יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

טיול לאפריקה




מחפשים יעד מעניין בשביל טיול? אפריקה מחכה לכם!

טיול לחו"ל הוא תמיד סיבה למסיבה. כמעט כל אדם אוהב לטוס לחו"ל ולבלות בטיולים ביעדים שונים ואטרקטיביים כאלה ואחרים ביבשות שונות, עם תרבויות מגוונות, וטעימה ממגוון של נופים, מראות, היכרות עם התרבויות השונות ועוד. 

יש יעדים שונים זה מזה לחופשה בחו"ל. אם אתם מחפשים דווקא אתגר ועניין אשר משתלבים במהלך טיול שלכם בחו"ל - אפריקה היא היעד לחופשה הבאה שלכם. היבשת המדהימה הזאת מציעה מגוון טיולים אתגריים, טיולי ספארי וטיולי שטח שבמהלכם תוכלו לחקור את עולם החיי, לחזות בשקיעות נדירות ולבקר באתרי טבע מהמעניינים ביותר בעולם. אם אתם מרגישים שכבר ראיתם הכול ואתם מחפשים חוויות חדשות ואתרים בלתי צפויים בשביל טיול, אפריקה תספק לכם את הכול. אם אתם אוהבים להכיר תרבויות חדשות ומעניין אתכם לשלב ביקור בשטחי טבע פראיים עם גילויים תרבותיים חדשים במהלך טיול לאפריקה היא תספק לכם את הכול.

תבחרו את הסוג הרצוי של טיול

אפריקה היא מדינה שמציעה למטיילים מבחר סוגים של טיולים. אפשר לתכנן מסלול של טיול שורשים במדינות צפון אפריקה כמו מרוקו תימן ומצרים ואפשר לצאת לטיול ספארי מאורגן בקניה. בטנזניה תוכלו לצאת לטיול באזור של ההר קילימנג'רו ובאיי זנזיבר תוכלו להתרווח בחופשה טרופית חלומית.



דברים שחשוב לברר עם חברת תיירות לפני טיול

אפריקה היא יבשת עצומה ובכל אחת מהמדינות המאכלסות אותה חיים אנשים בעלי תרבות שונות. מכיוון שמדובר על יבשת שונה, האקלים, המנהגים וכל מה שכשור לביטחון ולבריאות שונה שם מאשר בישראל. זאת הסיבה לכך שלפני יציאה לטיול חשוב לברר עם חברת התיירות לגבי דגשים כמו כסף, בטיחות, חיסונים, עונות ולוודא שהטיול שאתם מתכננים מתאים לכם מבחינת רמת הקושי.

כך תתנהגו במהלך טיול

אפריקה היא יבשת שוחרת שלום אבל יש בה אזורים שבהם נדרשת זהירות רבה יותר. בתור תיירים עליכם להיות זהירים ולכבד את התרבות והמסורת שנהוגים במקום בו הנכם מבקרים. שמירה על ביטחונכם האישי, על החפצים ועל בריאותכם היא באחריותכם ובמהלך הטיול עליכם להיות מודעים לכך.

מרכזיות IP



עוברים אל מרכזיות IP
אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור למענה כולל עבור לקוחות של בית עסק כזה או אחר הוא ללא כל צל של ספק הנושא של טכנולוגיית הטלפוניה והתקשורת. על פי רוב כאשר קוראים כיום על מרכזיות, הכוונה היא כמובן אל מרכזיות IP. בכל מקום עסקים חדשים וישנים משדרגים את המערכות שלהם, או רוכשים מראש מרכזיות IP. המרכזיות הללו מאפשרות עבודה טובה יותר ויעילה הרבה יותר, ניתור מוצלח יותר של שיחות טלפון, כמות אפסית של תקלות שונות במערכת, והן מהוות קפיצת מדרגה של ממש מן המרכזיות האנלוגיות. אבל איך בכלל מרכזיית IP עובדת?

