יום שבת, 22 בספטמבר 2012

שמלות כלה


לבחור שמלות כלה צמודות או מנופחות ?
את עומדת להתחתן ? מזל טוב! אין ספק, שהיום יש מגוון רחב מאד של שמלות כלה שאת יכולה לבחור ביניהן את האחת והיחידה לקראת האירוע המרגש של חייך. ככלה לעתיד, חשוב לך מאד שהשמלה תשב עלייך באופן מושלם, על כך אין כל עוררין. ניתן לסווג את השמלות לפי מגוון רחב של קטגוריות שונות ומגוונות. עם זאת, אין ספק שהחלוקה הברורה ביותר היא בין שמלות כלה צמודות לבין השמלות המנופחות. בעוד שבעבר השמלות המנופחות שלטו בשוק הכלות, הרי שהיום גם הצמודות נהיו נפוצות מאד. אז במה כדאי לבחור ?

שמלות כלה צמודות
נתחיל בכך ששמלות צמודות הן שמלות שמדגישות כל בליטה קטנה בגוף. לכן מומלץ לבחור שמלות כלה צמודות אך ורק אם יש לך מבנה גוף צר שמאפשר לבישה של בגד צמוד. המבחן לכך הוא פשוט למדי - פתחי את ארון הבגדים, וראי האם יש לך בגדים צמודים שנראים עלייך טוב, השמלה לא אמורה להיות שונה מכך. בנוסף, שמלה צמודה היא לרוב שמלה נוחה יותר לשלב הריקודים בחתונה, אך יש להקפיד שזו תהיה שמלה " נושמת " .

ומה לגבי שמלה מנופחת?
מנגד, גם שמלות כלה מנופחות הן בעלות יתרונות. השמלות הללו נראות פעמים רבות מאד מרשימות, בפרט בשלב של החופה המרגשת. כמו כן, שמלות כלה מנופחות מתאימות למעשה לכל הכלות באשר הן - אם יש לך מבנה גוף רחב או צר, אם את גבוהה או נמוכה זה ממש לא משנה - תמיד השמלה המנופחת תוכל להיראות עלייך טוב (כמובן תוך התאמה אישית למידותייך).

שמלות כלה

במה כדאי לבחור?
אין כאן תשובת בית ספר באשר לשמלה המושלמת עבור כל כלה וכלה. את יכולה לנסות ולמדוד סוגים שונים של שמלות כלה ולראות עם מה את מרגישה יותר נוח. למותר לציין, כי אפשר אפילו להחליף בין שתי שמלות כלה שונות במהלך החתונה שלך, כדי ליצור אפקט מיוחד ואטרקטיבי ביותר. היום החתונה את צריכה להיראות כמו תמיד, אם את בחורה עדינה אל תבחרי שמלה ששונה ממך לגמרי, אם את רזה מאוד עדיף שתבחרי שמלה שתראה עליך טוב ותמלא אותך במקומות הנכונים. הכי חשוב באמת שתגיעי שלמה ומאושרת מהשמלה שבחרת לחתונה.

יום שני, 17 בספטמבר 2012

לימודי שוק ההון


ניהול תיק השקעות עצמאי – לימודי שוק ההון מצוין !
שוק ההון הוא לא רק שוק מעניין, רב – גוני וייחודי ביותר, אלא גם שוק אשר מאופיין בקשת לימודי שוק ההון מעניינת, רב – גונית וייחודית ביותר באותה המידה. בפועל, תחת הקטגוריה של לימודי שוק ההון, ניתן למצוא את לימודי שוק ההון הבאים : ניהול תיק השקעות עצמאי, ניתוח טכני, תעודות סל ועוד ועוד נושאים רלבנטיים לצורך קבלת הכלים הנכונים למסחר מקצועי . חשוב להבין כי, לימודי שוק ההון ניהול תיק השקעות עצמאי הינו לימודי שוק ההון מצוין, נפוץ ומבוקש ביותר .

כל מה שצריך לדעת על ניהול תיק השקעות עצמאי

מבחינת תוכנית לימודים, הקורס ניהול תיק השקעות עצמאי מאופיין בתכנים הלימודיים הבאים: מבוא לשוק ההון, לימודי שוק ההון ואפיקי ההשקעה אשר מאפיינים אותו / אסטרטגיות לניהול כספים / לימוד ויישום שיטות עבודה / ניתוח טכני מקיף / לימודי שווקי הון עולמיים / חוקי מסחר יסודיים ומובהקים ועוד. במילים אחרות, ניהול תיק השקעות עצמאי הינו לימודי שוק ההון אשר מעניק את כל הכלים והאמצעים למען ניהול תיק השקעות באופן עצמאי וברמה הגבוהה ביותר .

