יום שלישי, 26 ביוני 2012

תא הקלטה


איך שרים בתוך תא הקלטה?

אירוע ללא אטרקציה ייחודית, אינו באמת אירוע שמכבד את עצמו. מגוון האטרקציות לאירועים הוא רב, ויש להתאים את האטרקציות הנבחרות לאופי האירוע, המתחם בו הוא מתקיים וכמובן לקהל המוזמנים. אחת מהאטרקציות הללו היא תא הקלטה. אם אתם מתלבטים האם כדאי לכם להזמין תא הקלטה לאירוע שלכם, יתכן שמה שיעזור לכם להכריע הוא מידע על צורת הפעולה של התא.

לא פעם, אחרי שמבינים עד כמה תא ההקלטות הוא מיוחד, ועד כמה הוא מהווה חוויה, לא צריך לחשוב עוד פעם אחת. ממהרים ומזמינים את התא. אבל לפני שאנחנו אומרים לכם מה לעשות, מחובתנו לספק לכם את כל המידע על התא.

אז איך בעצם נראה התא?

תא הקלטה לאירועים, מעוצב לרוב בצורה של תא טלפון לונדוני, פשוט משום שזה העיצוב המקובל אשר מיובא לארץ. בתוך כל תא הקלטה, יש מקום לשני אנשים שישירו. הציוד שיש בתוך התא כולל כמובן שני מיקרופונים. בתא גם יש שני זוגות של אוזניות, המיועדות לזמרים אשר יחבשו אותן, וכך יוכלו לשמוע את הפלייבק של השיר, מבלי שהרעשים מבחוץ יפריעו להן. התא עצמו גם אטום היטב לרעשים השונים.



וזה הזמן להתחיל לשיר

בתוך תא הקלטה, המפעיל שם את השיר הנבחר. עוד לפני כן כל אדם יכול לבחור את השיר שהוא ישיר, מתוך ארסנל של שירים בעברית או בלועזית. בתוך תא הקלטה בוחרים את השיר, ואז הפלייבק מתחיל להתנגן ברקע. בתוך התא יש גם מסך מיוחד, שמסמן לזמר, איזה מילים עליו לשיר עכשיו. כך אין צורך גם לדעת את השיר בע"פ, על מנת לשיר אותו בצורה מוצלחת.

ובסוף מקבלים את הדיסק

בסוף התהליך, אחרי שכל אחד כבר היה בתוך תא הקלטה, נותר רק לעבד את השירים, ולספק את הדיסקים לכל מי שהקליט. המפעיל של העמדה אוסף את כל השירים, צורב אותם על גבי דיסקים, ומחלק אותם לאורחים. כמובן שהשם של כל אחד נרשם עוד לפני ההקלטה, על מנת שכל אחד יקבל בסוף את השיר שהוא עצמו הקליט.

יום שני, 25 ביוני 2012

בניית אתרים


היום בניית אתרים מתאימה לכולם
יש לכם חברה קטנה שנותנת שירות אחד ספציפי, ברמה המקומית. האם אתם צריכים אתר אינטרנט? התשובה אולי תפתיע אתכם - בוודאי שכן! האינטרנט לא שמור היום רק לחברות הגדולות. ההפך הוא הנכון. האינטרנט פתח צוהר חשוב לעסקים קטנים ובינוניים, שיכולים כעת לשווק את עצמם לקהל יעד רחב יותר בארץ. ואף בעולם, בעלויות לא גבוהות מידי, ביחס לאמצעי שיווק אחרים. אתר אינטרנט הוא חלון הראווה האולטימטיבי לכל עסק שמכבד עצמו, ואם גם תדאגו לקידום האתר בצורה מקצועית ובאופן שוטף, סביר להניח שהאתר ייחשף בפני כמויות של גולשים שלא חלמתם להגיע אליהם בעבר.


אפשר גם לבנות אתר קטן
בניגוד לנהוג לחשוב, בניית אתרים לא חייבת להיעשות דווקא עם עשרות דפים וקישורים שונים. היום בתחום של בניית אתרים, יש גם מונח מיוחד הנקרא "מיני סייטים" (Mini Sites). הכוונה היא לאתרים קטנים שלרוב כוללים דף אחד או שניים-שלושה. הרעיון הוא שהאתרים הללו הם יותר כמו דפי שירות שבהם הגולש יכול לקרוא טקסט על העסק, להתרשם מקצת תמונות, ולראות איך יוצרים קשר.

ואפשר גם יותר גדול
אם אתם רוצים משהו מעבר לכך, כמובן שאפשר לפנות לחברת בניית אתרים שתבנה לכם אתר גדול בסטנדרט המקובל. חשוב כמובן לפנות לחברה שלא רק תבצע בניית אתרים, אלא גם תשב אתכם וביחד אתכם תבצע תכנון מקיף של האתר. בתחום של בניית אתרים בולט מאד המשפט "סוף מעשה במחשבה תחילה", והבסיס לכל אתר מוצלח - הוא תכנון מושקע ויסודי על מנת ליהנות אחר כך מפירות טובים בהמשך הדרך.