הטכנולוגיה מאחורי המרכזיה
כאשר אתם שומעים על מרכזיות IP הדבר מזכיר את כתובת ה - IP של המחשבים. יש אכן קשר בין השניים. אם מרכזיה רגילה עובדת על קו טלפון, הרי שבמקרה של מרכזיות IP התשתית היא תשתית אינטרנטית לחלוטין! הדבר מאפשר תעבורת נתונים מהירה יותר (ממש כמו שתשתית של אינטרנט מהיר טובה יותר מקו טלפון רגיל), וכמובן התממשקות לטכנולוגיות מתקדמות פי כמה ממה שאתם הכרתם עד כה, כך שהיתרונות הם ברורים.

 
כמה דוגמאות של ממשק
רוצים דוגמאות ליתרונות של מרכזיות IP? אין שום בעיה. בעזרת מרכזיות IP אתם תוכלו לחבר את המרכזיה למערכות ממוחשבות שונות - אפשר לחבר את המרכזיה למערכת CRM לטיפול בתקלות. אפשר לבצע ניטור של השיחות השונות דרך תוכנות מחשב ייעודיות, אפשר להקצות גם טלפונים סלולריים מיוחדים לעובדים שלכם שיהיו בטכנולוגיית ה - VOIP ויאפשרו קישור מהיר למקום העבודה, ועוד ועוד.

ואיך מתקינים את המרכזיה?
החברות אשר מייצרות כיום מרכזיות IP הן החברות המתקדמות ביותר בשוק הטכנולוגי ובשוק המחשבים. ענקיות תוכנה וחומרה כאחד מתגייסות על מנת לייצר את המרכזיות הטובות ביותר שיש. מומלץ לבחון את הדגמים השונים, ולראות מה יכול להתאים לצרכים שלכם. חשוב לציין, כי ההתקנה של המרכזיה דורשת לעתים קרובות תשתית מיוחדת, שאם אינה קיימת כדאי כמובן לדאוג לה, אף כי ישנם גם פתרונות של חיבור לתשתית אנלוגית ישנה.

יום שני, 19 בנובמבר 2012

שערים חשמליים




תו תקן עבור שערים חשמליים

החלטתם שאתם מעוניינים להתקין שערים חשמליים בכניסה למתחם שלכם. אין ספק שאתם עושים החלטה חכמה במיוחד. השער החשמלי מאפשר לכם להגן בצורה טובה יותר על השטח שלכם, כאשר הוא יפתח רק לפי הוראה או פקודה של אנשים מסוימים. אולם, כאשר אתם בוחרים להתקין היום שערים חשמליים, חשוב מאד לשים לב לנושא של בטיחות השער, והאם יש לו תו תקן.




מה החוק אומר?


החוק הישראלי מחייב כי כל שער חשמלי שהותקן לאחר שנת
2006 - יהיה בעל תו תקן מתאים. מדוע תו תקן נדרש? שערים חשמליים כידוע פועלים ע"ב מנוע מיוחד אשר מחובר אל השער. כאשר מתכננים את המנוע של השער, חשוב מאד להקפיד ולשים לב ליחס בין המנוע לבין האדמה שעליה מונח השער. שורשים של עצים בסביבה לדוגמה יכולים לפגום בבטיחות השער - ולכן חשוב שהעבודה תיעשה ע"י מקצוענים בעלי הסמכה.


אפשרות לעצירה ובלימה

כמו כן, שערים חשמליים חייבים להיות מצוידים במנגנון עצירה קריטי למצבי חירום. קיים מצב שבו שער עלול להמשיך להיסגר וכך עלול לפגוע ברכוש או בבני אדם מבלי שהוא מצליח להיעצר. לכן, לפי תו התקן שערים חשמליים חייבים להיות כיום עם מנגנון עצירה מיוחד. כך גם אם נראה שהשער מפסיק להגיב - תמיד יש כפתור מיוחד שיאפשר לעצור אותו בזמנים קריטיים.