מתלבט באיזה לימודי שוק ההון לבחור ?

כלל לא קל לבחור לימודי שוק ההון כזה או אחר. בטח כאשר קטגוריית הקורסים עצמה מכילה בתוכה מבחר מגוון ומעניין ביותר של קורסים. יחד עם זאת, יש לבחור לימודי שוק ההון באופן שהוא לא רק יעניין ברמה הפרקטית, אלא גם (ובעיקר ברמה האישית). מן הבחינה הזו, ניהול תיק השקעות עצמאי הינו לימודי שוק ההון מעניין ביותר, הן ברמה המעשית והן ברמה האישית, וזאת שכן הוא רחב, כולל, מגוון ואישי ביותר .

אי אפשר 'להיכנס' לשוק ההון ללא קורס !

שוק ההון מאופיין בהרבה כללי ברזל. אחד מכל אותם כללים נוגע לכניסה לשוק העבודה של שוק ההון. בפועל, על מנת להיות חלק בלתי נפרד משוק העבודה של שוק ההון, יש להיות בוגר של לימודי שוק ההון כזה או אחר, בעל כלים ואמצעים תיאורטיים ומעשיים ועוד .

יום שבת, 15 בספטמבר 2012

טיול לספרד עם ילדים


חוויות מיוחדות של טיול לספרד עם ילדים
טיול לספרד עם ילדים הוא ממש לא כמו טיול רגיל בספרד. כשאתם מטיילים עם ילדים בספרד, עליכם למצוא עבורם כל יום אטרקציות חדשות ומגוונות שיתאימו לסגנון ולגילאים שלהם. מבחינת הילדים, כל יום שבו אתם פשוט נשארים לנוח במלון - הוא יום מבוזבז. על מנת שלא תשמעו בכל רגע את הביטוי "משעמם לי" ,כדאי שכבר תסמנו לעצמכם מראש את כל האתרים שבהם אתם תבקרו עם הילדים שלכם - וכך כולם יזכו לחוויות בלתי נשכחות מהטיול המשפחתי ביעד האטרקטיבי הזה.

הפלגה וצפייה בבעלי חיים
לרוב כאשר כותבים על טיול לספרד עם ילדים מציינים את הערים הגדולות, פארקי השעשועים והמוזיאונים השונים. יחד עם זאת, חשוב להכיר גם אטרקציה מיוחדת כמו אטרקציית השיט בדרום ספרד. חפשו היום שיוטים מאורגנים היוצאים מדרום ספרד, שמאפשרים לכם גם לבצע צפייה בבעלי חיים השוחים באזור. אתם תוכלו לראות לווייתנים, דולפינים, ושאר בע"ח ימיים מרתקים ואקזוטיים.

לצאת ולרכב על סוסים
אם כבר אתם מתכננים טיול לספרד עם ילדים, למה שלא תצאו גם לאטרקציה שתהווה חוויה מבחינתכם ולא רק עבור הילדים שלכם? מתי לדוגמה בפעם האחרונה יצא לכם לרכב על סוסים? ומתי יצא לכם לעשות זאת בתוך יער-עד אירופאי? סביר להניח שאתם לא עושים את זה פעם בשבוע. לכן, אתם יכולים לבחון את טיולי הסוסים שמתקיימים בעיר אנדלוסיה. מדובר על חוויה מדהימה להורים ולילדים כאחד.

והיכן עוד אפשר לבקר ?
כמובן שבתכנון של טיול לספרד עם ילדים יש עוד שפע של מקומות שאפשר לבקר בהם. אתם יכולים לבלות יומיים בתוך המוזיאונים של ברצלונה. אתם יכולים לטייל בפארקי השעשועים אשר פרוסים ברחבי המדינה. טיול לספרד עם ילדים גם יכול לכלול טיול בהרי הפירנאים הנמצאים בצפון המדינה. בסופו של דבר, האפשרויות הן מגוונות, ואפשר אפילו לצאת ליותר מחופשה אחת!
זה הזמן, לברר אודות מסלולים שונים של טיול לספרד לכל המשפחה, ולהתחיל לפנטז יחד עם הילדים על הכיף שצפוי לכם!

יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

חיפוש עבודה


חיפוש עבודה והתחלות קשות
כל התחלה היא קשה. כשאתם עוזבים או מעזיבים אתכם מעבודה, התחושה אינה נעימה. לפתע אתם מאבדים את הביטחון הכללי. חובות הבית, התשלומים ובכלל מעיבים על חייכם ואתם חייבים להתחיל בתהליך של חיפוש עבודה. אם מישהו אמר לכם פעם, כי חיפוש עבודה מתייחס לעיסוק הגובה אנרגיות ולא מעט יגון, הרי שהוא לא הטעה אתכם. מה תעשו על מנת להצליח בתהליך חיפוש עבודה? האם אתם עושים זאת נכון? מאמר זה יסייע לכם לכתוב נכון את קורות החיים שלכם ובסופו של דבר גם למצוא עבודה כלבבכם .

חיפוש עבודה וכתיבת קורות חיים
כשמדברים על חיפוש עבודה, הטיפ הראשון שתקבלו יהיה קשור ליצירת קורות חיים רלוונטיים למטרה. מיותר לציין כי קורות החיים שלך הם כרטיס הביקור שלך במסגרת חיפוש עבודה כזאת או אחרת. כך בעצם תשווק את עצמך על הצד הטוב ביותר אל מול המעסיק הפוטנציאלי. עצם כתיבת קורות החיים באופן הנכון, תסייע לכם למשוך את תשומת ליבו של המעסיק ולגרום לו בסופו של יום להעניק לכם את התפקיד המיוחל. מבנה וצורת קורות החיים בדרך לנישת חיפוש עבודה, הם אלה שיסייעו לכם במציאת העבודה .



מה רצוי שתשאלו בעת כתיבת קורות החיים
1.      איזה מבנה עדיף להעניק למסמך קורות החיים .
2.      האם לציין תחביבים בקורות החיים ?
3.      האם להוסיף או להסתיר פרטים ?
4.      האם כדאי לשכתב כמה גרסאות במסגרת חיפוש עבודה ?
5.      אם אין ניסיון במקצוע הרלוונטי, מה עליכם לעשות .

חיפוש עבודה זה לעבוד
בשורה תחתונה, חיפוש העבודה משתייך לנישת תעסוקה בפני עצמה. כשאתם ישובים מול המחשב ומנסים למצוא לעצמכם עבודה, אתם עובדים בעבודה ללא תשלום. מייגע ? לעיתים כן, אך לאחר שתבצעו את הפעולות הנכונות, מן הסתם תצליחו לקצור את הפירות . זכרו, כי מדובר בעצם במשרה שתלווה אתכם לאורך זמן רב, ועל כן, חשוב מאד שהיא תותאם ליכולות האמיתיות שלכם, כדי שתוכלו ללכת כל יום לעבודה בהרגשה טובה ונעימה. לא פחות מכך .


טיול ליוון


בצידה ואתם מתלבטים לגבי יעד לנופש בחו"ל שאינו רחוק מדי מישראל, הרח שהתשובה לכך ברורה כשמש – טיול ליוון יאפשר לכם ליהנות מנופש נפלא, באווירה ים תיכונית ובמרחק טיסה קצרה ביותר מישראל. אז מה מחכה לכם אצל השכנה שלנו ?
טיול ליוון מורכב מביקור באיים רבים הממוקמים לאורך חופי יוון. החזאים במקום יעידו בפניכם כי הטמפרטורה במקום הינה בהתאם למזג אוויר ים תיכוני.  בעודכם מבצעים טיול ביוון, תתקלו בנופים מרהיבים ביותר, איים מדהימים, ריחות וטעמים ייחודיים ההופכים את יוון לכל כך ייחודית. יוון מאפיינת תיירות ישראלית גדולה, הבאה לידי ביטוי בעיקר בגלל העתיקות, בתי המלון והאפשרות לנפוש בסביבת חוף באופן תמידי. בין היתר, ניתן לשלב אפשרויות של שייט חלומי ומפואר, רכבי יוקרה ואפילו שהייה במלון בעל 5 כוכבים ויותר .

