח. הטרנד הבהיר חזק יותר מהטרנד הכהה, ואפשר למצוא בגדים רבים על בסיס של צבע לבן או אוף וויט, שעליהם יש הדפסים בהירים שונים, מה שמשתלב נהדר עם מזג אוויר קיצי.

יום שבת, 4 במאי 2013

חתונה בדרום



על חתונה בדרום ועל החופה
אין לנו שום צל של ספק, כי אתם חולמים כבר הרבה זמן על החתונה שלכם. אם הגעתם לכאן, סימן שאתם מעוניינים לערוך חתונה בדרום. אפשר שאתם עצמכם מתגוררים בדרום, או שהמשפחות שלכן גרות בדרום. בין כך ובין כך, כאשר אתם רוצים לערוך חתונה בדרום, חשוב מאד לבחור את המתחם המושלם לחתונה שלכם. יש כמות עצומה של מתחמים, חלקם ותיקים וחלקם חדשים מאד. יחד עם זאת, חשוב תמיד לבדוק בהם את המרכיב המרכזי ביותר בחתונה שלכם - החופה.

איך החופה מתבצעת?
על פי ההלכה היהודית, החופה חייבת להיערך תחת כיפת השמיים. אז מה קורה אם אתם רוצים לחגוג חתונה בדרום בעונת החורף? ראשית, הדרום הוא אזור חם יותר, ועל כן הגשם הוא יותר נדיר באזור. יחד עם זאת, אפשר לערוך חתונה בדרום גם כאשר יורד גשם. מתחמי האירועים יודעים כיצד ליצור סוכך מיוחד גם עבור הזוג המאושר וגם עבור כל היושבים, ומבחינה הלכתית עדיין יהיה מדובר על כיפה תחת כיפת השמיים.

העיצוב של החופה
העיצוב הבסיסי של החופה הוא קבוע, ומדובר על ארבע מוטות אשר יוצרים את שלד החופה, ועליהם ניתן להוסיף קישוטים שונים. ברוב המתחמים, החופה עצמה היא מוגבהת יותר, כך שכל האורחים יוכלו לראות את המתרחש בצורה נוחה מאד. דבר שחשוב מאד לבחון אם אתם עורכים חתונה בדרום, היא צורת ההושבה של האורחים מסביב לחופה. ישנן צורות הושבה בשורות, יש צורות אשר משלבות בין עמידה וישיבה, ויש כאלה אשר יוצרות צורת ישיבה מעגלית מסביב לחופה.

  
לדאוג לכל פרט
אנחנו בטוחים כי אתם בכל מקרה תבחנו היטב את מבנה החופה וגם את במת החופה, שכן מדובר על החלק המרכזי ביותר בטקס החתונה שלכם. יחד עם זאת, כאשר אתם עומדים לערוך חתונה בדרום, כדאי להסתכל במקביל על אלמנטים נוספים. ראו את המתחם של קבלת הפנים, ראו האם מדובר על צוות מקצועי ומיומן, והאם אתם חשים בנוח עם מנהלי המתחם, כך שתוכלו לדאוג לחתונה נהדרת ובלתי נשכחת.

פתיחת תיק עוסק פטור



האם עליכם לבצע פתיחת תיק עוסק פטור?
כאשר אתם מעוניינים לפתוח עסק עצמאי כזה או אחר בכל תחום שהוא, אתם עומדים בעיקר מול שתי בחירות עיקריות - או לבצע פתיחת תיק עוסק פטור, או לבצע פתיחה עבור תיק של עוסק מורשה. עיקר ההבדל בין השניים הוא בכך שהעוסק המורשה צריך לשלם מע"מ, בעוד שהעוסק הפטור כשמו כן הוא - פטור מכך. עם זאת, חובות אחרות כן חלות על העוסק הפטור כמו תשלום מס הכנסה וביטוח לאומי, וזאת בכפוף להצהרה על הכנסותיו. אולם, איך בכלל תדעו האם עליכם לבצע פתיחת תיק עוסק פטור?