שיפוץ של שער קיים

באופן עקרוני, שערים חשמליים ישנים אינם חייבים בתו תקן. עם זאת - היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של שערים חשמליים בטיחותיים. על כן, אם יש לכם שער ישן כדאי לא להשאיר אותו כמו שהוא. צרו קשר עם מומחה שיוכל לבדוק את השער, ויערוך שיפוצים מתאימים על מנת שיהיה בטיחותי יותר לשימוש. כיצד תדעו באיזה מומחה לבחור? ובכן לשם כך תצטרכו כמובן לערוך בדיקה מקיפה מבעוד מועד של אנשי המקצועיים אשר זה הוא תחום ההתמחות שלהם, להשוות בין מגוון ההצעות שהם יעבירו אליכם, ורק אז לבחור את איש המקצוע המתאים אשר בידיו תפקידו את העבודה כולה.

יום שבת, 17 בנובמבר 2012

חתונה בדרום


חתונה בדרום לנוחיות האורחים שלכם
חתונה היא אולי האירוע המרגש ביותר בחייו של אדם, אולי מלבד הולדת ילד. ההכנות לכל חתונה הן על פי רוב עמוסות בכל הפרטים הרלבנטיים, קטנים כגדולים וההתרגשות הולכת וגוברת לקראת היום הגדול. אז נכון שזה היום הגדול של הכלה והחתן, ונכון שהם הכי חשובים באותו יום, אך מעבר לכך חשוב לזכור שברוב המקרים חתונה היא לא אירוע מצומצם, ולרוב מוזמנים כמה מאות אנשים לאירוע מסוג זה. על כן, חשוב מאד לדאוג לכך שהאירוע יהיה ממוקם גיאוגרפית כמה שיותר קרוב לאזור המגורים של החלק הארי של האורחים שמוזמנים. כלומר, אם למשל רוב האורחים שלכם מתגוררים באזור דרום הארץ, הרי שאך טבעי הדבר לקיים אירוע חתונה בדרום.

חתונה בדרום – חגיגה מושלמת
חתונה בדרום עבור אורחים המתגוררים באזור זה, מהווה התחשבות גדולה מצד בעלי השמחה, ויתרה מכך, יש לה השפעה על מהלך האירוע. אם האורחים נהנים ממתחם אירועים שאינו מרוחק ממקום מגוריהם סביר להניח כי הם יצליחו להגיע לאירוע מוקדם יחסית, לדלג על בעיות של עומסי תנועה וכל האירוע שלכם יוכל להתחיל להתגלגל כמה שיותר מוקדם ובהתאם לשעות ההזמנה שהוזמנו האורחים לאירוע. כך יישאר לכולם הרבה יותר זמן לחגוג בצורה מושלמת את האירוע וליהנות מכל מה שמציע האירוע לאורך כל שעות הערב, החל מקבלת הפנים המושקעת, דרך החופה המרגשת, עבור בארוחת הערב הטעימה וכמובן הריקודים והחגיגות הגדולות.

חתונה בדרום ואטרקציות בצידה
חתונה בדרום פותחת בפניכם מגוון אין סופי של אטרקציות אשר מיועדות להשתלב במערך הכללי של האירוע המרגש, ובהתאמה מלאה לאופיו של האירוע, אופיו של קהל המוזמנים ועל פי העדפתם של בני הזוג המתחתנים כמובן. ניתן להזמין יותר מאטרקציה אחת ולגרום לאירוע להיראות עשיר ומגוון ביותר להנאת כל החוגגים במקום.

חתונה בדרום? זה הזמן להתחיל לבדוק
החלטתם שאתם הולכים על חתונה בדרום? אם כך, אל תבזבזו זמן מיותר, והתחילו כבר עכשיו לחפש אחר המתחם שיארח את האירוע של חייכם. בדקו, השוו, בקרו, ולבסוף בחרו את הטוב ביותר עבורכם.