טיול ליוון באמצעות יאכטה
אם בחרתם לנסוע אל טיול ליוון, תוכלו לעשות זאת בין היתר גם באמצעות הפלגה ביאכטה. לכל אחד מכם יהיה סקיפר בעל ניסיון, תשתייכו מן הסתם לקבוצה, תעגנו יחד ובגדול תטיילו יחד בכל עצירה ועצירה. טיול ליוון באמצעות יאכטה ,הינה רק אחת הדרכים להכיר את נפלאות המקום. כשתבצעו טיול ליוון באמצעות יאכטה, תבלו כשלוש שעות בים, תעגנו ובו זמנית תוכלו לטייל באי הסמוך. בין היתר, תוכלו לראות טברנות, שווקים וכל מיני פינות מעניינות. את הטיול באמצעות היאכטה, תוכלו לכלול במסגרת טיול ליוון שרכשתם כבר מהארץ . 



טיול ליוון וריקודים בטברנה
לכל אוהבי הטברנה מבינכם, אם אתם אוהבים את הווי המוסיקה היוונית, את השירים ואת הריקודים סביב שבירת הצלחות, מן הסתם זו תהיה חוויה בשבילכם, במסגרת הביקור בחופים , עצרו בערב ליד הטברנה, וגמעו את הטעמים ואת התחושות שמביאה הטברנה היוונית .

טיול ליוון והשכרת רכב

מיותר לציין, במידה ותרצו לגמוע כמה שיותר מטעמי המקום, מנופי המקום ובעיקר מהאיים הבלתי נתפסים למראית עין, רצוי כי תשכירו רכב. השכרת הרכב, תאפשר לכם להגיע תוך זמן קצר למקומות שטיול שגרתי לא היה צולח להביא אתכם. והעיקר ? חופשה נעימה .

ליקויי למידה



כשמדברים על ליקויי למידה, מתייחסים לגורמים המביאים את הסיבה העיקרית לבעיית הפרעת קשב וריכוז. אבחון לקויי למידה יביא תהליך של איתור אנשים הסובלים מבעיות של ליקויי למידה אך גם הפרעות הקשורות בבעיות קשב וכל המשתמע מכך. מאמר זה יעסוק בנושאים הבאים . מדובר על אחד התחומים היותר מורכבים בתחום של התנהגות אנשים כאשר מדובר על כל הגילאים, גם ילדים צעירים בגילאי בית הספר וגם אנשים מבוגרים .

עצם הבעיה – לקויי למידה

עצם האיתור של אנשים עם ליקויי למידה קיים על מנת לאתרם במהרה ולסייע להם להתמודד עם הבעיה ולמגר אותה עד כמה שניתן. נכון להיום, כמו אז, קשה ביותר לאתר את המונח ליקויי למידה מכיוון שבכל עת נוספת סברה כזו או אחרת על פי המטפלים. גוף הבעיה קשור בחוסר יכולתו של התלמיד להתרכז ובכך בעצם נעצרת התקדמותו והתפתחותו, דבר לא רצוי בעליל, ויש לתת עליו את הדעת בשלב מוקדם עד כמה שניתן .



למה שואפים אנשי המקצוע בתחום זה?

בסופו של יום, שואפים אנשי המקצוע להתיישב ולספק את התשובה הנכספת באשר לגורמים למצב של ליקויי למידה כאלה ואחרים. התשובה אינה גלויה עד היום ובכל פעם מתווספת סברה כזו או אחרת בנידון. מגוון הדעות הקיימות מאפשרות בין היתר גם חלוקת דעות וחוסר יכולת לגבש דעה אחת באשר לגורמים לסיבת ליקויי למידה אצל ילדים בפועל .


לקויי למידה והפרעות קשב

תסמיני ליקוי למידה תגרום להפרעה אצל האדם בכל נושא כמעט. כשמדברים על הרצון לפנות אל התחום האקדמאי, גם שם יגלה האדם הסובל מבעיות ליקויי למידה, כי הפער בין מה שמצפים ממנו למה שהוא מסוגל בפועל, כלומר הישגים ותוצאות, מגלים שוני גדול בפועל. לכאורה מצפים מהאדם עם לקויי הלמידה לשאוף לכיוון שהוא לא באמת יכול עליו ואליו. הפער בין מה שהוא מסוגל לבין מה שמצפים ממנו גדול דיה ואינו מאפשר לו להתפתח ולגעת בהישגים, מכיוון שהם אינם ריאלים עבורו בפועל. בשורה תחתונה, קיים הבדל בין למדן ללא ליקויי למידה לבין למדן נורמטיבי .