פתיחת תיק עוסק פטור

הכל תלוי בצפי ההכנסה שלכם מן העסק
בסופו של דבר, יש לזכור, כי מה שקובע האם עליכם לבצע פתיחת תיק עוסק פטור או עוסק מורשה, הוא סכום ההכנסה השנתית שלכם. נכון לשנת 2013, קבע משרד האוצר כי עצמאי שהרוויח פחות מ77,993 ש"ח - הרי שהוא זה שעומד בתנאי העוסק הפטור. עם זאת, האתגר המרכזי הוא כמובן עוד כשאתם מבצעים פתיחת תיק עוסק פטור ועוד לא החלתם לעבוד - איך תוכלו לדעת מה יהיו ההכנסות השנתיות שלכם?

אפשר לערוך צפי של מחזור שנתי
קודם כל, אפשר לערוך צפי של חישוב ההכנסה השנתית, בהתבסס על חודש או חודשיים הראשונים לעבודתכם. החוק מחייב אתכם לבצע פתיחת תיק עוסק פטור רק כחודשיים לאחר תחילתם עבודתכם כעצמאיים, ואפשר לנצל את התקופה הזו כדי לאמוד את ההכנסה השנתית, בהתאם להכנסה החודשית הראשונה. כמו כן, ניתן להעריך מה תהיה ההכנסה השנתית בהתאם לסוג העבודה שלכם, השכר שאתם לוקחים בעבורה, וכו'.

ומה קורה אם עוברים את התקרה של עוסק פטור?
חשוב להבין שגם אם ביצעתם פתיחת תיק עוסק פטור, ובסופו של דבר עברתם את הסכום השנתי, הרי שלא קרה שום אסון. עליכם לדווח על מלוא הסכום לרשויות המס, ואז במידת הצורך ייגבה מכם מע"מ, יחסי, לפי הסכום שעברתם. אין שום בעבירה בכך שעברתם את הסכום, וכל עוד אתם מצהירים על מלוא הסכום - הדבר תקין לגמרי.

ייעוץ כלכלי לעסקים



משרד רואי חשבון – ייעוץ כלכלי לעסקים

אין זה סוד, כי במדינת ישראל תפקידים לא מעטים יש למשרד רואי חשבון. מלבד הטיפול בהנהלת חשבונות, יש להניח כי תזדקקו מדי פעם לקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים, לטובת החברה שלכם, על מנת להכריע הכרעות חשובות לגבי העסק שלכם בצורה המקצועית ביותר שניתן. אין כל צל של ספק כי איש מקצוע יוכל לבצע זאת, כזה שידע לנהל ביקורת פנים, לשם התייעלותו של העסק, ובשאיפה לצמצום נזקים, קבלת תוצאות טובות יותר ועוד. 

משרד רואי חשבון אשר מסוגל להעניק שירותי ייעוץ כלכליים, בהחלט יחסוך לכם הוצאות נוספות. ישנו יתרון בקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים ממשרד אחד - והוא שמשרד זה מקבל תמונה רחבה וכוללת על העסק, ויוכל על כן, להעניק לכם שירות טוב יותר ללא כל עוררין. 

ייעוץ כלכלי לעסקים

תחומי פעילות של משרד רואי חשבון

משרד רואי חשבון יעסוק בדו"חות מס הכנסה ובעניינים כספיים. הוא עוסק בשכרם של העובדים, מיסוי, הגשה של דו"חות שנתיים, הנהלת חשבונות, ייעוץ כלכלי לעסקים, ועוד כהנה וכהנה פעולות. בימינו אנו, משרד רואי חשבון איכותי, יעסקי צוותים של מומחים הממוקצעים בנושאים כמו - שירותי ניהול נכסים, ייעוץ להקמת עסק עצמאי, כתיבת תכניות עסקיות וכדומה.

