יום ראשון, 27 בינואר 2013

לקויות למידה שונות



לקויות למידה הן תופעה חובקת עולם. כיום מאובחנים מדי שנה אנשים רבים כסובלים מבעיות שונות ומגוונות של לקויות למידה. אחד הדברים שחשוב מאד להבין ולתת עליו את הדעת הוא שמדובר בהגדרה אשר כוללת בתוכה מגוון רחב של הפרעות / לקויות כאלה ואחרות, ויש הבדל גדול בהתייחסות לכל אחת מן הלקויות הללו. למשל, דיסלקציה היא אחת מלקויות הלמידה השכיחות ביותר והיא נפוצה בעיקר בקרב ילדים ובני נוער, אך גם מבוגרים סובלים ממנה. דיסלקציה מאופיינת בקושי בקריאה וכתיבה, איות מילים, הבעה בכתב ולעיתים אף בהבעה בעל פה. דיסלקציה מאובחנת על ידי הפגנת קשיים ברכישת מיומנויות קריאה וכתיבה שאינם תואמים את גיל הילד. כמו כן מאופיינת הדיסלקציה בקריאה איטית במיוחד, שיבושי קריאה וקשיים בהבנת החומר הנקרא.
לקויות למידה נוספות
גם ילד שמראה קשיים בהתבטאות של יחידות צליליות בסיסיות בשפה יחשב לבעל לקויות למידה, וגם הקושי בשיום במבנה המשפט נחשב ללקות למידה בתחום השפה. קשיים נוספים בתחום השפה מתרחשים כתוצאה מקושי של עיבוד מידע חזותי. קושי זה מתבטא באי יכולת לזהות כיוונים או אי יכולת בזיהוי צורות שונות וכדומה. קשיים אלה אינם קשורים לגילו של הילד הנבדק או לרמה האינטליגנטית שלו, אלא ללקות בלבד.
לקויות למידה ומשרד החינוך
בשנת 2008 חוקקה המדינה חוק המשווה את מעמדם של ילדים עם לקויות לילדים ללא לקויות למידה על ידי התחשבות במצבם והענקת הקלות והתאמות שיאפשרו לבעלי הלקויות ללמוד בקצב זהה לשאר התלמידים. ילד כזה צריך לעבור אבחון על ידי מאבחן מקצועי המקובל על המערכת ובעקבות המלצותיו יהיו חייבים המערכת ובית הספר להתחשב במצבו ולהעניק לו את ההקלות וההתאמות שנרשמו לו. התאמות אלה ממשיכות עם התלמיד עד למוסדות להשכלה גבוהה.


זכויות נוספות של בעלי לקויות למידה
התלמידים המאובחנים כבעלי לקויות למידה זכאים לממש את ההקלות שקיבלו גם בבחינות הפסיכומטריות לאוניברסיטאות. בין ההקלות הניתנות לבעלי לקויות למידה ניתן למנות את הערכת זמני הבחינות, בחינות בעל פה על פני בחינות בכתב, שימוש במילון בבחינות מסויימות וכדומה.

יום חמישי, 10 בינואר 2013

אינדקס עסקים חינם



 אינדקס עסקים חינם – כולם מרוויחים
אינדקס עסקים חינם פירושו שהפרסום באינדקס הוא ללא תשלום וכולם מרוויחים מכך. הייתכן? בהחלט! אינדקס עסקים חינם הוא מנוע חיפוש המכוון את הגולשים למצוא עסקים שהם זקוקים להם כפי שבעבר שימש ספר הטלפונים הכבד שקיבלנו הביתה פעם בשנה. פעם בשנה? מי שמע על אינדקס עסקים חינם שמתעדכן פעם בשנה? כיום מתעדכן אינדקס עסקים בכל רגע. ממש כך.
אינדקס עסקים חינם? יש כאן עוקץ?
תתפלאו לשמוע כי אינדקס עסקים חינם ונגיש המאפשר פרסום חינם של כל המודעות השונות אינו עובד עליכם בעיניים ואין כל אותיות קטנות שאתם לא מצליחים לקרוא. ישראלים רבים נרתעים בכל פעם שמציעים להם פרסום חינם. הם שואלים את עצמם, ובצדק, איפה כאן הקאץ'. אף ישראלי לא אוהב להיות פראייר של אף אחד במיוחד לא כשמדובר בכסף שלו.
אינדקס עסקים חינם