וכמה זמן לוקח לבנות אתר?
אחת השאלות שמציקות מאד לבעלי עסקים, היא כמה זמן לוקח לעשות בניית אתרים. חשוב להבין שכדאי להתאזר מעט בסבלנות. משך הזמן של תכנון + בניית אתרים יכול לקחת זמן מה, והדבר משתנה בהתאם לדרישות הלקוח. עם זאת, התוצאה בסוף תמיד צריכה להיות איכותית, וצריכה להיות כמובן נקייה מתקלות. בכל מקרה אחרי שלב הבניה, תוכלו לעבור לשלב הבא - הקידום של האתר שלכם.

יום שלישי, 19 ביוני 2012

ארנק לגבר


האם אפשר לבחור ארנק לגבר בהתאם לאפנה?

היום לא מעט גברים, הם בעלי חוש אופנתי לא פחות מפותח מזה של הנשים. הגבר של היום מבין שהוא חייב להשקיע בעצמו ובמראה החיצוני שלו, וגברים רבים גם מרגישים יותר בטוחים בעצם כשהם נוהגים כך. על כן, ברור שהיום בחירה של ארנק לגבר היא לא בחירה של מה בכך. ארנק לגבר צריך מצד אחד להיות נוח במיוחד לשימוש ופרקטי, אך מצד שני לא להיות ארנק פשוט וכעור. הארנק הולך איתכם  צמוד צמוד לכל מקום, ורצוי שהוא יתאים לאופייכם וטעמכם האישי. אז מה הם הקריטריונים לבחירה של ארנק לגבר?

מה אתם עומדים להכניס בתוך הארנק שלכם?

דבר ראשון, כשאתם בוחרים ארנק לגבר, אתם חייבים לשים לב לגודל של הארנק. אבל איך בוחרים את הגודל המושלם לצרכים שלכם? קחו בחשבון שרוב הגברים נוטים לקחת את הארנק שלהם בכיס המכנסיים, ולא בתיק, כמו הנשים, ולכן ארנקי הגברים לרוב קטנים יותר מארנקי הנשים המשמשים ליומיום. כדאי גם לשים לב כמה פריטים אתם עומדים לשים בתוך הארנק - כמה כסף, כמה תעודות, כמה כרטיסים וכיו"ב, וכך לראות מהו הארנק שיתאים לתכולה שלכם.



לבחור ארנק לגבר שיהיה עמיד

בבחירת ארנק לגבר, חשוב מאד לשים לב לעמידות של הארנק. בניגוד לנשים, שמחזיקות לעיתים כמה ארנקים שונים בעת ובעונה אחת, הרי שלרוב הגברים יש אך ורק ארנק אחד, והם עושים בו שימוש תכוף. לכן, חשוב מאד לבחור ארנק איכותי שיוכל לשמש אתכם לכמה שנים ברצף, מבלי שיישחק או יקרע, חלילה. הפתרון הוא לבחור ארנק לגבר מעור איכותי, או מחומרים מלאכותיים כמו אלומיניום, שנחשבים לעמידים ביותר, וישמשו אתכם לאורך זמן בצורה טובה מאד.

וכמובן לבחור ארנק לגבר עם מראה יפה

הקריטריון האחרון לבחירה של ארנק לגבר, הוא כמובן המראה של הארנק. בסופו של דבר אתם תמצאו כמה ארנקים איכותיים בגודל הרצוי, והכל יצטמצם לשאלה של הטעם שלכם. חשוב לציין, שכאן אין נכון או לא נכון, והבחירה צריכה להיות מבוססת לחלוטין על הטעם האישי שלכם.

יום שישי, 15 ביוני 2012

צימרים במצדה


צימרים במצדה - אסור להחמיץ את החוויה

צימרים במצדה הם אולי אחד הדברים השונים ביותר שתתקלו בהם במסגרת חופשות הצימרים שלכם בארץ. אזור הדרום הוא ייחודי על כל צבעיו, גווניו והרוח המדברית הקסומה, הנופים מרהיבים, והאטרקציות קיימות למכביר. צימרים במצדה לא יכולים להותיר את המבקרים בהם אדישים, וביקור במצדה וסביבותיה, מותיר את המבקרים משתעים ומתרגשים למראה הריבוי המעניין של ארכאולוגיה, הסטוריה ואטרקציות במקום.

צהבהב מדברי

צימרים במצדה מציעים את כל הפינוקים שרק תוכלו להעלות על דעתכם, שהופכים את הנופש לנעים, נוח ועוטף. מצדה, הנמצאת בשוליים המזרחיים של מדבר יהודה, היא אתר שאם לא ביקרתם בו עד היום, זה הזמן לעשות כך.