משרד רואי חשבון - הנהלת חשבונות

מלבד ייעוץ כלכלי לעסקים, ניתנת באפשרותו של הרואה חשבון לעסוק בהנהלת חשבונות, אך לא להפך. זה כך, מפני שמנהל חשבונות אינו יכול מבחינת החוק לייצג את העסק שלכם מול הרשויות. לעומת מנהל חשבונות, הרי שרואה חשבון רשאי לעשות את זה. אנא וודאו עניין זה טרם תמהרו לשכור את שירותיו של אחד מהם. היום כאמור, משרדים לראיית חשבון יחזיקו במומחים שיבצעו מטלות חשובות כגון: הנהלת חשבונות, ייעוץ כלכלי לעסקים ועוד. העובדה שהרואה חשבון יודע גם לנהל חשבונות, תוכל לחסוך לכם זמן וכסף יקר, שיושקעו באפיקים טובים יותר.

סיכום

אנא הבינו את החשיבות הרבה הקיימת בבחירת משרד נכונה, שהרי האנשים מולם תעבדו - עליהם באמת ובתמים להתמחות בנושאים החשובים עבור עתידו של העסק שלכם.


הנהלת חשבונות



משרד רואי חשבון לייעוץ עסקי
 
הנושא של ייעוץ עסקי הפך בשנים האחרונות לתחום נחשב ביותר, ואנשים רבים נזקקים לשירות הזה שוב ושוב בעסקים שלהם. מן הסתם, איך שלא תסתכלו על זה, במשך חייה, תיתקל חברתכם במשברים שונים ובבעיות שונות ומשונות מכל מיני סוגים ובשל כל מיני נסיבות. אין כל צל של ספק, כי במקום הזה, משרד רואי חשבון ראוי, יכול לסייע לכם בפתרון המשבר, או המשברים בהם נתקלתם, למצוא דרכי ניהול חלופיות ולהגיע להחלטות משמעותיות לגבי העסק שלכם. זה ייעשה על ידי ראייה אמיתית של מצבה הפיננסי של מצבה החברה, היעדים והמטרות שלכם.

 
הנהלת חשבונות

ומהו בעצם משרד רואי חשבון

משרד רואי חשבון, תפקידו לעסוק בתחומים הבאים: הנהלת חשבונות, ביקורת והכנה של דו"חות כספיים מול רשויות המס, שכר עובדים, ייעוץ וטיפול בתחומי המיסוי השונים, הגשת דו"חות שנתיים, וכיוצא בזה. בימינו, משרד רואי חשבון נחשב ידאג שיהיו באמתחתו צוות מומחה של אנשים מקצוע, שיוכל לייעץ בהקמת עסק עצמאי, לכתוב תכניות עסקיות, לסייע בניהול נכסים ועוד.

משרד רואי חשבון - הנהלת חשבונות

כמו כן, משרד רואי חשבון איכותי, ראוי שיחזיק גם במחלקה המיועדת לתחום הנהלת חשבונות. לפעמים, הרואה חשבון יוכל לטפל גם בענייני הנהלת חשבונות. בדרך זו, הרואה חשבון יכול לעזור לכם גם לחסוך זמן וכסף יקרים. מי שייתן לכם שירות זה, ייצור לטובתכם בעצם מעטפת טיפולים בתחום הכספי של החברה שלכם. ראוי שתדעו, שמבחינת החוק, באפשרותו של רואה חשבון לטפל בהנהלת חשבונות, אך לא הפוך מכך, זאת מפני שמנהל חשבונות לא רשאי לייצג את חברתכם מול מס הכנסה ורשויות המס. לעומת זאת, רואה חשבון מוסמך - רשאי לעשות את זה. וודאו כראוי את המקום שאת שירותיו אתם שוכרים, והאם הוא כולל מקצוענים שיוכלו בקלות לטפל עבורכם בנושא הנהלת חשבונות.

לסיכום

נדגיש כי ישנה חשיבות רבה בבחירת משרד רואי החשבון שלכם: בדקו שאנשי הצוות המסייעים לכם - אכן בעלי ההתמחות והכישורים הנדרשים, על מנת לעזור לכם בתחומים בהם אתם זקוקים לסיוע ולדחיפה מקצועית ופיננסית.