היתרון של פרסום אצל אינדקס עסקים חינם
המצב באינטרנט שונה מכל מקום אחר ולכן פרסום חינם הוא לא רק שירות שניתן ללקוחות, אלא שהוא משרת את בעל האתר באופן ישיר.
הסבר: כל אתר אינטרנט זקוק לקדם את עצמו במנוע החיפוש של גוגל כדי להגיע לעמוד החיפוש הראשון בקטגוריה שלו. אם יש לכם אתר שהוא אינדקס עסקים תרצו להיות ראשונים כשמישהו יקליד את המילים "אינדקס עסקים" או כל צירוף דומה. כאן נכנס הפרסום חינם לעבודה. ככל שיש תנועה גדולה יותר לאתר כך מקודם האתר בגוגל. כאשר בעל האתר מאפשר פרסום חינם נכנסים אליו עשרות אלפי בעלי עסקים יום יום כדי לפרסם או לעדכן את הפרסומים שלהם והגולשים האחרים נכנסים בגלל ריבוי הפרסומים בתחומים השונים. כך נוצר מצב שגם בעל האתר מרוויח מכך (תנועה ענקית באתר שלו) גם בעלי העסקים זוכים לפרסם באמצעות אינדקס עסקים חינם את העסק שלהם וגם הגולשים זוכים לקבל אתר גדול המפרסם עסקים רבים בתחומים מגוונים ובדומה לדפי זהב הכל מקוטלג לפי סוג העסק, מיקומו, השירות שהוא נותן וכיוצא באלה פרמטרים ותמונות אודות העסק.

רישום קל ומהיר לאינדקס
יתרון נוסף של אינדקס זה הוא תהליך הרישום אליו שהוא מאד פשוט, קל ומהיר, ונוח לשימוש של כל בעל עסק באשר הוא.

פורטל מיסטיקנים און ליין



צריך עזרה? יעוץ? הכוונה? אוזן קשבת?

לכל אחד מאיתנו לפעמים, יש רגעים שהכל מצליח ומסתדר, שהמזל נמצא איתנו, כל מה שבו אנחנו נוגעים הופך זהב. אבל, יש גם כאלה רגעים בהם אנחנו לא מצליחים, בהם אנחנו מרגישים שזה לא היום שלנו, לא הטיימינג הנכון בחיים שלנו, לא הולך לנו. קורה. יש לנו גם רגעים בהם אנחנו עומדים לפני החלטות חשובות בחיים, בקשר לפרנסה, לימודים או זוגיות. רגעים בהם אנחנו קצת חסרי ביטחון, חוששים ומלאי פחדים. בזמנים כאלה אנחנו צריכים מישהו לצידינו, מישהו שייעץ לנו, שיכוון אותנו, שיהיה שם בשבילינו, שיכול להצביע לנו על הדרך הנכונה, שיפתח לנו את המזל ושיחזק אותנו.

פורטל מיסטיקנים און ליין
בדיוק בגלל זה, המיסטיקנים הכי טובים בישראל מחכים לדבר איתכם בפורטל מיסטיקנים און ליין - זמין בלחיצת כפתור אחת. תוכלו להתייעץ ולקבל הכוונה בנושאי מיסטיקה, משפחה, אסטרולוגיה, קבלה, בדיקת שם, פרנסה, זוגיות, קמעות, ברכות, עין הרע, חלומות, וכל מה שמעניין אותכם. המיסטיקנים שלנו יוכלו לענות על כל שאלותיכם, לייעץ לכם, ולעזור לכם.


 

למי זה מתאים?
מיסטיקנים און ליין מתאים לכל מי שרוצה להתייעץ עם המיסטיקנים הכי טובים בישראל מבלי לצאת מהבית!! אתם פונים אלינו ואנחנו מכוונים אתכם לאדם המתאים ביותר עבורכם, זה שיוכל לעזור לכם באופן הנכון ביותר ובצורה מדויקת.

איך זה עובד?
לפעמים יש לנו שעות לחוצות מאוד בעבודה, בדיוק ברגעים הכי משוגעים אנחנו צריכים התייעצות של מומחה, מיסטיקן שמבין אותנו ויכול להרגיע אותנו. לפעמים בלילה אנחנו לא יכולים לישון בגלל דברים שמטרידים אותנו. ברגעים כאלה, כל שעליכם לעשות הוא רק להרים טלפון אלינו ואנחנו נקשר אתכם עם המיסטיקן המתאים ביותר עבורכם. המיסטיקנים שלנו קשובים לכם, וזמינים בכל שעה, עשרים וארבע שעות ביממה. כן, בכל שעה ביום ואפילו גם בשעות המאוחרות של הלילה. בטלפון אחד תקבלו תשובות מידיות לכל שאלותיכם. כל אחד מהמומחים בפורטל מיסטיקנים און ליין ישמרו על דיסקרטיות, תוכלו להיות בטוחים שהדברים שעליהם אתם מתייעצים ישארו איתם. הם יתנו לכם תשובות מדויקות לגבי העתיד שלכם, יענו על כל שאלותיכם בנושאים  כמו נורמולוגיה, מפה אסטרולוגית, ראיית הנסתר, קבלה, פתיחת קלפי טארוט, הסרת עין הרע וחיזוי עתידות.