האתר ההיסטורי המרגש הזה, מכיל בתוכו אוצרות ארכאולוגיים וסיפורי גבורה מרשימים, והפך עם השנים לסמל של חירות וגבורה, בעקבות המרד הגדול שהתרחש בו, והסתיים בהתאבדות ההמונית הגדולה ביותר בהסטוריה, כשקנאים העדיפו ליטול את חייהם, מאשר להכנע לחיי עבדות.

מצדה מציעה סיורים במקום הכוללים תצפיות מרהיבות, ביקור במבצר שבנה המלך הורדוס, בארמון המיוחד שלו שנבנה לגובה שלוש קומות, בורות המים, בית הכנסת, בין הקדומים ביותר בעולם, המקווה, מחסני המזון שנשמרו היטב, סוללות הלחימה ועוד ממצאים רבים ומפליאים. כיום ניתן לצפות בהסטוריה של מצדה באמצעות מופע אור קולי מרהיב, ובמקום נערכים גם מופעים וקונצרטים שמומלץ לברר את מועדם, כדי לא להחמיצם.


מצדה והסביבה

צימרים במצדה מציעים, בנוסף למצדה עצמה, אטרקציות רבות כמו טיולי ג'יפים מסעירים, סיורים רגליים רבים, טבילה בים המלח, ביקור בעין גדי, בכפר הנוקדים, בסדנאות קליעת סלים מכות תמרים, סדנאות קרמיקה, אירוח במאהל בדואי עם ארוחה, רקדניות בטן, אפיית פיתות בטאבון ועוד. חמי עין גדי מציעים למבקרים חוויה הוליסטית ממש של גוף, נפש וטבע עם שש בריכות מים חמים המגיעים היישר מבטן האדמה. כמו כן, ניתן לסייר בגן הבוטני בעין גדי, עם שפע צמחייה מרהיבה, שהצליחה להיקלט באדמה המיוחדת של סביבת ים המלח.
 
חוויה מופלאה
אין ספק, כי צימרים במצדה, הינם פסגת המאוויים לנופשים בדרום. האזור הקסום, השלווה המדברית והצימרים המפנקים, הופכים את הנופש למיוחד ומקסים, והצימרים מציעים רמת אירוח מושלמת, מפנקת ונעימה ביותר.

פירוק חברה


כיצד מתבצע פירוק עבור החברות השונות?

בעולם העסקי קיימים מקרים לא מעטים בהם יש צורך בסיום פעילות של חברה. הדבר יכול לנבוע מקשיים כלכליים המצביעים על חוסר רווחיות של החברה, או לעיתים מהחלטה של בעלי החברה להפסיק את פעילות החברה מכל סיבה אחרת שאינה דווקא קשורה להיבטים כלכליים. הליך פירוק חברה אמנם אינו מונע הליכי גביה או עיצומים עבור חברה מפירת חוק, אך הוא רלוונטי לחברות רבות בשוק.

למעשה, ישנם מספר מסלולים אשר בסופם מתבצע פירוק חברה. ישנו הליך פירוק חברה במסלול מקוצר המיועד לחברות יחיד, הליך פירוק מרצון במסלול רגיל ופירוק מרצון על ידי נושים. כדאי גם להכיר את הנושא של פטור מאגרה לחברה שנמצאת בהליכי פירוק מרצון, וזאת על מנת להגיש את הבקשה בזמן ולהימנע מתשלומים מיותרים. בכל מקרה, מדובר בהליך שיש לבצעו בליווי משרד רואה חשבון.

הליך פירוק המתאים לחברת יחיד

במידה ומדובר על מסלול מקוצר לחברת יחיד הליך הפירוק כולל מספר שלבים. בשלב הראשון יש לוודא כי בנסח החברה מוגדרים הבעלים כבעל מניות ודירקטור יחיד. לאחר מכן יש לחתום על תצהיר בפני עורך דין, להחתים את המפרק ולשלוח בדואר רשום את ההודעה לפרסום ברשומות. לאחר הפרסום וקבלת אישור מרשם החברות על הגשה תקינה יש להתחיל למימוש נכסי החברה ולסילוק ההתחייבויות.


פירוק חברה במסלול רגיל

הליך פירוק חברה במסלול הרגיל אינו זהה למסלול המקוצר עבור חברת היחיד, אך הוא נשען על עקרונות דומים. גם בהליך מן הסוג הזה יש לערב עורך דין אשר מלווה את הגשת הבקשה, לעמוד בזמנים אותם מקציב משרד הביטחון ולהגיש את האישורים המתאימים.

לכל חברה מתאים הליך פירוק אחר

הליך פירוק חברה אמנם אינו נתפס כהליך חיובי אך ישנם מקרים בהם הוא חלק בלתי נפרד מההתנהלות העסקית. חברות רבות בוחרות לפרק את עצמן על מנת לפתוח דף חדש, או לחילופין לעזוב שוק תחרותי מסוים בזמן שמתאים להם. משרד המשפטים מאפשר את ניצול החוק לטובת פירוק חברות בצורות שונות וכדאי לדעת עליהן לפני שמתחילים בהליכים עצמם.